Aah miep vervelend had het ook laatst weer behoorlijk! Ook aan de tabletjes geslagen maar hielp niks toen een hap gestampte muisjes wat wonderbaarlijk wel hielp misschien een tip?
Nope bij mij ook niet haha! Iemand zei tegen mij probeer eens anijs dus had gestampte muisjes in de kast en dacht och baat het niet schaad et niet. Nou het hielp! Toeval geen idee maar als je t toevallig in de kast heb staan haha kun je dat proberen
@sky jammer meid! @miep he bah! Dat is niet zo fijn.. heb weleens gehoord dat prik drinken helpt (nooit geprobeerd hoor).. hopen dat t snel over is ♥ @hier al hele dag aanhoudende pijn met soms gemene steken in mn onderbuik pffff. Het straalt door naar mn onderrug en anus sorry voor de details word er echt moe van. Heb hele dag niks kunnen doen, want ik loop krom en bewegen is niet zo leuk om t moment net een warme douche genomen, heeft het wat verzacht, maar de pijn is nog steeds irritant aanwezig grrrr... als t morgen niet weg is, bel ik de vk. Gelukkig is mn meisje wel lkkr veel actief, dus daar maak ik me geen zorgen om wou alleen dat ze wat naar boven toe ging spelen
@myst; oh vervelend is dat ja! Had er gisteravond ook behoorlijke last van! Pijn in onderbuik, zeurende onderrug en wat misselijk kwam en zakte weer af! Zat helemaal geen regelmaat of iets in hoor maar Jakkes kreeg er de kriebels van! Op en gegeven moment was het weg. Misschien iets van oefenweeen? Darmen? Baarmoeder die reageerd op de bewegingen van de kleine? Ppff geen idee weet wel dat het heel vervelend is! @hier; whaaaaaa heb soort stuwing gevoel in mn borsten?? Komt zelfs vocht uit en bij 1 tepels dat gelige spul.. Ppff lang leve de kwalen kan straks dus mn lol op beebje is er nog niet eens en mn borsten staan al op springen! Ppff auw!!
Hier ook al een tijdje last van lekkende borsten... soms doen ze er pijn van... maar ook ooit een paar dagen geen vocht/pijn.. leuk hè, die hormonen... Bij mijn eerste zwangerschap had ik daar ook last van vanaf de 6e maand
@mami t is idd erg vervelend ja. Ik heb hele gevoekige darmen zowiezo. Denk dat ze reageren op mn baarmoeder ofzo... hopelijk is t morgen voorbij, want moet veel boodschappen doen. We hebben bijna niks mr thuis @lekkende borsten gelukkig geen kast van. Wel soms heke pijnlijke borsten die in brand ljjken te staan. Zeker heerlijk al die hormonen
dank je wel, ben nog wel helemaal in shock hoor haha. ik had mezelf deze maand voorgehouden er niet te veel mee bezig te zijn en dus moest ik ook echt even van het forum af...en voila, het is gelukt na 6 maanden.
@pix hoe voel je je nu meid en had je dit keer wel symptomen of een voorgevoel dat je zwanger was? @hier jaaaaaj de pijn is vandaag stukken minder en ik kan wr normaal lopen en bewegen heel af en toe nog steken richting mn liezen, maar daar kan ik mee leven ga zometeen dus eens lkkr shoppennnnn
Hi Pix wauw meid wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Hoe voel je je? @ Miep werkse maar weer meid! @ Sky toch altijd weer jammer als die duivels komen ook al ben je er niet echt mee bezig geweest! @ Mys wat vervelend die steken meid, gelukkig dat het nu minder is. En je hebt het wel leuk gehad met het vieren van oud en nieuw?Hoop het wel voor je! @ hier verstandskies is ontstoken, gister bij de weekend tandarts geweet wat een helse pijn zeg! Hij heeft hem doorgespoten en dat moet ik nu zelf ook doen.. en paracetamol slikken! Hopelijk neem hem snel af want na 3 dagen pijn in me mond ben ik er echt klaar mee!
@iedereen ik heb geen idee wat er in de tussentijd allemaal geschreven is en het is een beetje veel om dat nu nog uit te pluizen...dus sorry daarvoor @miep en joyce bedankt! @mami, 1 pendel was inderdaad van jou! haha @joyce, auwie dat is echt vervelend! beterschap meis @hier ik was de hele week al zo moe als een maai, maar omdat ik dat wel vaker ben, dacht ik er niet al te veel van. ik had ineens enorme lekkere trek, maar ook dat zou gewoon van de naderende ongesteldheid komen...dacht ik haha. Oh ja, wel een gigantische puisten uitbraak op mijn gezicht, borst en rug Grrrr ik had vrijdag op het werk weer roze spotting gehad en omdat ik dat altijd een dag voor de ongesteldheid heb, was ik voor 99,9% zeker dat ik niet zwanger zou zijn. zaterdag ging voorbij, nog steeds niet ongesteld maar wel nog roze spotting en zondag stond ik op en dacht, laat ik eens een testje doen... ik was echt compleet in shock! gelukkig was ml thuis! ik moest lachen en huilen tegelijk hihi. Ik heb nu nog weinig klachten, geen gevoelige borsten en ook geen misselijkheid gelukkig.