Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Tnx meiden ♥

@nala, joyce, yas & wish duim heel hard voor jullie

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    hihi Mys... mijn buik is ook net als de jouwe in 4 weken tijd explosief gegroeid... waar gaat het heen????, kan dadelijk mijn buik als bijzettafeltje gebruiken :)

3. MysteriousG

Haha en dat schijnt een baby aan de kleine kant te zijn :D Alles wat op mijn buik komt wordt er letterlijk afgeschopt :D of ik er een bijzrttafel van kan maken, betwijfel ik :p

4. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    April is een goeie maand hahaha! I feel it... Denk ik.
    Ik zou de buikjes ook maar niet gebruiken als tafeltje 😜. De beebs schoppen alles eraf hahaha

5. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Nala ik zat in een ontslagprocedure voordat ik wist dat ik zwanger was. 24 Januari ontslag gesprek gehad en 2 februari de positive test. Dus ze mochten me niet ontslaan, en ik had gelukkig nog niks ondertekend. Nu was er al aangegeven dat na de zwangerschap de procedure weer word opgepakt. Maar er zijn binnen het secretariaat waar ik werk daarna 2 dames weggevallen door ziekte en 1 verwachten we niet terug en 1 over een jaar pas misschien wel langer. Dus ik kreeg een beetje hoop dat ik mischien toch wel kon blijven. Maar het is dus echt persoonlijk en ik moet er alsnog uit! En ze weten dat na mijn verlof ik nog 6 weken mag werken voordat ze mij mogen ontslaan. Maar ze willen alles op papier en ondertekend voordat ik met verlof ga (werk hier na me verlof 7 jaar).

@ Mys wat een mooie buik, gaaf zeg ik hoop ook dat ik ga groeien dan ga ik ook foto's plaatsen. Heb tot nu alleen een darmen buik haha.

6. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hier gaat het goed meiden, hardstikke zwanger! Voel het enorm aan mijn borsten en heb soms wat baarmoeder krampen. Verder mag ik tot op heden nog in mijn handjes knijpen..

Net een test gedaan ( vandaag is de testdatum) binnen 3 sec was er al een dikke streep.. ziekenhuis gebeld en 25 april mijn eerste echo

7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @he jakkes zeg, na 7 jaar worden ontslagen is niet leuk:(!! Ik hoop dat je dan snel weer een leuke andere baan kan vinden:). Persoonlijk zou ik er niet eens willen blijven zeg:( zo zie je maar je bent maar een poppetje in een bedrijf bah! Hoor het steeds vaker.

@hier; gisteravond waren mn kereltje en ik even aan het brainstormen en we hebben besloten om te gaan verhuizen naar een grotere woning. We hebben nu een huurwonig maar het is me te krap wil ruimte!! :D dus een beetje aan het rondkijken en doen qua hyptheekvoorwaarden... Ppff dat word sparen geblazen zeg! Hoeveel hbben jullie ongeveer gespaard voordat jullie gingen kopen? En hadden/hebben jullie vast contract? Bij de rabobank zie ik bijv. Dat je geen vast dienstverband hoeft te hebben maar dat ze 3 kalenderjaren terug kijken hoe je inkomen dan was... Wie o wie weet hier meer van:D

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wauw doom ben echt super blij voor je! Gelijk raak yeah!! Nu de spannende weken door:D

9. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Doom jeeeeejjjj wat fijn meid! Heerlijk genieten en dat die eerste weken maar snel voorbij gaan!

@ Mami 2 jaar geleden ons huis gekocht. Wij hebben een 1 oude drive in woning gekocht (benede slaapkamer en badkamer, 1 verdieping woning en een zolder) Wij hebben het huis gekocht voor een relatief lage prijs wij zijn zelf redelijk handig heb kennen veel handige mensen. Met EUR 15.000 wat we gespaard hebben hebben we alles kunnen doen (wij hebben een 2e slaapkamer een grote badkamer laten bouwen en de hele tuin) en van dat geld hebben wij ook alle meubels gekocht wij hadden natuurlijk nog niks :) Maar ik denk als je een huis koop waar je hier een daar alleen een likje verf moet doen en de tuin bijvoorbeeld je het met veel minder geld af kan. Vl en ik hadden toen beide een vast contract weet dat dat niet verplicht is als je werkgever een verklaring af geeft is dat ook voldoende voor een hypotheek. Als ik jullie was gewoon eens langs gaan bij een hypotheek adviseur of bij verschillende banken en kijken wat je kunt krijgen aan hypotheek. Dan weet je het gelijk en kun je gericht gaan zoeken naar huizen in jullie prijsklassen!

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @joyce; thanx meid! Neem t mee in mn onderzoek hihi

11. MysteriousG

Tnx ladies ♡

@Doom heeeerlijk! Geniet er lkkr van :)

@joyce haha zal niet mr zo lang duren hoor :p ben benieuwd naar je buikie :D

@nala net nog ff je blog bekeken. Ziet er goed uit meid ;) keep up the good work!

@hier mn meisje is steeds meer aan t bewegen en de bewegingen zijn steeds meer duidelijker. Heel goed te zien zelfs :p ik weet nu precies waar de benen zijn en waar haar hoofdje is. Echt gaaf!! :D lijkt soms ook wel of ze om aandacht vraagt, want als we met der gaan spelen wordt ze rustiger.. dat wordt dus wat met madam haha :p

12. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; haha leuk he! Hier ook een druk aanwezig mannetje! Zo fijn gevoel dat getrappel!!

13. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    In de laatste weken is de functie van een bijzettafeltje mogelijk, dan hebben de kleintjes nog maar weinig ruimte, zijn ze ingedaald... wel op eigen risico natuurlijk.

14. MysteriousG

@mami ja echt heerlijk :D

@miep hahaha lijkt me zooo zielig voor de beeb.. denk dat ik t toch maar niet doe :p

@vraag: ik had een soort van uitgedroogde/verharde vlekje op mn hemdje boven op mn tepel zag ik net (draag thuis geen bh). Lek ik nou?? En moet ik compressen in mn bh ga doen?

@hier ik lijk wel een konijn! Net een worteltje met komkommer op en nu weer aan de ijsbergsla!

15. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; ooh ja, hihi heb ik ook last van! Gebruik geen compressen als het wat meer isdan een vlekje knip ik een iegkruisje doormidden en doe ik dat erin.:D

16. MysteriousG

Hoezo dat dan? Zijn compressen niet fijn?

17. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou vind t dan net van die proppen erin haha.. Na je bevalling heb je ze wel nodig aant anders heb je zo natte vlekken in je shirt, maar voor nu vind ik het niet fijn, zijn ook maar kleine vlekjes. Tis net wat je fijn vind zitten hoor even uitproberen:D

18. MysteriousG

Oohhh zoooo! Ik heb er toevallig een pak liggen (kreeg ik als cadeau bij mn borstkolf), dus heb ik ze maar ff gelrobeerd :p deze zitten est fijn in m bh. Tot nu toe nergens last van hihi :D moet dus opzoek gaan naar fijne compressen. Weet nuee welke deze zijn, wat ik nu heb ;)

19. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha opgelosttt!!:D

@hier; even van de zon genieten!! Straks verjaardag, taaart:p lekkerrr:D

20. MysteriousG