hihi... mijn meisje ligt vaak met haar voetjes naar benden, krijg vaak trappen in mijn blaas. Maar af en toe heeft ze even zin om een rondje te draaien, dan voel ik duidelijk de trapjes van benden naar boven gaan en weer terug. Ook als ik in mijn buik duw, ontwijkt ze dat en gaat ze van de ene kant van mijn buik naar de andere... echt zo grappig om te voelen. Bij mij zijn het wel de voetjes die ik voel, bij de echo was het duidelijk te zien en te voelen.
@mami wauuwww mooie buik die van mij staan in mn fotoalbum @miep hier ook een drukke meid hoor maar bij mij heeft ze vaste tijden waarbij ze veel actief is. Vooral als ik op de bank zit met mn benen omhoog. Ze eist veel ruimte en wil dat ik mn benen strek haha! Ook in bed moet ik mn benen strekken ze heeft mij tot nu toe niet wakker gemaakt in de nacht of ik moet er door heen hebben geslapen...
@myst; mooi buikje myst!! Je hebt zo n mooie strakke buik mijne is minder strak haha en 2 prachtige streepjes aan de zijkant die ik als souvenier meekreeg van dl Hier is mn blaas ook vaak de sjaak.... Ik denk dat ie met zn hoofdje dan tegenaanzit te duwen... Grappig gevoel maar moet wel vaak naar het toilet zo! Hier ook niet wakker van de bewegingen maar als ik wakker ben voel ik em gelijk weer.
@mami haha tnx meis. Is mn eerste zwangerschap. Je weet maar nooit wat voor souvenieren ik meekrijg de komende maanden hoop op zo min mogelijk natuurlijk @hier ben ontzettend moe met alweer branderige ogen blehhh... met moeite mn bed uit om iets te eten. Heb veel te doen vandaag, maar waar ga ik mn energie vandaan halen??
@myst; vervelend! Hopelijk knap je een beetje op in loop van de dag... @hier; even het huis doorgerent. Moest hoognodig gebeuren! Nu alleen nog dweilen en de was
Mami mooie buik, ben gelijk even bij jou ook gaan spieken mys, wat een mooie buik Hier gaan we ronde 8 in. Duivels zijn gekomen
thanx, voelde het gister al aankomen vanwege de roze afscheiding. Had echt een piep-humeur ervan, maar nu gaan we er weer voor. maandag kan ik bij de huisarts een doorverwijzing ophalen voor ml, zodat hij zijn kwakkie in kan leveren. ben benieuwd....
@hier ben ook als een gek door t hele huis gegaan. Was hier ook hoog nodig. Heb enorme last van nesteldrang! Wil vanalles doen pffff.. ramen schoonmaken, keukenkasten en koelkast leeghalen en schoonmaken en ga zo maar door mocht t allemaal natuurlijk niet van manlief. Hij heeft me beloofd me de komende week ermee te helpen zit nu lkkr op de bank met de benen omhoog en ga lkkr niks mr doen!
@pix; goed zo meid! Keep your head up! hopen op een positieve uitslag van de zwemmers @hier; ppff het mannetje is flink aan het duwen en doen in mn buik heb er helemaal beetje buikpijn van...
Haai meiden! Ik zoe leuke kleertjes en mooie buikjes voorbij komen gaaf hoor. Sky en pix... niet leuk!! we gaan er gewoon voor de volgende ronde. Ik mag eindelijk weer mee doen.. met dikke tranen en een bezweet hoofd heb ik met veel angst mijn eerste injectie gezet. Wat vond ik het spannend en wat zat iknnet even in het waarom ik? Dip.. erg ongelukkig dus!! Maar nu kan ik er weer tegen aan..
Jeeee first step Doom! Hier wachtbankje geloof ik geen idee. Heb vreemde krampjes in me bm. Heb geen eisprong gevoelt ofzo. We zien wel. Mooir kleertjes zag ik voorbij komen! En mami wat een prachtige buik. Stiekem toch een beetje jaloers hoor! Mja das normaal denk ik. Gezonde jaloezie! Tijd vliegt voorbij
Ah Nala schat, begrijpelijk ik had het ook toen het bij mij misging daarom was ik ook even weg.. gewoon niet opgeven.
Fijn dat je er weer bent Doom spannend allemaal zeg. En zit je nu dan ook op de wachtbankje? Of gaat dat anders in z'n werking? Nala wie weet wat het deze ronde brengt voor je meid, hoop het zo voor je Nu ik toch ongi ben geworden, mag ik volgende week een wijntje doen in Eindhoven de gekste ala carnaval. Nou dat beloofd wat hahaha