Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier twee paastaartjes in de koelkast voor vanavond... mjam :)

Zijn er hier dames die gaan dragen? Ik wel, heb al geweven doek en een bondolino, en ml een tricot doek... maar nu zit ik te twijfelen om een ringsling aan te schaffen, lijkt me erg handig voor ff snel een kort stukje te dragen... hebben jullie daar ervaringen mee?

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik heb geen verstand van dragen en ben t daarom ook niet echt van plan te doen :p

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een draagdoek liggen maar dat was omdat mn dochter toen er onrustig was en zo eigenlijk rustig werd.

Nu zou ik hem ook weer gebruiken voor de onrustige momenten denk ik. Niet om echt te dragen, maar soms is het handig als je even je handen vrij wilt.

4. MysteriousG

Hoi meiden. Hoe is t met jullie?

@hier zusje is onderweg hierheen en blijft nachtje gezellig slapen :D zometeen de keuken in om iets lkkrs voor vanavond klaar te maken :) ondanks t vieze weertje hier toch nog een leuke dagje dus :D fijne zondag allemaal! xxx

5. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier is alles goed:D

Net weer terug van een verjaardag. Dus dl lekker straks dr pyjama aan en dan lekker naar bed. Wij straks lekker bankhangen, filmpje op:) fijne avond!!

6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Wij hebben een heerlijk rustig weekend gehad, zo fijn! Alleen gister een verjaardag, moet er echt nog aan wennen dat er vrouwen zijn die alleen maar over zwangerschap willen praten met je als je zwanger bent. Heb op gegeven moment ook gewoon gezegt, heeft iemand nog wat leuks mee gemaakt haha! Ik vind het leuk om er over te praten maar al die goed bedoelde adviezen pfff haha!

Verder voel ik me top! Morgen weer check up bij de vk dus hopelijk ook hartje luisteren!

Verder alles goed met iedereen? Fijne dag weer!

7. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    He meiden. Hier gaat het wel oke. Niet super.
    Het baby-maken hebben we stop gezet. Voorlopig gaat het niet gebeuren. Teveel gedoe in prive sfeer.

Ik lees gewoon mee met jullie en zal zo nu en dan wat posten.

Love you girls ❤️

8. MysteriousG

@joyce hahaha herkenbaar en idd erg irritant :p je went er wel aan :D veel plezier morgen bij de vk en t luisteren naar t hartje :D als t goed is, krijg je toch nog een termijnecho of wordt dat nu overgeslagen ivm de combinatietest?

@nala dikke knuf meis ♥ hopelijk hebben jullie snel wr rust in jullie priveleven :)

@hier supergezellig dagje gehad met mn zusje :D heerlijke meidendag gehad met optutten en veel foto's maken ♡ zometeen duik ik mn bedje in, want moet morgen 8.30 in t ziejenhuis zijn voor een groeiecho. Blij dat ik mn meisie weer te zien krijg :D ♥ trusten meiden xxxx

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Mys... veel succes (en plezier) morgen met de groeiecho. Hopelijk is jullie meisje weer prima gegroeid.

Onze dame is ook flink gegroeid, dat is duidelijk te voelen. Jammer genoeg ligt mijn placenta aan de voorzijde, dus ik moet het echt hebben van voelen aan de zijkant en bovenkant van mijn buik. Maar de laatste week voelen wij vele malen per dag een arm/been/schouder/hoofdje voorbij komen. Ze is nog druk bezig met draaien, maar krijgt duidelijk minder plek.

10. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Mys wauw wat een gave foto's op facebook wat ben je mooi meid! Veel plezier bij de echo en alles zal vast weer helemaal goed zijn met jullie kleine princes!

Ja moet daar wel erg aan wennen maar komt vast goed en anders zeg ik er gewoon wat van haha! Dan kje wel, komt goed. Ben erg benieuwd of we het hartje gaan luisteren wel heel gaaf hebben het bij de combinatietest voor het eerst onverwacht gehoord. Super gaaf! Termijn echo hebben we al gehad dat was voor de combinatietest 10 maart volgens mij was toen 10.6 dagen. Eerst volgende keer naar ons wondertje kijken is weer 18 april, ow wat zal het zijn, kan bijna niet meer wachten zo nieuwsgierig ben ik haha!

@ miep jammer dat de placenta voor ligt maar gelukkig voel je jullie kleintje toch ook! O dat lijkt me zo gaaf om te voelen...

@ Nala het zit jullie toch ook niet mee prive, heel veel sterkte meid! En wij zijn er voor je hoor, dat weet je he!

11. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Joyce... tja, mensen weten het altijd beter als jijzelf. Ik heb ook nog regelmatig dat mensen mij ongevraagd advies geven. Zo ook van mijn schoonbroer, hij had via mijn schoonzus gehoord dat ik toch echt wel mijn verzekering moest aanpassen anders ging ik hele hoge kosten krijgen. Pardon? Waar mensen zich al mee bemoeien. En mijn schoonzus heeft nogal een aparte manier van opvoeden, zo slaapt bijv. de kleine bij hen in bed. ML heeft al laten weten dat wij het op onze manier doen en dat ie heel anders is dan die van hen. Hopelijk laten ze de 'goedbedoelde' adviezen voor zich, want ik wil geen discussies aangaan.

