Hier nog steeds keelpijn... nu ook hoesten en wat branderige ogen... bah bah... Net wel even op mijn gemakje de la met babykleding helemaal uitgezocht... ik heb zoveel gekregen en zelf wat leuke dingen gekocht, dat ik even door de bomen het bos niet meer zag. Ik heb dus heel veel broekjes die totaal niet te combineren zijn met de shirtjes die ik heb en ook wat gekregen dingen die ik eigenlijk niet zo mooi vind. De mooiste dingen liggen nu in de la, en ik heb een tas met reserve-kleding. Ik kom er nu ook achter dan ik maar 2 leuke shirtjes met korte mouw heb, en een leuk zomerjurkje erbij zou ook niet verkeerd zijn... Hebben jullie leuke tips om te shoppen.. ik vind Noppies en Lief! heel erg leuk, maar ook wel duur
@myst; nou foute boel helaas. Fikse blaasontsteking! Buikpijn, harde buiken nu een kuur antibiotica voor een week! Hopelijk is het snel over! Bah vreselijk gevoel! @miep; noppies, lief, feetje, dirkje super lieve kleding! Maar wel wat prijzig inderdaad... Ik kijk vaak in de uitverkoop bij die merken, op internet en in de winkels. Nu is er bij lief 50% korting op wat kledig zag ik in mn mail. Verder ben ik ook nog een beetje op zoek haha!! Vind het nog steeds moeilijk jongenskleding shoppen.
Aiiiii klinkt niet zo best meiden!! @mami pas goed op jezelf meid! Hopelijk ben je er snel van af. Dikke knuf♥ @miep pas op meid! Het heerst echt.. bijna iedereen die ik ken is ziek! @leuke kleertjes: h&m en v&d hebben ook hele leuke kleertjes! Ben er laatst wezen kijken en ben er echt dol op @hier met ml wezen zwemmen, maar kan echt niet mr zwemmen zeg pffff ben maar rondjes gaan lopen in t water en heb van t jacuzie genoten ben nu doodop. Dit wordt bankhangen voor de rest van de avond
@myst; ja al loop ik een stukje moet ik ook gelijk plassen oow en die buik ppff gewoon een steen!! Rotgevoel..... H&m en v&d heeft inderdaad leuke kleertjes! Die was ik alweer vergeten haha! En niet duur ook vind ik maar al vind ik wibra en zeeman ook soms leuke dingen hebben voor meisjes voor jongens niet zo
@mami he bahbahhhh zeker niet leuk! Dikke knuf! Jaaaaa klopt! Zag laatst bij de wibra hele leuke jurkjes en rokjes! Maar durf eigenlijk niet mr zoveel aan te schaffen.. dadelijk heb ik teveel kleertjes in een bepaalde maat ofzo
auw mami, dat is vervelend! veel drinken ook he hier is het een beetje hetzelfde nog. af en toe een beetje misselijk, maar als ik op tijd wat eet, gaat het weer goed. verder nog wel wat benauwd als ik de trap oploop bijvoorbeeld en vooral heel erg moe steeds. en een ontzettende trek in brood ineens! heb echt een super opgeblazen buik, kan het zowat niet meer verbergen in de werkkleding oh ja, s`avonds voel ik me steeds grieperig, rillerig en niet lekker nou, dat was het zo onderhand wel.
@pix; wat fijn dat het goed gaat meid! Dat benauwde had ik ook en moe zijn phoe!! Dat was ik in t begin heel erg! Maarr het gaat weer over nog even volhouden Hier ook een broodverslaafde btw!
Nou ik werd er van de week onderhand wel een beetje depri van Als ik 3 uur wakker was, kon ik alweer een dutje gaan doen...
@pix; dat is heel lastig ja! Had het ook maar had dan geen tijd voor dutjes er loopt hier een kleine meid rond te hobbelen dus was zoooo moe!
Ja ik heb dan inderdaad nog de mazzel dat ik er wel de tijd voor heb Ik moest trouwens eergister super overgeven na het avondeten, ik dacht oh jee...daar gaan we Kwam gelukkig doordat ik andere multi vitamine had geslikt, kan ik blijkbaar niet tegen haha.
