@mami mooie wagen hoor ja pfffff vind t zo moeilijk nu! Ben in een shopaholic veranderd zeg moet echt afkicken @nala jammer meid heeft vast en zeker met stress te maken.. dikke knuf lieve sgat ♥ @hier moeeeeeee! Lange dag achter de rug.. nu lkkr chillen op de bank met ml Morgen hebben we de groei echo. Vind t best spannend, maar ben superblij mn meid nog een keer te mogen bewonderen ♡
@ Nala meid wat een shit heb jij zeg! Maar ik ben het eens met de meiden stel je droom niet uit. Zoals je ziet aan mij, ik zit ook een een klote situatie en het komt zoals het komt. Een kindje kun je uiteindelijk niet plannen. Maar zo welkom als het bij jullie is, geeft die droom dan niet op voor een ander * KNUF * @ Mys schattig wiegje... ik heb mijn wiegje nog van vroeger die ga ik opknappen. En verder gewoon een complete babykamer met ledikant ook, en welke wagen ik wil weet ik ook al haha! Och wat wil ik shoppen haha!
@joyce goed geregeld meid! haha nog paar weekjes volhouden en dan kan jij ook losgaan @hier begin toch wel een beetje door te draaien van de spanning *zucht*... pluspuntje is dat ik mn meisje om 14.00 uur weer te zien krijg! Kan niet wachten ♥
@ Mys... succes en vanmiddag! Weet je eigenlijk ook waarom je de groeiecho krijgt? Niet iedereen krijgt die toch?... Ben bang dat ik nog heel lang moet wachten op een echo (bij 36 weken?). Maar goed, ik voel onze dame iedere dag duidelijk, en de weegschaal vertelt me ook dat ze goed groeit hihi... Mys, geniet maar weer van de mooie beelden van je dochtertje!
tnx meiden! @miep ik krijg een extra echo omdat ze bij 20 wekenecho twijfelde over de groei van de baby en de bevallingsdatum. Vandaar dat ik vandaag weer een echo krijg, zodat ze groei van de baby na kunnen checken en de uiteindelijke datum vast kunnen stellen... hopelijk is er niks mis met de groei van mn meisie en is het gewoon een kwestie van foute berekeningen.. Ik ga me klaar maken en richting zh vertrekken daarna moeten we nog een aantal dingetjes regelen. Zodra ik thuis ben, laat ik jullie weten hoe t is gegaan
Nou meiden ben eigenlijk niet zo blij met de resultaten van de echo, want moet 19 maart voor extra controle naar de gyn mn meisje is erg aan de kleine kant. Haar groei is wel binnen de curve en ze groeit wel, maar ze vinden haar erg klein en willen voor de zekerheid extra controles voeren... Ik ben een beetje bezorgd nu en weet niet waar t aan kan liggen. Ik eet erg gezond (alleen geen tot weinig vlees/vis, maar die probeer ik te vervangen met andere producten) maarwat rust betreft, slaap ik erg slecht en ben soms te veel actief waardoor ik vervolgens geen stap mr kan verzetten... dus probeer wat rustiger aan te doen en wat eerder naar bed te gaan... laatste tijd ook veel stressmomenten gehad ivm met familiedrama ed.. Ben een beetje van slag en vraag me echt af of ik iets verkeerd doe of heb gedaan
Oh en de buik is op de groeicurve gedaald. wel gegroeid maar gedaald op de curve... geen idee wat dat inhoudt...
Ach, Mys... je kleine meisje zit nog binnen de curve. Misschien is ze gewoon aan de kleine kant, of moet ze nog haar groeispurtje krijgen. Het is inderdaad wel belangrijk dat je je rust neemt. Zie het als een extra geruststelling dat ze je meisje nu extra in de gaten houden. Er waren toch geen andere opvallende zaken uit de 20 wkn echo gekomen? Behalve dan dat ze klein van stuk is... knuff
@myst; nou zeg myst! Dat is ook geen leuke thuiskomer zo! Wel goed dat je onder controle gaat van de gyn! En hopelijk trekt het allemaal bij en moet je meisje inderdaad een groeispurtje krijgen. Maar wat ik niet snap, want soms lopen kindjes 2 weken achter en soms weer 3 weken voor... Waarom maken ze je zo bezorgd?? Normaal is het toch dat als ze binnen de curves groeien je geen zorgen hoeft te maken? Bij mijn dochter werd er niets gezegd toen ze zagen dat ze klein was.
Bij mijn echo werd overigens verteld dat er rekening wordt gehouden van een marge van 2 weken... dus twee weken voor de uitgerekende datum, en twee weken na de uitgerekende datum.
Ze zei dat ik me in eerste instantie nog geen zorgen hoef te maken. Maar omdat haar buikomvang wat meer achterloopt dan de rest (wel binnen de curve) wil ze extra controles invoeren om de groei en curve goed in de gaten te houden. Maar goed is makkelijker gezegd dan gedaan! Maak me dus wel zorgen kan t gw n niet helpen heb donderdag ook nog een controle bij de vk. Ga dat toch wel aangeven en uitgebreid bespreken... Verder beetje rondgeneusd op t forum en google, maar kwam zoveel verschillende verhalen (goed en slecht) tegen dat ik ermee gekapt ben.. Voorlopig heb ik extra rust op mn planning staan. Kreeg dat trouwens ook als advies mee
Inderdaad myst.. Lekker je rust pakken zodat je ukkie lekker kan groeien! Komt vast goed ik voel het gewoon
Zal ik doen. Tnx voor jullie lieve reacties meiden schoot me net binnen dat mevrouwtje met de rug en kont omhoog lag. Ze hebben de buik met moeite gemeten.... hopen dat dat t is geweest! Ze hebben hierdoor ook geen fatsoenlijke foto kunnen maken van mn meisie om mee te geven.. Oh maar door haar ligging heb ik wel een bevestiging kunnen krijgen dat t overduidelijk een meisje is
@myst; metingen zijn ook moeilijk te maken hoor met de echo... Zolang jouw meisje binnen de curves zit zou ik me geen zorgen maken... Lekker genieten van je MEISJE!!!
Bij mij duurde de 20 wkn echo ook heel erg lang, omdat mijn dame niet goed lag. Ze konden haar hartje en de grote aderen niet goed in beeld krijgen. Aangezien dat erg belangrijk is, moet ik op een gegeven moment 5 minuten lopen en springen. Daarna lag ze net wat anders en was het wel zichtbaar... maar toen was ze weer heel bewegelijk hihi