Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Als ik zo de foto's bekijk van mijn dochter dan lijkt het perfect: de 3D echo en vlak na geboorte. 3D foto's zijn wel wat vager.
    Dit keer laten we het ook aan de verbeelding over (we doen geen pretecho), alhoewel we tijdens de 20 weken echo ook wat 3D beelden te zien kregen, helaas lag onze dame met haar gezicht tegen de placenta aan, dus was het lastig te zien. Ze had iig wel een heel bol kopje en een klein neusje (in eerste opzicht heel ander gezicht dan mijn dochter bij pretecho 27 wkn)... maar met 20 wkn gaat er nog veel veranderen aan zo'n gezichtje... zal wel nog boller worden hihi

2. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Hier foto van de echo en foto toen ze net paar dagjes oud was :p zelfde lachje <3

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Het lastige van de 3D echo vind ik wel dat je zo'n golvend / waterig beeld hebt, hierdoor vervormd de boel... dat zie je goed bij het neusje op de foto van Yas

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Is wel een foto van foto... heb deze niet meer digitaal... Wij vonden het sprekend, maar ik heb geen foto met hetzelfde profiel

Bijgevoegde bestanden:

• 001.jpg
      001.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,3 KB
      Weergaven:
      10
    • 003.jpg
      003.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,9 KB
      Weergaven:
      7
  5. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Wauw wat mooi om zo te zien zeg! Ik wil oooook hahaha.

6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Wouw zeg wat gaaf! Maar dat is inderdaad wel super goed te zien dan al! Wel heel mooi!

7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto's meiden!:D wat ze allemaal niet kunnen tegenwoordig he!

8. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat gaaf, en natuurlijk prachtige baby's. Leuk om te zien.

9. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ben zo benieuwd of mijn gevoel juist is geweest, April 2014 raak....
    Ik heb er natuurlijk een beetje een hard hoofd in aangezien we niet veel sex hebben gehad (lees: te vroeg en te laat).

Evengoed heel benieuwd, 5 april mag ik testen... mooie dag want dan ben ik 2 jr getrouwd.....

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; wat een leuke dag inderdaad!! Hoop het voor je meid:) mijn duimen draaien voor je:D

11. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Woooowww wat een mooie foto's dames!! Geweldig zo'n 3D foto :D maar aangezien ik een koppig meisie heb met echo's, hebben we besloten t niet te doen...

Verder hier erg druk en gezellig bezig met de Perzische nieuwjaar vandaag (eerste dag van lente) en komende twee weken :D morgen met familie naar een nieuwjaarsfeestje en de komende dagen veel familie/vriendenbezoek :)

12. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Zal voor je duimen Nala!!

13. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Nala, dat zou wel heel bijzonder zijn dan :) Ik hoop het zo voor je.

Hier, blehhh wat een regenachtige dag & mijn dochter heeft nu net een vrije dag van school. Hier zit een grote dierentuin in de buurt waar ze nog nooit geweest is. We hadden eigenlijk vorige week bedacht dat we daar dan heen zouden gaan, maar met die regen lijkt me toch niks... ff wat anders bedenken

Vanmorgen na lange tijd weer gekleurde afscheiding gehad. Gisterenavond gezellig gehad met ml, dus daar ik het vast en zeker van. Vk had gezegd 'geen zorgen', maar kreeg er toch een beetje de kriebels van toen ik het zag.
    Met Ukkie gaat alles goed hoor, vanmorgen rond 5 uur druk aan het draaien in mijn buik en daarna tegen half 8 weer... goedemorgen!!!

14. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wat een gave foto's komen er hier voorbij!
    Weer een update, er is een bevruchting plaats gekomen ( hoevee eicellen zijn bevrucht horen we vandaag)
    Vanmiddag de terug plaatsing van een embryo!! Gek hoor dat je zomaar zwanger bent vanmiddag. Nu hopen dat het blijft plakken, over 2 weken mag ik testen.

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Wauw Doom, super... wel spannend hoor, hopelijk blijft ie plakken!

16. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Whaaaa doom!!! Super meid! Hopen op een positieve test over 2 weken! Nu word het echt spannend!:D

@miep; oja zou ook schrikken! Had gister zo n stekende pijn in mn lies ik dacht oh ja bandenpijn of iets maar toch schrik je:D

@myst; druk druk druk meid! Fijne dagen:)

17. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Thanks meiden! Het is enorm gek dat er iets van mij en mijn partner ligt te wachten op een laboratorium. .

18. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja lijkt mij ook erg bijzonder allemaal! Nou doompie succes meis vanmiddag, spreek dat eitje maar even goed aan dat ie zich goed moet vastkrijpen:D

19. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Kan me voorstellen Doom dat het heel gek voelt, maar ook heel bijzonder! Ben benieuwd hoeveel eicellen er bevrucht zijn, ook een spannend moment. Ik duim voor je dat die kleine na terugplaatsing blijft plakken!

Nala dat zou wel een hele gave dag zijn om te testen meid! Hopelijk positief nieuws voor jou ook!!!!

Mys veel plezier de komende tijd met het vieren van het nieuwe jaar! Geniet er lekker van!

Miep mmm ja het is niet echt weer voor de dierentuin inderdaad, misschien zwemmen? Voor jou misschien ook lekker!

20. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Tnx meiden :D

@nala zal geweldig zijn meid! Ik hoop t voor je &#9829; de duimen draaien

@doom snap wat je bedoeld meid. Spannende dag vandaah dus! Ik duim ook dat de kleine blijft plakken &#9829; dikke knuf. You go girl ;)

@miep is idd altijd ff schrikken weer! Zwemmen lijkt mij ook een leuke plan voor deze regenachtige dag.. als je nat moet worden, dan maar op een leuke manier :D

@Hier ben net wakker! Hihi :) had t blijkbaar nodig na alle drukte van de laatste dagen.... nu lkkr douvhen, klaarmaken en richting mn ouderes. Vanavond allemaal samen naar t feestje :D fijne dag meidem &#9829; xxx

Deel Deze Pagina