Doom super spannend, de duimen draaien hoop over 2 weken een mooie test voorbij te zien komen! Nala, het is je gegund. Duimen draaien! @ hier wacht nog steeds op de duivels pffffff
hihi... die banner ook... dan moet je hem telkens aanpassen. Heb je al voortekenen van de duivels Sky?
We gaan trouwens zodadelijk met z'n drietjes midget golfen (indoor)... keuze van dochterlief, en manlief is hiervoor eerder naar huis gekomen, lief hè.
@doom; en? Alles goed gegaan? @sky; oh toch wel beetje spannend dan @hier; ppfff ik irriteer mij, mijn droger is ermee opgehouden! Dus nu hangt overal was! Neeeeeeee! Wil zo graag sparen voor mn kinderwagen en alles lijkt tegen te zitten zeg! Rekeningen, nieuwe droger! Whaaa zo klaagknop weer uit Vandaag maar even langs de opa's en oma's. Verder geeeeen idee! Fijne dag meisjes.
Sky weer spannend meid! Ik moet helaas een curettage hebben, na 3 keer pillen zit nog steeds een beste stuk weefsel in. Eind maart check up en krijg dan de datum wanneer het gebeurd.
@ Yas, dat is balen, succes! @ Mami... luxeprobleempje? hihi ... Wij hebben geen droger, dus ben het een gewend. Ook geen vaatwasser, smartphone of magnetron trouwens... wij zijn o zo modern ahum...
@miepske; haha! Ja ik kan echt niet zonder droger, echt een uitvinding dat ding. @yas; he balen zeg! Zit je niet mee meid
Tja helaas niks aan te doen, hebben besloten om paar maanden even te wachten. Ga vanaf maandag met mijn man lekker trainen en even van onze dochter genieten en kijken wel wanneer wij ooit weer zwanger worden. Dus sorry als ik niet meer zo vaak hier ga komen, duim wel voor alle meiden die nog niet zwanger zijn toch heel snel een posi test en alle zwangere fijne zwangerschap en bevalling. Ga wel af en toe nog kijken hoe het met jullie is hoor! Dikke kus xx
Wat vervelend voor je yas. Ik hoop dat het voorspoedig verloopt. De embryo is geplaatst. Ze waren alle 4 bevrucht en zich ontwikkeld tot top embryo's super fijn nieuws! Nu broeden hihi
Er is er maar 1 terug geplaatst. .de rest gaat vermoedelijk de vriezer in. Daar krijgen wij over 2 weken de uitslag van. Dus ik verwacht baby, maar je weet het nooit..
@Yas wat vervelend meid. Hopelijk ben er snel van af en kunnen jullie weer heerlijk van elkaar genieten zonder gedoe ♥ @sky je maakt t wel spannend hoor duimen draaien @Whaaaa wat fijn! Nu maar idd hopen op een plakbeeb Duim heeeeel hard voor je ♥ Broed ze @mami soms heb je van die dagen... lkkr rusten en niksen @hier eindelijk thuis van een lange weekend vol met drukte en feest.. was supergezellig, maar ben echt op! Morgen een heerlijk rustdagje inlassen en lekker bankhangen prinsesje is ook blij met de rust. Laat ze goed merken door volop te spelen daarbinnen deed ze de afgelopen dagen minder omdat ik volop bezig was...
Tjaa zit je dan om 6 uur sochtends klaarwakker op zondag wakker gemaakt door een druk mannetje die het leuk vind om zich even paar keer om te draaien in mn buik!!! *moe!!*
Bij mij begint de werkweek weer... 4 opeenvolgende dagen werken.... 4 tot 6 uur per keer en dan het weekend weer... pfff, drukke week... daarna heb ik mezelf wat minder in laten plannen, maar mijn streven is om toch 16 uur te werken. Ik heb nu ook voor het eerst een afdeling geweigerd vanwege mijn zwangerschap: dementerende ouderen met (ernstige) gedragsproblematiek. Ik vertrouw het niet helemaal en ml wil ook niet dat ik er naar toe ga, veel te bang dat ze zich bij eventuele agressie op mijn buik richten.
@miep; werkse meid! Indd je kan niet voorzichtig genoeg zijn hoor, heb ook vaak mn buik moeten beschermen op mn werk toen ik zwanger was van dl! Rustig aan..
Niks spannends aan hoor. Duivels is gekomen, eindelijk! Had ook heeeeeel weinig geklust deze maand en rond ei zat Vl in Duitsland. Dus we blijven hangen op ronde 8
@sky; aah nou toch jammer @hier; lekker niksen vandaag! Heerlijk! Was gedaan en thats it! Nu aan t bedenken wat we gaan eten straks
Zo'n last van maagzuur...bleh... aan de gaviscon... een paar uur terug 2 tabletten gehad en niks meer gegeten, nu alweer last van... zucht & bah