Vandaag een dagje huishouden voor mij op deze regenachtige vrije dag. Is ook wel nodig, ga ik meteen even wat babyspul poetsen/wassen

12. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Nala: dat klinkt vervelend allemaal, hopelijk komt het snel allemaal weer goed. Sterkte! Misschien een beetje een domme vraag, maar gebruiken jullie weer anticonceptie nu jullie een tijdelijk gestopt zijn met baby maken?

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @joyce; haha herkenbaar!! :p heb al wat verjaardagen achter de rug en alleen maar, het word straks wel erg druk voor je he? Hoe ga je dat toch doen pfff terwijl ze zelf 3 kids hebben ofzo?!?! Ik reageer er bijna niet op. We zeggen altijd we redden ons wel hoor!

@myst; heerlijk spieken naar jullie meisje!! En mooie foto's op fb inderdaad! Je bent heel mooi zwanger meis!

@nala; dikke knuf voor jouw meissie!! Rustig aan!

@miepske; poetse!!!

@hier; verder ga ik hier maar rustig aan doen! Heb als ik sta heb ik een zeurend gevoel in onderbuik en word dan beetje misselijk:( als ik half liggend op de bank ga zakt het weer af. Hopelijk is dat straks weer over. Moet ook nog veel doen in huis!

14. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ben blij dat jullie dus dezelfde goed bedoelde adviezen krijgen waarvan je hoopt dat mensen die gewoon lekker voor zich houden haha! Dacht misschien omdat het onze eerste kruimel is, maar dat doen mensen dus elke zwangerschap weer haha!

@ Mami rustig aan he meid! Anders vanmiddag maar aan de poets!

Had ik al verteld dat ik al verteld dat ik nu waarschijnlijk na me verlof al niet meer hoef terug te komen? En als ik gewoon betaald krijg die 6 weken na me verlof + 2 maanden opzeg termijn hoor je mij niet klagen. Maar dat is dus salaris tot 1 april, ben benieuwd naar me nieuw vaststellingsovereenkomst. Die volgt vandaag als het goed is!

15. MysteriousG

@joyce tnx meis! Lief van je :)

@miep poets ze! Ik was t vandaag ook van plan, maar ben veels te moe blehhh... ben al paar keer op de bank in slaap gevallen :)

@mami rustig aan doen meisie! Poetsen kan altijd ;)

@hier moe moe moe! Slaap tegenwoordig niet zo goed mr. Word steeds wakker omdat ik ergens last van heb en me moet draaien (wat ook al een hele opgave is geworden :$ ) pfff en al dat gedroom!!! Word er niet goed van grr..

Btw groeiecho was goed! Prinsesje groeit goed binnen haar eigen curve. Ze is gewoon een wat kleinere baby, maar ben zelf ook klein dus komt mij goed uit haha :p vandaag trouwens weer een bevestiging gekregen dat t een echte prinsesje is! Kreeg zelfs foto mee van t geslacht en eentje van haar gezicht (had een hele lieve gyn, mocht de baby een beetje bewonderen voordat ze ging meten) :D ik hoef voorlopig niet mr terug te komen. Wel een opluchting, maar wel jammer dat ik mn prinsesje dan ook niet mr kan zien tot een week of 35 ;)

Verder blijf ik vandaag gewoon bankhangen en lkkr niksen, want ben echt moeee

16. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Mys, wat fijn dat alles goed gaat!

En balen van dat slapen zeg. Van mijn vorige zwangerschap kan ik me nog herinneren dat ik ook slecht sliep. Maar nu slaap ik echt heel goed, regelmatig zelfs nachten dat ik niet 's nachts naar de wc moet (heb ik een tijdje last van gehad) en dus vast doorslaap tot de volgende ochtend... :)

17. MysteriousG

@miep ahhh heerlijk meid! Geniet er van zou ik zeggen :D

@mami tnx lieverd! Had over je reactie heen gelezen :)

18. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden! Was het topic kwijt?!

Hoe is het met jullie??

Ben alweer klaar wakker ppff slapen is een ramp!! Straks even wat urine brengen naar de huisarts want ik denk dat ik een blaasontsteking heb! Bah! :(

19. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Gisteren samen met ML met veel plezier aan mijn buik gevoeld. Ukkie lag in een stuit en was zichzelf lekker naar boven aan het duwen. We konden haar een hele tijd lang over haar bolletje aaien. Later die avond is ze weer omgedraaid.

Vanmorgen wakker geworden met een pijnlijke keel... niet fijn, hoop dat het snel wegtrekt

20. MysteriousG

Hoi hoi! Hier alles goed hoor. Heerlijk aan t genieten van mn spelende meisje :D wordt hier zo weinig gereageerd dat je op een gegeven moment nix mr te melden/zeggen hebt... ;)

@mami bah! Hoop t niet voor je :( heb je de uitslag al?

@miep heerlijk heeee :D maar dat keelpijn is wat minder leuk.. beterschap meis!

Deel Deze Pagina