@ben net bij de kwantum, leen bakker en action geweest geen sterren helaas... Morgen kijken bij xenos en wibra misschien dat ik het daar kan vinden. Heb wel een super lief stoeltje gekocht voor mn dochtertje zo leuk ding!!!! Verf gehaald op waterbasis voor de kozijnen en behang! Ik kan beginnen aan de babykamer verder bij action een super gaaf its a boy kapstokje gehaald voor aan de muur, weet eigenlijk niet of ik em ga ophangen anders wel iets voor bij oma dus meiden bezig bijtje ben ik vandaag
Sterren zijn moeilijk te vinden Mami. Ik ben voor de kinderkamer ook op zoek. Helaas zijn de hartjes erg in de mode & die vind je wel overal... Ik heb bij Van Asten wel een hanger gevonden met stoffen sterren (voor boven wieg, maar heb ze zelf aan de gordijnen gehangen). Succes met zoeken, mocht je ze tegenkomen, dan hoor ik het graag.... Hier alles oké. Ik groei ook behoorlijk, maar dan voornamelijk mijn buik. Ik probeer niet te veel op mijn eten te letten hoor! Wel dat ik gezond eet, maar af en toe wat lekker mag best vind ik .... Tot nu toe is de vk tevreden over wat ik aankom... voor mij mag het ook wat minder, maar de vk zegt dat ik niet zo moeilijk daarover moet doen, zit rond het gemiddelde... bovendien was ik bij mijn dochter al bijna het dubbele aangekomen, dus wat dat betreft doe ik het prima zo! Ik heb pas geleden wat steekjes in mijn zij gehad, duidelijk de spier daar, dus volgens mij bandenpijn. Verder nog geen last van gehad, en ook niet van harde buiken (alleen na geknuffel met ml, maar dat telt niet mee hihi)
@miep; ik merk het zeg! Ppff hele zoektocht naar die sterren hihi! Maar als ik wat vind hoor je t.. Ik heb trouwens wel 2 sterretjes me een haakje gekocht laatst bij xenos en zag ook een plankje staan in stervorm ook erg leuk! Maar morgen ofzo even kijken of ik "platte" sterren voor aan de muur kan vinden.
Auuwww mn rugggg! Ik heb weer eens veel te veel gedaan pffff ik leer t ook nooit af!! Maar er moet ook nog zoooo veel gebeuren hier.. word gek van mn hormonen grrr... Ik ga lkkr warm douchen en bankhangen Want ik trek t niet meer.. morgen weer een dag
Ik ben zojuist begonnen met het uitwassen van het beddengoed voor wieg en ledikant. Ik had alle verpakkingen netjes opgestapeld in de kast. Maar al dat plastic is gaan schuiven. Ik legde er net een verpakking bovenop en alles stortte naar beneden hihi... alles maar uitgepakt. Wasmachine draait al. Vandaag een vrije dag & het zonnetje gaat schijnen, dus alles kan straks lekker drogen op het balkon. Mijn voeten zijn nog wat beurs van het al werken van de afgelopen dagen, dus ik ga het lekker rustig aan doen.
@miep goed bezig meid! Ik moet dat allemaal nog doen, maar eerst huisje op en top schoon maken en daarna met de kinderkamer aan de slag was idd heerlijk weertje vandaag weer @hier beetje teleurgesteld. We hebben net de gordijn in de babykamer opgehangen en komen erachter dat de kleur een beetje vervaagd is op sommige plekken heb hem op 20 graden gewassen zelfs pfff.. ik vond hem nog zo mooi najaaaa niks aan te doen.. moet weer opzoek naar nieuwe gordijnen... ga niet mr op mp zoeken, want als ik iets van een onbekend iemand overkoop, moet ik t wel wassen!
@miep; lekker bezig geweest dus. @myst; balen zeg @hier; verf zit op de kozijnen morgen 2de laag erop, dan nog het behang.. pff ben gebroken dus nu lekker op de bank voetjes omhoog en lekker even thee drinken.
