@Doom wowwww hele duidelijke streep hoor! Van harte meid! Wat ben ik blij voor jullie heerlijk genieten @hier volgens mij moet ik een boel teruglezen, maar doe ik zodra ik wat mr uitgerust ben hele drukke en gezellige weekend achter de rug. We zijn net met thuis aangekomen en ik ben echt toe aan ee dutje pfffff... ik zeg trusten
Zoooo ik heb denk ik alles bijgelezegen @pix wat een leuke idee en superleuke reactie van je zus geweldig zeg! @miep auwww hopelijk helpt t zalfje en ben je snel van af! Dikke knuf ♥ @mami wat een leuke jurk denk dat ik binnenkort ook eens ga shoppen voor de zomer @nala en? Ga je morgen nog testen? De duimen draaien heel hard hier @hier ga t morgen lkkr rustig aan doen en maar eens goed bijkomen van t weekend wat is rust soms toch heeerlijk zeg! Moet er nog goed van genieten nu t nog kan
Jammer Nala, ik had zo gehoopt dat het raak was voor je! Hier super opgelucht en blij, verloskundige belde net.. onze combinatie test is super positief! Voor alle 3 de afwijkingen waren de scores hoger dan 1 op 5000! Wel een heel fijn gevoel nu wachten op de geslachtsbepaling en dan ga ik los haha!! Fijne dag allemaal!
@nala jammer meid hopelijk eind april een positieve test in handen ♥ @joyce geweldig nieuws heerlijk heeee! Oeeee geslachtsvepaling wat denk je zelf? @miep succs bij de vk vanavond @hier beetje last van de hormonen... als een gek gehuild (half uur lang ) bij een tv programma pffff mn ogen branden nu heel erg van t janken en ml totaal in de war (wist niet waar ik last van had), maar lacht er nu wel om. Hij vind mij gek geworden op een grappige/schattige manier? Zal best haha... get used to it buddy
Mys nou heerlijk toch gooi alle emoties er maar lekker uit hoor! Ik ben ook hel goed in huilen, boos worden, en zeuren.. omg ik ben mezelf niet haha! Maar vind het ook wel grappig want ik zie het gewoon van mezelf en dat heb jij dus ook. Dus hoe apart is dat, dat je jezelf niet onder controle heb terwijl je weet dat je anders doet haha! Ja echt toch wel heel fijn om te horen hoor! Geslacht ja de meeste mensen die er tot nu toe uitingen over hebben gedaan zeggen allemaal meisje, behalve me broertje. Het grappig is dat ik zelf ook denk meisje, maar het is toch echt afwachten tot 18 april! SPANNEND !!! Miep succes vanvond bij de verloskundige, zal vast weer helemaal goed zijn
Ja, denk ook wel dat het allemaal oké is. Ik ben alleen weer een halve kilo teveel aangekomen, net als de vorige keer... grrr... maar ach, dat lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n ramp. Bij mijn eerste zwangerschap was ik op dit punt al ruim 5-8 kilo verder, toen is er nooit iets van gezegd. Verder voel ik onze uk echt bijna ieder uur van de dag... erg fijn gevoel hoor, maar neemt die kleine geen rust??? Is al 3-4 dagen zo... en als ik me op bepaalde momenten bedenk dat ik de kleine al even (ruim een uur dan) niet gevoeld heb, krijg ik binnen het half uur een schop van haar haha... ik hoop niet dat het een kleine druktemaker is die het mama straks lastig maakt. Verder, werken ... mwah, gaat wat minder... heb geen zin, buik zit in de weg, voeten nog steeds pijnlijk... en 1 keer na het werken flinke rugpijn gehad. Ik heb vandaag voor de eerste keer een babybelt gedragen tijdens het werk. Zat wel prettig, maar kan nog niet zeggen of het verschil maakt (erg rustig dagje vandaag gehad op het werk). Ik zal vanavond de vk eens vragen wat zij ervan vindt... ik moet immers nog 8 weken werken voor mijn verlof in gaat. Enne, hormonen, op een flinke chagrijnige dag na (rugpijn), eigenlijk geen last van... een tijdje terug wel, zit ik op tv van die bevallingsverhalen te kijken en dan kwamen de tranen gegarandeerd opzetten.
Wat fijn dat de combinatietest goed was zeg yeaaah! Ik wacht op me ongi. Heb wel wat krampjes en hoofdpijn en een mega vulkaan op me wang brrrr dus hij komt keihard straks. Lekker he al die zwangerschaps tranen. Janken zonder reden heerlijk!
@joyce; wat goed dat de combinatietest goed is! Pak van je hart o enne... Ik denk ook een jongen bij jouw vraag me niet waarom @myst; ow jee fijn he hahah!! Hier ook last van hoor @miep; ppff ik durf me niet te wegen! Haha!! Volgens mij ben ik heel veel aangekomen maar ja maakt me eigenlijk niet zoveel uit
wat fijn dat alles goed was joyce! jammer nala miep, hoe was het bij de vk vanavond? @hier nog steeds erg snel moe steeds en benauwd, maar (nog) geen last van misselijkheid!
Hahaha ik ben dus niet de enige met de hormoonproblemen @nala bah niet leuk @pix hopelijk zal je daar ook geen last van krijgen meid! Het is een vervelende kwaal bleehhhh... ben blij dat ik er van af ben @miep hoe was t bij de vk? Ik denk niet eens aan mn gewicht! Moet t de volgende keer aan de vk vragen of dat wel allemaal goed is en of ik me een beetje in moet houden met de chocola waar ik de laatste tijd niet zonder kan
De duivels zijn vol in de aanval. Compleet met puisten en pijn in me buik. Voel me weer 15 nu zucht. Weekje in de pubertijd hahaha. Nu verder tukken. X
Bij de vk alles oké! Ik ga vanaf nu de Anita babybelt dragen tijdens het werken, om bandenpijn te voorkomen. Zolang ik hem thuis maar weer af doe kan het geen kwaad (spieren moeten wel aan het werk blijven). En mijn gewicht... tja, ik ben niet tevreden... maar ik had nu een andere vk dan de vorige keer en die gaf aan dat het allemaal wel mee viel. Zolang ik me er goed bij voel... hahaha... goed voelen? Ik ben een tonnetje geworden, de afgelopen weken echt explosief gegroeid. Maar dat hoort erbij toch... en ja, ik voel me qua gezondheid goed! Ukkie doet het ook prima, draait lekker rond, ook vannacht weer... lol... en dat is het belangrijkste
Meiden die extra kilo's gaan we weer aan werken na de zwangerschap! Achter de kinderwagen joggen haha! Ik ben ook gestopt met roken natuurlijk toen ik de test had, dus ook al daar van aangekomen en ik was al aangekomen doordat ik niet meer sport. In een jaar was ik 8 kilo aangekomen en nu alweer 2 bijna 3 kilo.. Ik heb besloten me er niet meer druk om te maken en dat weer op te pakken na me zwangerschap! Maar Miep wel super fijn dat het weer goed was bij de vk, rust maar weer! He Nala bah.. nou lekker grumpie zijn met een kleedje op de bank haha! Lekker even puberen hihi! En 18 april zijn jullie natuurlijk weer de eerste die het weten wat het word he girls! Ik vind het echt zo spannend! Me nichtje heeft 2 kereltjes ook zo leuk! Ben gewoon echt nieuwsgierig, helaas geen NUB te zien op de echo vorige week anders had ik de dames al laten gokken haha!