Zojuist de paracetamol maar uit de kast getoverd... bleh, voel me beroerd. Heb overigens keelpastilles die ik mag hebben, maar dan komt het maagzuur flink opzetten... en het lijkt wel op de gaviscon mijn keelpijn versterkt... gaat dus erg lekker hier, niet dus! Zit ondertussen wat te surfen voor babykleding, maar nog niet iets echt gaafs kunnen vinden... voor die laatste paar stuks die ik nodig heb wil ik wel de allermooiste exemplaren bemachtigen hihi. Ik ben pas ook bij de Zeeman + Wibra geweest. Bij de Wibra hadden ze een hele leuke babycollectie voor meisjes, maar er was al zoveel verkocht dat je geen compleet setje meer bij elkaar kon vinden. De Zeeman vond ik zelf qua kleur wat tegen vallen, wit en zachte kleurtjes... bij Maya stond dat nooit omdat ze een vrij bleek huidje had... en aangezien Timo nog bleker is (die wordt nooit bruin van de zon) durf ik die lichte kleuren niet aan. Bij mijn huidige pakjes voor Uk heb ik wel wat wit, maar dat is dan gecombineerd met donkerblauw en rood. Zachtroze shirtjes enzo durf ik ook niet aan, wel flink wat gekregen in die stijl, maar dat zit nu in die 'reserve-zak'.
@pix voor je t weet, ben je er van af meid wat fijn dat t verder goed met je gaat Houden zo @miep oh bah Beterschap dan maar! Koop jij ook jurkjes in maat 50? Mij wordt verteld dat dat overbodig en niet fijn is voor een pasgeboren baby, maar ik heb geen idee en ervaring natuurlijk Ik heb leggings, shirtjes en gewone pakjes/pyjama's in maat 50 en 56, maar hoeveel moet je er hebben? kom er nog steeds niet uit pfff... @hier beetje dubbel gevoel de laatste tijd pff... we zijn met een aantal anderen uitgenodigd voor het bezichtigen van een woning in Nijmegen volgende week vrijdag. Misschien komen daarvoor in aanmerking en moeten we binnenkort verhuizen.. is een hele mooie en ruime appartement in een superfijne buurt! Aan de ene kant hoop ik dat wij in aanmerking komen, aan de andere kant ben ik bang dat we t niet gaan redden met de verhuizing en mn bevalling ect... bleeehhh heel dubbel en irritant dus *zucht*... We hebben daarom de babykamer ff aan de kant gezet totdat we meer weten.. ben hele tijd aan t bedenken van hoe en wat er alles gaan doen en regelen en of we dat überhaupt nog gaan redden en hoe zit t met de kraamzorg en de vk? Mn huidige kraamzorg kan ik ivm met verhuizing wel stopzetten zonder enige probleem, maar kan ik dan wel een nieuwe aanvragen zo ver in mn zwangerschap? whaaaa ik word gek en dat terwijl er helemaal niks zeker is!! En toch hoop ik dat de andere kandidaten voor ons de woning weigeren of er voor niet in aanmerking komen, zodat wij deze krijgen. WIL HIER WEG
@miep; beterschap meid erg vervelend! @myst; qua hoeveelheden tja ik had een kast vol geen idee ook! Ik koop gewoon wat ik leuk vind en als ik meer nodig heb kan er altijd nog bijgehaald worden Snap het dubbel is ja! Wanneer zouden jullie dan het huis krijgen? Echt rond de bevallingsdatum? Persoonlijk zou ik die kans niet voorbij laten gaan!! Qua kraamzorg gewoon meteen doorgeven zodra je weet dat je gaat verhuizen dan kunnen zij met spoed iemand regelen in het rooster denk ik. Je komt niet zonder te zitten denk ik
Ja ik dacht er ook aan om daarna gewoon bij te kopen als ik wat extra kleertjes nodig zou hebben wanneer we de woning zouden krijgen, is nog niet bekend. Moeten we maar gelijk vrijdag vragen.. Eerst maar eens zien of we die überhaupt wel krijgen
Ik hoop het voor jullie!! Wij hebben besloten het komende half jaar flink te gaan sparen en dan aan kijken voor een koopwoning super zin in!! Maar willen het gelijk mooi en goed doen dus sparen sparen! Wil ook uit dit huis!! Ppff wojn echt in een dood dorpje bah! En dat terwijl ik de stad gewend ben bbrrr!!