Mami ik dacht dat verven niet mocht als je zwanger bent dat ik dat ergens gelezen had, of valt dat allemaal wel mee? Hier o mijn god ik ben moe.. pff fulltime werken valt me zwaar nu zeg! Hopelijk krijg ik snel me engergie terug!
@joyce; ja dat klopt maar ben aan het verven met acrylverf op waterbasis er zit geen terpetine in dat is wat het schadelijk maakt voor als je zwanger bent... Ideaal! Merk wel dat het lastiger verven is. Lijkt me ook zwaar ja fulltime werken nu, straks als de vermoeidheid minder word gaat het misschien wat makkelijker voor je. Goed om jezelf denken he meis!!
Aha kijk weer wat geleerd haha! Ja waterbasis is zo lastig verven vooral deurposten en kozijnen grrrr... terpetine basis egaliseerd altijd vanzelf mooier ook al kun je niet zo goed schilderen haha! Met me buuf heb ik ook een garagebox (tegenover ons huis) waar we oude meubels opknappen, dat kan ik dit jaar ook wel vergeten. Ja ik moet meer aan mezelf denken ik ben zo'n type dat gewoon maar door gaat. Maar me moeder zei ook al je moet echt rustiger aan gaan doen, want je bent veel te druk en dat merkt je kleine baby nu al. Neem je rust en hou je rustig. Toch wel heel fijn zo'n mama die je af en toe even halt roept haha!
Ja ppff vertel mij wat maar ja nog een laag verf erop en kijken wat het resultaat is haha! Ja ik ben ook zo n "type" die dat doet maar je metkt vanzelf dat je lichaam je terugfluit hoor! En dan is het de kunst om er naar te luisteren haha! Fijn dat je mama dat voor je doet!
Hopelijk zal ik vanzelf leren te luisteren naar me eigen lichaam, kan nog wel een cursusje volgen hihi!
Hoe gaat het met de rest van de meisjes?? Lekker van het weer aan het genieten? Genieten jullie ook een beetje voor mij Ik zit hier op me werk en heb gewoon echt geen zin haha! Slecht...
Sterkte met werken Joyce... gelukkig zit jij nog op je werk, ik moet veel staan en lopen. Voeten ontploffen bijna, de laatste keer waren mijn voeten en enkels achteraf ook erg dik en pijnlijk. Ik accepteer nu ook geen lange diensten meer, 4 uur werken is meer dan genoeg voor mij... 6 uur maximaal in een rustige week. Hierdoor wel wat minder inkomen, maar dat liever dan al die klachten... ik heb de afgelopen 1,5 maand al erg veel gewerkt en hierdoor mijn zwangerschapsverlofuitkering wat verhoogd...komt goed dus! Manlief was er vanuit gegaan dat ik helemaal niets zou krijgen omdat ik een 0-uren contract heb, dus voor hem was het al helemaal een meevaller (hij had hiervoor al extra gespaard en wat overuren gedraaid om het op te vangen... hihi... nu een appeltje voor de dorst )
Miep nee ik ben ook heel erg blij dat ik zit, dat scheelt zo veel! Kan me voorstellen dat het voor jou inderdaad heel zwaar is. En dat is natuurlijk helemaal super dat je nu wat extra hebt opgebouwd voor tijdens je verlof! Echt fijn!
Hier ook aan het genieten van de zon! 2de laag verf zit erop maar ppff wat een k.. Verf zeg! Ben er klaar mee haha! Ik wil eigenlijk nog meer kozijnen geverft dus dat laat ik lekker aan mn vader over die gaat dan met gewone verf aan slag. Straks even lekker uitwapperen op het strand denk ik met mijn dochter
Oeh Mami, dat klinkt lekker: naar het strand... Hier staat nog een wasje te drogen op het balkon... anders had ik er nu lekker gezeten met een glaasje fris...