@pix je kunt t idd bij alle turkse en arabische winkels kopen. Let wel op dat je natuurlijke henna neemt, want al die andere zitte vol met chemisbe troep (heel slecht voor je haar).. als je je haar al geverfd hebt, moet je wel een aantal maanden mee wachten, want henna reageert raar op gekleurd haar... Om een bruine gloed te krjjgen moet je t mixen met sterke koffie en beetje kamille voor ee mooi goud gloedje overheen.. beetje azijn erbij, zodat de kleur beter pakt en smeren maar! t is wel een gedoe hoor @sky kan een kwaaltje zijn @hier ook continu honger. Lijk wel een bodemloze put pffff... ff wt naar binnen werken en mn bedje induiken tusten meiden ♥
Hiiii girlzzzz ♥ Wat is t toch rustig hier zeg! Hoe is het met iedereen en hoe staan de kwaaltjes ervoor? @joyce succs vandaag bij de intake meid @hier ben heerlijk aan t genieten van mn rondspartelende meisie in mn buik ♡ ze begint vaste tijden te ontwikkelen wat betreft t bewegen en slapen en haar schopjes zijn van buitenaf gewoon zichtbaar!!! Manlief heeft ze ook gezien ♡♥♡
@ Mys wat heerlijk meid! Lekker genieten van je spartellende meisje! Ja komt wel goed alleen de intake dus dit is nog niet zo spannend... Vind maandag al helaal spannend! Maar mensen lief ik ben de halve dag aan het gapen word gek van mezelf!
@myst; heerlijk he meis @joyce; spannend! Succes bij de vk! @hier; rustig.... Zenuwachtig voor morgen!! Met knikkende knieen erheen! Voel mn mannetje wel vollop bewegen, de buikpijnen zijn waarschijnlijk groeipijnen, schijn je eerder last van te hebben met een 2de... Mijn buik is ook gigantisch vind ik zelf nu nog hopen dat ons mannetje zich goed heefr ontwikkeld!! Voor de rest heb ik handvaten meegekregen vanuit ggz om mn depressie weer iets onder controle te krijgen, medicatie halveer ik voor nu. Dus dames al met al gaat het redelijk goed Ik heb niet echt goed terug gelezen, maar voor de wachtende dames, duimen!!
Heb niet echt veel te melden, denk dat het deze ronde ook niks wordt Joyce succes voor straks Mami, fijn dat het wat beter gaat en je, je mannetje goed voelt. Heel veel succes morgen
Heb niet echt veel te melden, denk dat het deze ronde ook niks wordt denk dat ik hierna net als nala even een break neem. Keer op keer raak ik er best verdrietig van als het weer niet gelukt is. Iedereen om me heen raakt zwanger en dat maakt het nog moeilijker. Voel me op dit moment ook gewoon klote, je gaat dan toch denken of je niks mankeert zit het wel goed daar binnen, is Vl wel oké. Volgende maand gewoon even alles los laten en niks meer op commando, maar wanneer we zin hebben. Joyce succes voor straks Mami, fijn dat het wat beter gaat en je, je mannetje goed voelt. Heel veel succes morgen
@sky kop op meid, je hoeft niet altijd wat te voelen! Nog 3 dagen wachten en dan weten we t zeker dikke knuf ♥ @mami wat fijn dat t weer beter met je gaat meis! Superblij om te horen geen zorgen over morgen. Je mannetje doet t vast prima hoor! Btw ik heb ook last van groeipijn, kon er laatst door niet eens normaal staan/lopen. Iedere zwangerschap is zowiezo anders. Fijn weer wat van je te horen ♥
Ah Sky, hoop zo dat je over 3 dagen een positieve test hebt..en totaal begrijpelijk dat je je zo voelt! Dikke knuf meis!! Ben ik de enige die vind dat de tijd langzaam gaat
@sky Mijn huisarts vertelde dat je al wel eerder dan een jaar het sperma mag laten testen, mocht het deze ronde weer niet gelukt zijn, gaat mijn man dat al wel doen. @mami Spannend dus morgen!
He meiden! Ik sluit me hierbij aan...daarom zien jullie mij ook niet meer veel.. heb promotie gemaakt en wil me daar op storten.. ga wel ovutesten blijven gebruiken maar ga er met een andere gedachte in.. tis ook carnavalstijd hier...dus genoeg afleiding. Als in mei nog niet raak is wil ik naar dokter. Maar de komende tijd gewoon genieten. .. xxxx
lieve wish, begrijp het helemaal en doe gewoon wat je lekker zelf wilt meid... geniet van de carnavalstijd!
@wish & sky erg begrijpelijk hoor meiden! Ik hoop toch zoooooo dat t binnenkort bij jullie raak mag zijn ♥ dikke knuf meiden @hier zo net wr een broodje naar binnen gewerkt phoeee heb steeds honger! Nu mn buikje wr vol is, gelijk mn bedje induiken! Trusten ladies
Ik durf het echt niet hardop te zeggen en misschien neemt mijn lijf wel weer een gigantisch loopje met me, maar ik heb nu toch wel wat vreemde dingen die ik hiervoor niet had Als ik zondag nog niet ongesteld ben, ga ik een testje wagen denk ik...
He meiden. Pff wat een verhalen allemaal en vele zo herkenbaar. Voor mij vliegt de tijd! Ik heb geen idee in welk deel ik van me cyclus zit volgens mij is morgen me ei. We zullen zien ik ben de klaar mee! Elke keer dat eeuwige verdriet, en een vriendin van mij is eindelijk zwanger na 5 jr. Heel blij maar ook verdrietig. Ik wil ook zo graag. Joyce hoe was het bij de vk? Pix ff volhouden meid! Maar als ik dit hoor denk ik...... Je weet het zelf ook wel! Komt goed! Wish gefeliciteerd nog met je promotir! We zien je af en toe nog verschijnen leuk! Ik lees 1x in de zoveel dagen even alles door maar nu pix het zo spannend maakt spiek ik toch elke dag ff. Xxxxxx van een zeer vermoeide ik 😜 truste x
goeiemorgen dames, hier weer fris en fruitig alweer aan het werk. mijn 4 vrije dagen zijn voorbij gevlogen. nala, fijn weer wat van je te horen schat!! pix, als het niet raak is bij jouw, eet ik mijn schoen op @ hier nog steeds helemaal niks. heb vannacht open en eerlijk met vl gepraat, dat het mij behoorlijk in de maag zit en dat ik het aankomende maand, even laat rusten ( tranen met tuiten natuurlijk )ben er even klaar mee!!! Net wat Nala zegt, is leuk dat iedereen zwanger wordt, maar wij willen ook dus Maart wordt even geen verplichtingen, seksen wanneer we willen, geen ovutesten, geen kalender, even helemaal niks. kijken of ik wat rust kan gaan creeeren in mijn hoofd. Ik zal zeker nog wel zo nu en dan op het forum komen spieken, want jullie in de steek laten doe ik natuurlijk niet, maar wil gewoon even niet te veel aan baby maken denken. wat ik natuurlijk wel even wil zeggen is, dat ik jullie stuk voor stuk, allemaal bijzondere vrouwen vindt. jullie vriendschap betekend ook super veel voor mij. de afgelopen maanden veel aan jullie gehad, ook in leuke, en moeilijke tijden. het zou wat zijn als ik nu over 2 dagen een positest heb ahahahhahaahhahahaha
Werk ze Sky en niet opgeven misschien heb je over 2 dagen wel een positieve test! gun het je zo @ Nala dikke knuffel schat!!