@myst; oei myst, je lichaam vraagt ook veel energie om je kleintje te laten groeien he ik heb dat erg met die banden of groeipijnen ppff.. Hopelijk alles goed bij de controle?? @hier; zo even de slaapkamer verbouwd voor de kleine man ledikant staat en commode! Gelijk even een blauwe ledikantdeken gehaald bij leen bakker van merk lief!
Ik heb 2 symptomen bij, tijdens het douchen zag ik witte vlekjes op mijn tepels zeg maar waar normaal de melk eruit komt en mijn borsten hebben hele zichtbare aders nu. Morgen half 9 echo ben wel erg bang ook al heb ik al deze symptomen, heb nu wel cola voor de misselijkheid.
@yas; dat had/heb ik ook! "Positieve" symptomen toch?! Begrijpelijk dat je bang bent voor morgen, maar heb goede hoop meid ik zal aan je denken morgen om half 9 en duim voor je dat je gewoon lekker zwanger bent!! Houd moed *knuf*!!!!
@mami denk dat dat t wel moet zijn.. vandaag ook erg moe. Heb vandaag ook last van beenkrampen bleeehhh.. Bij de vk ging de controle goed. Ze geeft aan dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat de groeiecho uit voorzorg en extra controle is moet maandag naar t ziekenhuis voor glucosetest waarbij zo'n drankje moet drinken en 2 uur niks mag doen heb gehoord dat t een walgelijk drankje schijnt te zijn zie er echt tegen op, maarja hoe eerder ik t doe hoe sneller ik er vanaf ben.. Verder hebben wij vandaag onze Bransson Deluxe kinderwagen besteld zodra we te horen hebben gekregen dat dat afshuwelijke ding in goede orde ontvangen was en wij morgen ons geld op onze rekening hebben Ennnn de geboortekaart is hier ook eindelijk oficieel uitgekozen! @yasmijn zijn allemaal positieve kwaaltjes meid! Morgen ben je eindelijk van de onzekdrheid af! Zal aan je denken meid! Duimen op een mooi kloppend hartje ♥
@myst; yeah! Eindelijk je wagentje Fijn dat de controle goed was! En die glucose test!!!!!! Jak jak jak! Het is inderdaad een verschrikkelijk drankje, maar hoor ook wel meiden die zeggen dat ze het best lekker vonden! Haha!! Maar ik vond het vreselijk zoet, en je krijgt ook nog eens 2,5 bekers, zit je dan dat drankje weg te slikken ppff hihi! Er zit veel diabetes jn mijn familie dus ik ben bang dat ik er ook weer aan moet geloven! Het ergste van dat allemaal vond ik het 2 uur zitten daar😒!! Vervelingggg! Dus neem je ipadje mee zou ik zeggen!
Oh blehhhhh hou niet van vreselijk zoete dingen najaaaaah het is voor een goed doel *zucht*.. Hahaha zoiets had ik al in gedachten en dan gwn films en series opzetten anders word ik echt gek! Ben blij als dat achter de rug is Ben toch echt heeeel erg moe *gaaaapp* ga mn bedje induiken.. tusten schatjes ♥
Helaas een windei, kleine is gestopt met groeien al heel vroeg heb nu pillen gekregen om het op te wekken want lichaam heeft weer niet door dat het mis is. ik zou nu 7 weken moeten zijn helaas.
Thnx meiden snap niet waarom het continu misgaat. Gyn wil binnenkort bloed prikken en ook van mijn man. Hoop toch binnenkort goed zwanger te zijn.
@ Yas meid wat een kl*tezooi! Vind het zo erg voor je! Wel fijn dat ze nu wel gelijk gaan onderzoeken! Ik hoop ook echt voor je dat je snel zwanger bent! Ik denk aan je meid! * knuf *
Aaahh yas wat rot voor je meid sterkte lieverd ♥ wel fijn dat er een onderzoek komt en het nu toch echt serieus wordt genomen... hopelijk ben je snel goed zwanger! Dikke knuf xxx
Thnx, tja niks aan te doen, heb pillen ingenomen en heb onwijze krampen dus nu wachten tot ik bloed, daarna moet ik even 1 maand niet zwanger raken ivm onderzoeken.
@ hier gister duidelijk ei gevoeld, voor het eerst. Helaas is deze maand even niks. Vl. Zit sinds maandag in Düsseldorf voor werk en komt morgen pas thuis. Wel even heerlijk om nergens aan te hebben hoeven denken. Het is dat ik gister onder de douche stond en er ineens een dikke prop eiwit rekbaar slijm eruit kwam en ik een uur erna best pijnlijke steken had. Dat ik ineens dacht van o ja mijn eisprong. Dus we blijven even hangen op ronde 8 Ben de afgelopen dagen ook niet lekker geweest. Flink verkouden. Toch weze carnavallen. Maar nu voel ik me eindelijk redelijk goed. Kan alleen heel slecht ruiken en proef niks. Zo vervelend en het ergste is nog dat ik vanavond sushi ga eten waar ik zo dol op ben, maar het niet kan proeven. Hoop dat dit snel voorbij is, want eten en niet kunnen proeven is maar niks Verder hier niks bijzonders mee gemaakt. Gister mijn eerste beoordeling gehad in mijn nieuwe functie als manager. Wat was ik zenuwachtig zeg. Het ging gelukkig wel goed en ze waren positief. Hoe gaat het verder met de dames? Doom spannend hoor? Ik weet natuurlijk weinig van ivf, maar wanneer kan je gaan testen? Of loop ik nu heel erg vooruit op de zaken Myst, fijn dat het goed ging bij de vk. Maakt je gelijk een stuk rustiger. Blijf wel goed je rust houden hè lieverd. En weer een mooie buikfoto zag ik voorbij komen op Facebook. Wauw!!! Mami, Joyce, miepske, groeit alles nog lekker door? Ben ook weer benieuwd naar jullie buikfoto's hoor Nala en wish en pix ik weet hoe jullie voelen na x op x op x op x een witte test. Jullie hoeven ook niet te antwoorden. Maar wilde gewoon even weten hoe het gaat met jullie meiden. Ik ben er ook niet veel meer mee bezig. Ik heb het nu gezet op, laat de natuur maar kiezen wanneer het raak mag zijn. Dus geen verplichtingen, geen ovutesten en seksen wanneer we willen. En dan hopen dat hier een liefdes baby van komt ik heb dit met Vl. Afgesproken dat we het zo gaan doen tot de zomervakantie en als het dan nog niet gelukt is we naar de dokter gaan om toch even zaad na te laten kijken en mij natuurlijk. Dikke kus meiden xxx