Vanaf dag 1 van je laatste ongesteldheid! Je krijg dus 2 weekjes gratis. Je moet wel een stabiele cylcus hebben gehad. Bij mij klopt het namelijk niet. Ik had 3 weken tussen me eerste ongi dag en me ei en als je dan vanaf je ei telt tot nu en dan de 2 gratis weken er bij op telt zit je aardig in de buurt (echo weet je pas echt hoe ver je bent).
ja... maar aan de hand van de termijnbepaling (rond 12 weken, maar die kreeg ik met 10 weken) wordt officieel bepaald hoe ver je bent. Dat komt dan ook op je zwangerschapsverklaring te staan die je eventueel nodig hebt om verlof aan te vragen
Vandaag nog een keer testje gedaan en het streepje is nog donkerder dan gister. Is het trouwens normaal dat je nu al zo`n duidelijke streep te zien krijgt? Bekijk bijlage 385189
Mooie streep pix! Is bij iedereen verschillend hoor qua lijntjes, de een heeft duidelijke streep voor nod al en de ander pas een week na nod duidelijke streep.. But that doesnt matter youre a pregnant girl now
haha oh ik vind het nog zo onwerkelijk! vandaag even contact gehad met de pop poli en met 10 weken kan ik er naar toe voor de eerste echo...kan nu al niet meer wachten haha.
Sta je dan ook onder controle van een gyn pix? Ja dat onwerkelijke gevoel zal nog wel even blijven hoor spannenddd
In het pop poli team zit een psych, klinisch verloskundige en gyn en als ik voor mijn eerste echo ga, dan moet ik bij de klinisch verloskundige zijn zeiden ze...verder heb ik geen idee hoe het gaat haha
Oh oke, ja ik kwam gelijk bij een gyn maar dan niet via pop poli. Nou ja maakt niet uit!! Je zit goed
Heeee pix wat leuk meid toppie! Hier een dipje het gevoel APRIL APRIL APRIL is helemaal weg. Ik heb niet het gevoel en vind het niet leuk meer! Weet ook niet meer wat de pendels allemaal zeiden. Alleen dat sommige voorjaar 2014 riepen. Mja het voorjaar duurt tot wanneer? Bah. Dipje dus! En hoe is het hier
Hahaha pix dat gevoel blijft idd nog een tijdje hoor! Je wilt niet weten hoe vaak ik getest heb om de waarheid iedere keer met eigen ogen te kunnen zien heb zelfs een digitale cb gekocht voor een bevestiging!! @nala dikke knuf lieverd ♡ @hier moe moe moe.. heb 2 uur lang witte babywas gestreken pfff.. madame heeft nu al meer kleren dan ik heb en de cadeautjes blijven maar komen ff heerlijk douchen en lekker bankhangen nu
thanx ladies @nala kan me voorstellen dat je even in een dipje zit @mys ja, ik ga van de week even zo`n digital halen denk ik...
@nala; balen zeg dat je je zo voelt! Kop op meis! @pix; hahaha herkenbaar! Heb ook testen verslonden omdat ik het gewoon zo n mooi gezicht vond dat er een tweede streep verscheen hier ook een digi nog verslonden hoor maar had hem wel al in huis.
@miep haha nee zo`n eentje die het aantal weken aangeeft...wil hem dan gewoon bewaren voor mezelf @yas thanx!
Hahaha lekker bezig Pix! Op het moment zelf heb ik wel 2 testen gedaan daarna eigenlijk niet meer haha! Het waren action testen dus ja stel je voor vals positief! Maar nee hoor hartstikke zwanger! Nala digi hug!!! Kom op meid! Probeer positief te blijven!