@nala sterkte ermee lieverd ♥ @joyce wat een geweldig nieuws! Geniet er lkkr van @yasmijn het zit vast wel goed meid ♥ hoe voel je je verder? @mami haha herkenbaar hier haal ik al maanden de rekening leeg met babyshoppen @hier vandaag toch maar naar ikea amesfoort gegaan om ledikantje met matras te halen.. ze hadden er nog maar 4 over verder 2 roze hartvormige tapijtjes gekocht met een roze bloemvormige nachtlampje voor de babykamer kreeg mailtje om.mn blije doos op te halen, dus ook lang prenatal geweest naast de ikea en aangezien we niet ver van veenendal waren, ook langs babydump gegaan en pakketje opehaald zojuist ook nog mozeswiegje met bekleding en dekentje voor op onze kamer besteld.. denk dat ik me komende maand beetje in moet houden nu met shoppen anders staan aan t eind van de maand rood haha
@sky zou wel moeten moet de babyuitzet op tijd compleet zien te krijgen. @hier Pffff ik moet wat meer rust nemen denk ik.. sinds gister pijn in mn onderbuik en net wat lichtroze afscheiding gespot gelukkig voel ik de baby wel gewoon bewegen, maar merk wel dat mijn lichaam echt gesloopt is... morgen toch voor de zekerheid de vk bellen...
@myst; oei! Rustig aan meis!! Je lichaam geeft inderdaad even een waarschuwing @hier; maaaagzuuurrr ppff word er gek van! Mentos helpt voor heel even nu bah zo vies dit! Morgen toch maar op zoek naar graviscol
Vergeet niet dat de baarmoedermond heel goed doorbloed is, en bij schuring wat sneller gaat bloeden. Mijn vk zei dat het naast het hebben van seks, ook kan voorkomen na een drukke dag werken en veel bewegen... aangezien jij zoveel geshopt hebt, kan het wellicht van het lopen komen. Waarschijnlijk is het niets, maar omdat je pijn in je buik hebt, zou ik toch even voor de zekerheid wel bellen (zijn het je spieren, of heb je krampen, was de afscheiding tijdelijk of is het continu)... Ik heb hier ook een voorraadje gaviscon. Ik gebruik het niet veel, maar af en toe heb ik opeens last. Dan is zo'n kauwtabletje best fijn. Ze smaken naar pepermunt en daar ben ik niet dol op, maar toch is het voor mij dat een hele opluchting dat die zure oprispingen verdwijnen. Vandaag ga ik trouwens genieten van een vrije dag. Ik ga wel wat aandacht aan het huishouden besteden, maar niet te veel.
@ Myst, misselijk en heel erg moe.. komt ook omdat hier een dreumes rond huppelt en niet wil slapen..ben elke avond kapot. :/
@yasmijn; oef! Zwaar dan he als je zo n kleintje hebt rondhobbelen! Had ik ook in het begin, maar het word beter meid even volhouden!! Sterkte ermee!! @miep; zo n tabletje is inderdaad erg fijn en het is zoooo vies.. @hier; yess!! Salaris binnen wuahahah!! Duiveltje op mn schouder zegt kopen maar!! Straks even kijken voor een matrasje bij babyland gelijk even kijken of ze daar de icandy apple 2 pear hebben staan, moet het even opmeten hoe groot ie ingeklapt is. Wil wel een wagen die in de auto past fijne dag dames het is mooi weer en voel mij er weer een beetje vrolijk door dus ik neem het er van vandaag! Ciao bellas
Heel goed mami, aborberen die positieve fibe door de zon! Ik zit op kantoor geen raam (soort van binnentuin) dus helaas geen vitamine D voor mij vandaag haha! Merk wel dat ik echt moeier word, om 4 uur ben ik echt zo moe en krijg ik op me werk niks meer uit me handen. Hopelijk word dat beter na die 12 weken! Anders is het behoorlijk doorbikkelen want ik werk 5 dagen van half 9 tot half 6.. En ik wil ook shoppen.. maar moet nog even wachten tot ik die zekerheid heb. Jullie zijn begonnen na de 20 weken ofzo pas toch.. duurt lang haha! @ Nala nog even heel veel sterkte lieverd! Ik denk aan je! Iedereen have a lovely day!!
Ik had al veel voor de 20 weken Joyce, alleen de echte meidenkleding en meidenspullen zijn pas na de 20 weken echo gekomen. Wiegje, ledikantje, box + toebehoren had ik gekocht tussen 10 en 20 weken En veel andere dingen had ik van een vriendin overgenomen, dat was nog vroeger, omdat zij het op dat moment weg deed (gratis en voor een vriendenprijsje). Hier is het loon ook binnen, maar helaas niet veel :x. Nadeel is dat ik achteraf betaald krijg en pas deze maand ben ik veel gaan werken, Dat betekent dat ik volgende maand wel een lekker salaris heb. Maar ik wil niet veel shoppen, dus dat komt goed, en volgende maand lekker veel sparen
@ Miep owww haha dat klinkt al beter! Dan ga ik na de volgende echo 17 maart ook een kinderkamer/kinderwagen/en verdere uitzet etc uitzoeken. Kan niet wachten, heb hier de afgelopen jaren voor gespaart! Shoppen!!!! hihi!
@joyce hier al gelijk na 12 weken wezen shoppen hoor en na 16 weken heb ik alles in t roze ingeslagen @yasmijn ahhh lieverd ♥ wordt vast en zeker wel beter hoor @mami geniet en shop zeeee @hier vk geeft aan dat t nix is om me zorgen over te maken. De afscheiding was eenmalig. Dat lage buikpijn is vast en zeker bandenpijn, maar moet voor de zekerheid langs de ha om een blaasontsteking uit te sluiten..
Vraagje: ik heb 2 slaapzakjes maat 50 gekocht voor in de wiegje.. dan hoef ik toch geen lakentjes en dekens aan te schaffen? Of toch wel? Bij de wiegje krijgen we al een laken en een dekentje.. vind dit zooo lastig
@myst wij gebruiken ook laken en deken met een slaapzak zal straks meer reageren dochter is hele dag al wakker lol. Alleen in de zomer deden we haar ik een romper en slaapzak.
@ Mys... aangezien je kindje midden in de zomer geboren wordt, lijkt me een slaapzakje wel voldoende. Sommige kindjes vinden het wel fijn om strak onder een lakentje te liggen, dus je kunt eventueel ook nog een lakentje gebruiken. Ik heb geen slaapzakjes, alleen dekentjes +lakentjes
Hier sliep mijn dochter de eerste maand onder een deken en laken daarna begon ze de dekens van zich af te trappelen. Heb toen ook een slaapzakje aangeschaft en toen alleen een laken. Nu slaap ze nog in een slaapzak en een dekentje, ze wilt absoluut niet onder gewone dekens liggen zonder slaapzakje. Dat word wat straks als ze over gaat naar peuterbed.
O ja ik ga ook eerst laken en deken proberen en koop een klein slaapzakje erbij voor het geval dit mannetje ook gaat trappelen in bed
Bedankt meiden! Voor de ledikantje krijgt zij ook gewoon laken met deken, maar wil geen extra geld aan t wiegje besteden. De slaapzakjes waren hier in de aanbieding voor maar 6 euro! Daarom heb ik ze gehaald ga t denk ik ook in maat 60/70 halen, aangezien ze er zo uit gegroeid is en omdat ze idd in de zomer geboren wordt alleen nog maar wieglakentjes bij koop heb gelukkig nog de tijd om er goed iver na te denken