Wij hebben er de deuren mee versierd, ziet er super uit. Ook mijn dochter vindt het helemaal geweldig. Ik moet vandaag en morgen werken. Hier zo nog wat kleine huishoudelijke taken doen & hopen dat manlief en dochter zich vanavond inhouden.
Werkse miep! Hier lekker cupcakes aan het bakken bij zusjelief hihi!! Nu al zin in!! Verder lazyday bankhangen kletsen en.... Eten Fijna dag verder dames!
Zoooooons huisje is van top tot teen schoon morgen nog ff dweilen en dan weer lkkr genieten en volgende week met de babykamer aan de slag ♡♥♡ Ik zat trouwens te rekenen en kwam erachter dat ik over 11 weken al 36 weken zwanger ben en de kans op een bevalling bij mij erg groot is aangezien ik zelf, mn zusje en neefje en nichtje ook vroeg geboren zijn (een maand te vroeg) we moeten nog zoveeeeel doen!!! Is best wel schrikken zeg
Nou myst is niet te hopen! Hopelijk blijft jullie meisje nog lekker groeien in je buikje maar ja als het gebeurd gebeurd het we shall see!!! Toch wel spannend dan hoe het nu met jouw zal gaan
Hoop t ook niet! Maar heb dan liever dat ze met 36 weken komt en niet eerder nou vind t zelf ook superspannend hoor brrr
AchMys, daar valt niets over te zeggen. Ik en mijn broers zijn ook allemaal 3 weken te vroeg geboren, en mijn exman ook! Maar mijn dochter is met 38+5 gehaald en ik kreeg toen van de gyn te horen dat hij duidelijk aan haar kon merken dat ze er nog niet klaar voor was.
Hier vandaag begonnen aan de horror-dag: vnv werken op een zware afdeling en dat 8 uur!!!... Mijn voeten zijn nog pijnlijk van gisteren... zucht... ik hoop dat ik het overleef!
Oo poeh miep dat word een zware opgave!! Maar je overleeft het vast, hoe je er morgen uit komt... waarschijnlijk nog ergere beurse voetjes! Hihi!! heel veel succes vanavond en denk om je lijf meid!
Tnx meiden! We zullen t wel zien, ga me er nu niet druk om maken ik hou er wel rekening mee, zodat ik daarvoor alles al klaar heb staan @miep pfffff lijkt me idd erg zwaar werkze meid en pas goed op jezelf ♥ hopelijk kan je morgen nog normaal functioneren... @hier alle klusjes in t huis are done Dit voelt goed zeg hihi.. nu lkkr van genieten en binnenkort met de babykamer aan de slag yaaaayyy kan niet wachten
Hier een kort berichtje van mij Vandaag de laatste prik gespoten die zorgt dat mijn eieren los laten. Dinsdag is het zover, de punctie. Met 11 follikels, trots hoe meer kansen!
@myst; lekker meid @doom; spannend!! Eindelijk is het dan zover! Gaan ze ook gelijk een terugplaatsing doen dan?
Succes Doom! Erg spannend allemaal! Hier net terug van het werk. Ik had me op het ergste voorbereid, dus het viel uiteindelijk allemaal mee. We waren ruim bezet, dus ook op tijd klaar. Gelukkig maar... nu alleen nog halve diensten werken... fijn! Op richting verlof (nog ruim 2 maanden)
Zooooo, alweer lekker aan de poets. Wil alles netjes hebben voor als de kraamzorg straks rond 11 uur komt. Nu even wasje ophangen en daarna lekker stofzuigen en dweilen... alle deuren en ramen open voor een lekker fris huisje
@ Doom wat spannend meid! Ik denk aan je! @ Mys leuke stickers zeg, echt super schattig! En wat kan jij poetsen zeg, kan ik je inhuren.. pfff ik kan mezelf echt nergens toe zetten haha! @ Miep gelukkig viel je dag mee, lekker dat je vanaf nu nog maar halve dagen hoeft!
ohhh Mys, was jij maar hier geweest met je gepoets hahaha. Kraamzorg intake gehad. Ik had alles netjes behalve de slaapkamer. En wat wil die dame zien... juist ja, de slaapkamer! Om te kijken of ons bed wel op de klossen past en hoeveel klossen ze moest bestellen. Het bed lag helemaal overhoop, want dat wilde ik vandaag gaan verschonen, er stond een wasmand vol was en er slingerde van alles rond... viel denk ik voor haar wel mee, maar als ik vreemden in huis heb, meen ik altijd dat het perfect moet zijn. En vandaag dus notabene iemand die ook nog eens onder het bed duikt om daar te kijken hihi...
Hahaha sorry meiden, maar mn eigen huis was al zwaar genoeg! Ben echt gesloopt en blij dat ik eindelijk weer eens kan rusten @joyce komt goed meid, had ik in t begin ook heel erg hoor. @miep hahaha ik snap je helemaal.. heb ik ook altijd! Wil je thuis bevallen dan? Ben benieuwd wanneer mijn kraamzorg langs wil komen @hier ga vandaag lkkr shoppen wil bloemetjes voon ons huisje halen. Beetje lentegevoeletje