Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aawh! Lief dekentje myst!

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Tnx meiden :D mn babyuitzet is zo goed als compleet nu :p nu nog de gordijnen, muursgickers, hanglampje, kalmboe etc voor de babykamer vinden! Oohh en niet te vergeten de kinderwagen! maar dat wil mn zusje voor ons anschaffen. Hoef er dus niet echt mee bezig te zijn :p dit voelt goedddd hihiii

Van de week ga ik alvast de babykleertjes wassen en stijken :) moet je de (hoes)lakens trouwens ook wassen en strijken?

3. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ben zo in de war nu, volgens sommige dames waar een vk opleiding heeft gedaan zatten net de vertellen dat mijn vk helemaal niet mijn lege vruchtzak moest meten dat het een rare actie was. Dus nu even hier de vks gevraagd en als het echt zo is ga ik toch haar baas bellen en dat vertellen omdat ze mij dus bang maakt voor niks en ik een excuses verwacht ... wie weet bij wie ze allemaal het fout heeft gedaan.

4. MysteriousG

Van de vk hier zal je waarschijnlijk maandag bericht krijgen. Maar er zijn idd veel slechte vk's die uit hun nek lopen te lullen! Ik had in t begin heel erg last van darmkrampen en groeipijn, vertelde ze me doodleuk via de telefoon dat ik ieder momemt een bloeding kon verwachten en dus een miskraam zou krijgen:x ben ik ff blij dat ik een ander praktijk benaderd heb voor second opinion, want die heeft mij gerustgesteld en mocht met 7 weken zelfs op echo zodat ik me geen extra zorgen hoefde te maken! Ik heb ze ook gebeld en flink wind van voren gegeven hoor! Zomaar mensen angst aanjagen:x pffff
    Ik duim heel hard voor jou en je uk lieverd! Dikken knuf xxx ♥♡♥

5. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Thnx schat ♡ maar ja je verwacht toch niet dar de vks uit het ziekenhuis zo een fout kunnen maken.
    Maar goed sowieso maandag mijn eigen vk bellen en vragen of ik bij haar voor de echo kan komen wil niet meer naar de ziekenhuis... maar jeetje wat erg dat jouw vk zo iets zegt.. sommige spore echt niet ...

6. MysteriousG

Heb je goed meid! Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt :)

7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @yas; hopen dat je snel duidelijkheid hebt meid en dat je naar je eigen verlos mag komen! Ik duim voor je!!

@hier; vandaag een dag lang bezoek bezoek bezoek! Ppfff ben gesloopt! Ik doe nix meer:D lkkr chippie en een glaasje fris he. Ik verdient zeg ik zo:p fijne avond dames:)

8. MysteriousG

@mami zeker verdient hoor :p

@hier wij hebben vandaag ook een drukke familiedag! Dus zo de bdouche induiken en mn haren stijlen om er een beetje fatsoenlijk bij te lopen :p fijne zondag meiden ♥

9. MysteriousG

Woehoeeeeee mijn dag kan niet mr stuk!!! Net onze kinderwagen besteld met 60% korting bij van asten baby superstore voor een geweldige prijs van 180 euro! :D

Screenshot_2014-03-02-16-06-23-1.jpg

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; whaaattt!!! 180 euro! Wat goed zeg!! :D ppff wilde dat ik mijn wagen kon kopen:p maar dat word even doorsparen nog hihi!

11. MysteriousG

Welke merk wil je dan? Alle merken zijn afgeprijd wegens magazijnopruiming! Zou de website eens bezoeken ;) ook de boxen zijn erg goedkoop! Vanaf 40 euro! Mag nix mr kopen voorlopig want heb teveel gekocht laatste tijd :)

12. MysteriousG

13. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Van Asten is ee fijne winkel, zit hier in Tilburg. Ik moest een boxmatras hebben en die zijn daar niet duur, dus even lekker rondgekeken daar. De huidige winkel is wat aan de kleine kant, maar ze gaan binnenkort verhuizen.

14. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; ja had al even rond gekeken naar hier ook even oo een laag pitje qua kopen hihi!!

Ik wil de icandy apple to pear duo... Zal een kijken voor een foto..

15. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Deze maar dan in het zwart:D

image.jpg

16. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    En box heb ik al moet alleen nog een "jongens" boxkleed hebben.

17. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Niet zwanger meiden.

18. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jammer nala!!!:(

19. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Me cyclus wordt wel steeds korter merk ik.
    Me schoonzusje was 5 dgn overtujd en werd gister ongesteld ik vandaag 4 dagen te vroeg.. Apart he.

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; ja een vrouwenlichaam is een raar ding zeg ik altijd. Ik had het ook dat wisselende gedoe! Maar kan door stress komen, weerstand kan het zijn ppff zoveel dingen. En je lichaam is zich misschien weer even aan het herpakken. :) komt wel goed meis... Het vraagt alleen tijd:( bah! :D

Deel Deze Pagina