Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Aaaahhhh dikke knuf ♥♥♥

2. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Nou, jeukende borsten kan ik ook aan het lijstje toevoegen...;)

3. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Klinkt als raak Pix. Spannend wanneer ga je testen?

4. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Nou, ik denk dat ik pas ga testen als ik echt overtijd ben...:)

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Spannend Pix! Wel opvallende kwaaltjes... ik duim mee

Hier, gisteren lekker gewerkt. Leuke collega waarmee het werken erg vlot ging. Ook nog ontzettend in een deuk gelegen. Ik moest een vrouw helpen omkleden die stiekem bonbons in haar panty had gestopt. Schrok me een ongeluk, dacht dat ze onder de ontlasting zat, maar bleek gesmolten chocola te zijn... je maakt wat mee in de zorg.
    Nu lekker 2 daagjes vrij...

6. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Duim voor je Pixie! :D
    Geniet van je vrije dagen Miep :)

7. MysteriousG

@pix hmmm spannend alweer :D kanbnietvwachten tot je nod!

@miep geniet lkkr van je vrije dagen meid :)

@hier strax toch maar eens weer een poging wagen om henna in mn haren te doen.. ben niet van plan uit huis te gaan vandaag ;) ben benieuwd! Wish me good luck hihi :D Nu eerst wat eten, want verga van de honger :p

8. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    @miep
    haha ja het is nooit saai zo he:p
    nu lekker uitrusten;)

@mys
    en wat voor kleur gaat het worden?:)
    succes haha

@hier
    nog steeds jeuk bij de navel, thanx voor het duimen!;)

9. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Spannend Pix ik duim voor je!

Miep geniet van je twee daagjes vrij je hebt het verdient!

Mys lekker hoor, weer lekker kleurtje in je haar.

Hier alles prima had een paar dagen last van misselijkheid maar dat is gelukkig weer verdwenen sinds zaterdag. Nu steeds veel honger overdag, geen zin in warm avondeten maar ik stouw het naar binnen haha. Verder eigenlijk geen klachten borsten doen nog zeer word er nog steeds wakker van. Maar voel me eigenlijk top wat me weer bang maakt! Pfff nog een week wachten op de eerste echt duurt zo lang!

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Joyce... de eerste weken zijn inderdaad zo spannend. Nog een weekje en dan de eerste echo! En morgen de intake zie ik in je banner. Veel succes met het doorkomen van de spannende tijd

11. MysteriousG

Tnx meiden :D het is een mengseltje van natuurlijk henna, sterke koffie en een beetje kamille... het zou roodbruin moeten worden. Mengseltje staat al klaar, ga er zo mee aan de slag :D

@joyce succs morgen meid! Eindelijk komt de eerste echo in zicht :)

12. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt goed pix, duimen draaien. Hier helemaal niks, maar dan ook niks. Ik weet dat je niks hoeft te voelen, maar het liefst wil je van alles voelen.

Mys, succes met de henna, ik vind het het persoonlijk zelf echt een mooie kleur dat rood. Zit er ook over na te denken om een rode gloed te nemen :)

Miep, geniet van je vrije dagen. Hier zijn ze alweer bijna voorbij, alleen morgen nog en dan gaan we weer aan de slag.

Joyce, alvast heel veel succes morgen lieverd ♥

13. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Joyce succes morgen! :)

14. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Thanks allemaal lievies!!!

En sky ik voelde ook niks was al dik 4 dagen overtijd toen ik last kreeg van me borsten in bed dat ik dacht hmmm wanneer moest ik ook alweer ongesteld worden. Dus het zegt echt niks meid! Ik duim voor je!

15. MysteriousG

@sky nog maar 4 dagen wachten! Hoop zooo dat t raak is :) ben je nog van plan te testen?

@hier zit met henna op mn kop te surfen :p ben benieuwd naar de resultaat.. zal niet veel veranderen bij mij aangezien ik donker haar heb van mezelf, maar toch ben ik erg benieuwd.. hopelijk werken mn hormonen mee en niet tegen haha :)

16. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mys, ik ga echt pas testen op mijn nod tenzij ik niet ongi ben geworden. Ik hoop het ook zo. Mijn gevoel zegt ja, maar mijn lichaam zegt nee, omdat ik helemaal geen symptomen heb. We wachten af, meer kunnen we niet doen.

17. MysteriousG

Aaahh nog ff geduld hebben dan :)

18. MysteriousG

Heb de henna eruit gewassen. Pffff wat een gedoe zeg! Het erin doen was een kliederboel en het uitwassen zwaaaaar lastig.. het wordt hard en blijven veel korreltjes in je haar vastplakken. Heb t met een borstel onder de douche uitgeborsteld... maaarrrrr het was t waard :D heb lkkr zacht, glanzend en gezond haar! Hihi :p wat de kleur betreft, heb ik een kastanjebruine gloed over mn eigen kleur gekregen. Love it :D het dekt alleen geen grijze haren helaas.. maar daar kan ik wel mee leven aangezien deze niet overdreven veel en opvallend zijn :p

19. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    waar heb je dat gekocht mys? ben gek op zacht haar:D

ik heb de hele avond al zo`n lege-maag-honger-gevoel terwijl ik net nog wat gegeten heb en ook gewoon normaal avondeten heb gehad...:(

20. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan je henna bij alle Turkse of Arabische winkels kopen. Klinkt allemaal positief pix. Hoop het ook zo voor je.

@ hier, totaal geen slaap hebben pffff. Dan maar doelloos surfen op het net.

Deel Deze Pagina