je kunt dan eventueel ook het lakentje van het ledikantje gebruiken, dubbel vouwen of extra onder het matrasje
Helaas echo niet goed.. heb al een topic bij echo en onderzoeken gedaan, ben te moe om alles weer hier neer te zetten sorry.
@yasmijn; he!! Potverdorie meid! Dat is niet leuk ik heb je topic gelezen en er is inderdaad een kleine kans dat er alsnog een vruchtje te zien zal zijn! Maar dat hoop ik wel voor je hou je sterk meid!
Ik hoop echt dat mocht dit misgaan ze wel nu gaan onderzoeken waaraan het ligt want ik kan dit echt niet meer nog paar keer meemaken het breekt me gewoon op en vooral als jij je man zo verdrietig moet zien.
Ja meid echt zo balen! Ik zou het gewoon eisen!! Je zit nu bij een gyn?? Anders het de volgende keer meteen zeggen en gewokn erop staan dat je wilt dat het onderzocht word.
Ja ik loop bij de gyn.. maar nu deden lijkt het stagiaires de echo.. en ik lees overal op i-net dat sommige met deze termijn ook alleen een vruchtzakje hadden en na 1 week zat er een vruchtje met kloppend hartje in.. dus even nog positief blijven denk ik..
Yasmijn... dit is echt niet leuk, een dikke knuffel voor jou! Ik heb je topic gelezen. Er is natuurlijk wel iets in je gegroeid de afgelopen 2 weken en er is nog een sprankje hoop.. Maar wat een onzekere situatie bah bah... sterkte meid
Je termijn van je echo was 5+6? Dan laat je toch geen stagiaires de echo doen?! Heeft er daarna geen gyn naar gekeken? Ik heb een vroege echo gehad met 6+1 weken. (Vorige zw) bij mij zeiden ze dat het te klein was voor het termijn en het overeen kwam met 5,5 weken er was wel een boontje en hartje te zien.
Dank je Miep ik hoop dat er idd nog hoop ik want lees wel dat het vaker voorkomt dat er alleen een vruchtzak is en na een week wel vruchtje met hartje.. dus moet me daarop focussen.. zolang ik nu niet bloed gewoon positief blijven hoe moeilijk het ook is.. @ Mami, ja ik heb echt geen idee waren 2 hele jongen meiden ze kunnen toch nog geen gyn zijn lijkt mij. maar ja er was wel een vruchtzakje dus tja.. er is in de 2 weken wel wat gebeurd dus nu maar hopen dat het na 1 week gewoon weer wat gebeurt .. want ik heb wel hele dikke positieve test en laatste was zelfs nog donkerder.
Oh nou wat raar! Misschien dan toch verkeerd gemeten! Ik hoop het van harte meid! Dat je volgende week een vruchtje mag zien met een knippetje voor nu inderdaad even positief blijven. Spreek je buik maar even hard toe dat het moet gaan groeien ik hoop met je mee!
Net gebeld kreeg toch nog de vk van de echo te pakken.. en toch bleef ze volhouden dat het niet goed zat. ze zag dus wel een een vruchtzakje, placenta of wat een placenta word maar zag het vruchtje niet wat voor haar dus een MK gaat worden. Wel gezegd als dit misgaat dat ik een onderzoek krijgt want daar heb ik recht op. Maar lees toch nog positieve verhalen dus ga me niet in stress werken misschien voor niks.
Spannende tijden begrijp ik dus yasmijn.. blijf reël maar houd hoop! Niet alles gelezen ( zit in ierland op vakantie, misschien hebben jullie de foto's gezien op facebook) maar hier gaat het goed. Prik mijzelf nu dagelijks. Wat voel ik mij stoer!!
@ Yas meid ik duim voor je dat het gewoon goed komt!!! @ Doom you go girl! Stoer hoor!!! En de foto's het ziet er fantastisch uit daar, lekker genieten!!!
@ Doom, de foto's zijn idd prachtig, dat zal wel mega genieten zijn daar in Ierland! En fijn om te horen dat het spuiten zo goed gaat! Dat zal inderdaad even wennen zijn geweest.
@yas; nou afwachten indd..... Hopen dat het positief uitpakt. Wel fijn dat ze gelijk een onderzoek aanbieden als het mis is. "Keep the faith. The most amazing things in life tend to happen right at the moment when you're about to give up hope."
He yas ik heb het gelezen pfff. Bij mij was op de 5.5 wk echo en niet meetbaar vruchtje gezien. Ik moest toen wekelijks terug komen en ja de rest is geschiedenis... Maar houd hoop! Bij mij verdween de hoop toen uk na de 2e echo amper was gegroeit terwijl er toen eigenlijk al hartslag had moeten zijn. Jij kan dus nog alle kanten op!!! Komt goed ik duim voor je. @hier mwah heb me wel eens beter grvoeld. Heb rare krampen in me baarmoeder, last van me ogen en ben giga moe. Heb ook steeds dorst en trek in alles (en vervolgens niets). Komt door alle spanning en stress. We zijn even niet bezig met een uk. Ook al hoop ik het van harte.
@Doom, heb je niet op facebook maar volgens mij is Ierland zeker mooi, geniet ervan. Thnx meiden.. @ Nala ah dikke knuffel, hoe gaat het meid? Hoop toch dat je een positieve test hebt straks.