Ik had ook nog 1 of 2 action testen liggen... dus ook ik moet bekennen dat ik extra getest heb... Maar die digitale testen zijn echt duur, die zou ik daar niet voor kopen...
Pix die digitale test geeft maar 12-16 uur aan zwanger 1-2 (of 2-3 of 3+) daarna word het schermpje blanco want dan is de batterij op van zo een ding.
Hij was 13 euro bij de DA, voor deze ene keer had ik het er wel voor over kan ik er mooi een foto van maken En wat de een zonde vind, vind de ander wel belangrijk
Misschien hebben jullie nog een leuk idee voor me... Over anderhalve week komt mijn zus met haar 2 kleine kindjes op bezoek en ik wil het haar graag op een leuke manier vertellen, maar heb geen idee hoe. Wil er niet een heel circus van maken, maar misschien hebben jullie nog leuke ideeen?
Hmmm een taart met een tekst van bijvoorbeeld 'hoera! Je wordt tante' of zoiets erop ?? Lekker simpel, maar toch verrassend als ik nog erngens op kom, laat ik t je weten
dat is inderdaad wel een leuk idee, maar zo gauw ze mij met taart ziet lopen, weet ze het al denk ik haha. ik eet eigenlijk nooit taart en heb het met visite ook nooit in huis als het geen verjaardag is. Net de digital gedaan en voila... Bekijk bijlage 385481
Mooie test hoor pix! Misschien is wel een idee, haha gewoon schiet me net te binnen! Zet koffie of thee op een dienblad, op het dienblad kun je blauwe en roze muisjes strooien hihi! Ziet ze t vanzelf of toefje slagroom op een wafel, koffie, cupcake ofso met roze en blauwe muisjes.. Hahaha wat een fantasie hb ik weer doe samen met je vriend een feesthoedje op en maak een spandoek met je word tante hahaha ze zal zich rotschrikke (feestmuziek op de achtergrond) hahaha nee dat idee is zwaar overdreven Liet even mn fantasie gaan
hahaha mami geweldig!!!! Je maandverband/tampons aan je zus geven en zeggen die heb ik niet mee nodig. Heel simpel maar heel effectief!
Hahahah joyce die is ook goed inderdaad Whaaaaaaa salaris is binnen woehoe!! Shoppen!! is toch rotweer buiten fijne dag dames!!!
Rot weer? Het is hier heerlijk in Rotterdam. Net terug van 23km hardlopen goed begin van de dag lekker het zonnetje erbij, wordt ik vrolijk van. Pix wauw meis Niks zeggen en je cb test op tafel laten liggen met een strikje er om heen
hier schijnt het zonnetje, maar mijn salaris is nog niet bijgeschreven. En ik was net van plan om nieuwe schoenen te kopen voor mijn dochter, grrrrr heb ik een keer tijd, werkt de bank niet mee.... vanmiddag nog een keer checken dan maar
Wahahahaaaa die van joyce is geweldiggggg @mami vind t een leuke fantasie hoor zag t helemaal voor me @miep misschien strax nog een keer checken? Soms komt t wat later op de dag @pix mooie test meid betere bevestiging bestaat er niet! @hier ook een rotweer blehhhh... maakt mij niet zoveel uit, want heb veel te doen vandaag. Familie komt op visite, dus schoonmaken, koken, douchen en vanavond genieten fijne dag meiden xxxx
haha dat zijn wel leuke ideeen inderdaad thanx! hier was het heerlijk weer vandaag, nu begint het te regenen... vandaag gewerkt, maar ging wel bijna over mijn nek toen ik de tonijn en eiersalade rook hahaha
Ojee pix de kwaaltjes!!! maar je neemt ze vast voor lief @myst; veel gezelligheid vanavond @miep; ai balen!!! Hopelijk is het alsnog gekomen vanmiddag @sky; ppff 23 km!!! Goed zeg! Hier was t weer baggerrr, einde van de middag pas t zonnetje maar wel 2 leuke plakjes voor de kleine man gescoord en kleertes voor mn dochter gescoord
Nou, ik hoop dat de kwaaltjes niet al te erg worden, maar ja je hebt het niet voor het zeggen he en je weet in ieder geval waar het vandaan komt ik heb net bij de hema tompoucen besteld waar je een foto op af kunt laten drukken...zijn erg leuk geworden. als ze zondag zijn geweest, zal ik ze even laten zien hier
Klinkt leuk pix ben benieuwd naar de foto @sky wooowwww netjes meid! Wat goed van je lkkr gezond bezig dus @hier leuk en gezellig dagje gehad met familie.. ouders blijven hier slapen lig nu lkkr onder de wol en ga zo ook slapen, want moet morgen ook nog eens langs de vk voor controle
Vandaag spannende dag.. niemand van jullie heeft de combinatietest gedaan he? Ik ben benieuwd of ze je gelijk laten weten of de echo goed is.. Mag pas om kwart over 9 vanavond.. duurt lang haha!!!
Spannend joyce!! Voor zover ik weet is het een echo maken en bloedprikken toch? Echo hoor je meteen, want je bent er inmers bij hihi. Maar volgens mij berekenen ze die kansberekening dmv echo+bloeduitslagen. Heb je al geprikt?