In maat 50 heb ik niet zo heel veel: 2 boxpakjes, 1 zacht spijkerbroekje, 4 rompertjes, 1 compleet setje (broekje, shirtje), 1 t-shirt, 1 vestje, 1 jurkje met legging... de rest is allemaal 50/56 of 56... Ik heb wel jurkjes in maat 50 + 56.... oudste dochter had ze toentertijd ook en zaten prima... wel allemaal jurkjes van t-shirt stof, en dan gecombineerd met legging
Tnx mami, hoop ik ook, maar kan mn hoop er beter niet zo op vestigen ik ben ook het leven in een stad gewend en word gek hier in dode Apeldoorn pffff... weet dus heel goed wat je bedoeld @miep tnx meis, kan dus gewone een leuke jurkje kopen als die tegen kom
Kan me voorstellen dat je er nu nog van in de stress raakt mys, maar als je die kans zou krijgen zou ik hem echt grijpen! De rest komt echt allemaal wel goed joh.
Heeeey meiden, nou baby story toch niet van de baan. Om een heeeel lang verhaal kort te maken is er 1 probleem en dat is mijn schuld. Daardoor communiceerde manlief en ik niet meer en was er weinig tot geen intiem contact, zowel sexueel als een normale hoi doei kus of kletsen hoe onze dag was geweest. We zaten niet op 1 lijn en manlief had voorlopig geen zin in een kleintje. Gister uitgebreid met me vent zitten kletsen, verteld wat ons beide dwars zat en voor het baby "probleem". . Uiteindelijk zei manlief, schat ik heb er te lang mee gewacht, we gaan er voor en wat er ook gebeurt we redden het wel. Super fijn, en een stuk rust. Ieder huisje heeft zijn kruisje en communiceren is 1 ding en dat komt vooral van mijn kant. Toch lang verhaal maargoed, heb wel geleerd dat het heeeeel belangrijk is om te praten en om op 1 lijn te zitten met je partner. Girls Im back! APRIL (doet wat ie wil) . Voel me nu net zo een wispelturig trutje maargoed, wil niet alles bloot geven aangezien ik niet weet wie wat er mee leest. Xxxxx Ps. thnx voor alle steun.
@ Nala: You go girl! Communicatie is inderdaad oooo zo belangrijk voor de relatie. Begrijp dat je niet alles tot in detail wilt vertellen ivm meelezers. @ Mys... verhuizen op dit punt is natuurlijk lastig, heb je net alles in orde voor de kleine, krijg je deze kans. Maar je moet naar de lange termijn kijken meid! Als je daar wel wilt, en je krijgt de mogelijkheid dan ga je. Misschien is de babykamer dan door tijdgebrek niet zo perfect, dat geeft toch niet; merkt de kleine niets van hoor... Als het voor jullie als gezin beter is om te verhuizen, dan heeft de kleine daar uiteindelijk ook meer profijt van. @ hier: slechts 4 uur geslapen. Heb rond half 2 nog paracetamol gepakt en toen die begon te werken ben ik in slaap gevallen. Een uurtje geleden wakker geworden van het hoesten, keelpijn. En als ik hoest voelt dat ook pijnlijk in mijn buik.... Gelukkig geen koorts, maar ik zit er wel mee. De spoedlijn van de vk bellen vind ik een beetje overdreven, die zal ook niets voor mij kunnen doen. Ik moet alleen morgen werken, maar ik zie me op deze manier nog geen mensen verzorgen... bah bah, beroerd dus. Gisterenavond nog een bestelling geplaatst bij Amazingkids. Die hebben een outlet waaronder kleding van vorige zomer voor 65% korting. Ik heb wat spulletjes van Noppies besteld.