Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    beterschap miep!;)

wat fijn nala, dat jullie eruit gekomen zijn:)

@hier
    ik werd vanochtend heel vroeg wakker met buikpijn, dacht dat ik nodig moest poepen...
    eenmaal op de wc werd ik helemaal niet goed, koud zweet, rillerig, slap en heel erg wit weg getrokken.
    ik denk dat mijn bloeddruk te laag was ofzo...hebben jullie dit ook gehad?

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @pix; ja ook gehad! Te lage suikerspiegel😁 na een glas limo en een banaan was het weg.

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@nala wat fijn voor je dat t allemaal goed ia gekomen! :)

@pix maar al te vaak meegemaakt in t begin.. heeft niks met bloeddruk te maken, maar met de groeipijn van je baarmoeder.. had er zo'n 2 weken iedere dag last van pffff.... hierdoor was ik ook van vk veranderd omdat de eerste mij doodleuk vertelde dat ik een miskraam kreeg :x je darmen reageren heftig op de hormonen die de baarmoeder afsheidt en dat kan gemeen pijn doen! Maak je vooral geen zorgen meid.. zolang je geen rare/bloedachtige afscheiding hebt, is er niks aan de hand ;)

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; fijn dat jullie eruit zijn gekomen met zijn 2tjes:D

5. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    oke, was toch wel een beetje geschrokken ervan:) thanx ladies;)

6. MysteriousG

Oh en bedankt voor t meedenken meiden :) als we in aanmerking komen voor de woning gaan we er 100% voor! :) zo'n kans laten wij ons niet voorbij gaan. Nu maar afwachten en duimen ;)

7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Duim duim myst! 😁

8. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ja 1 keer tijdens het werk. Aangegeven bij de vk, die zij dat het vaker voorkomt bij zwangere vrouwen, meestal is de bloeddruk het laagst rond de 20 weken. Je kunt dit gevoel krijgen als je te snel opstaat, opeens in warme ruimte komt etc. Eeen gaan zitten en dan trekt het weg. Ik zou het bij controle vk wel even melden.

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    owww bij mij zei de vk dat het wel met bloeddruk te maken had, maar dat het geen kwaad kon

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Nog steeds ziek trouwens... heb me ziek gemeld voor morgen, vandaag pyjama dag

11. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het meisjes :)

Hier niet veel te melden. Ook deze maand er niet mee bezig geweest ook geen idee wanneer mijn ei was. We zien het wel weer :)

Miepske beterschap meis, doe rustig aan en genoeg vitamines nemen.

Mys, hoop dat jullie het huisje krijgen.

Pix, goed om te horen dat alles goed gaat :)

Nala yo go girl. Laat de baby maken maar weer beginnen ;):D

Meisjes, waren blijven de buikfoto's ben weer nieuwsgierig :D:cool:

12. MysteriousG

@miep heb je goed meid! Lkkr uitrusten en uitzieken ♥

@mami liefffff! Tnx ♥

@hier heel erg last van mn hormomen! Ben zo woest als t maar kan en heb me daarom ook ff afgesloten van de buitenwereld en ben onder de deken gekropen... wil ff niemand om me heen hebben *zucht*

13. MysteriousG

Haha nou mijn buik hebben jullie al vaak genoeg op fb voorbij zien komen :D ben ook benieuwd naar de buik van de anderen :p

14. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @sky; hellow! Nou hopen op een goede ronde:p zal een kijken of ik een leuk kiekje kan maken:p

@miep; goed gedaan lekker uitrusten:)

@myst; oh oh! Nou kruip maar lekker onder je dekentje dan:D

@hier; zooo moe opeens! Ppfff ineens is het komen opzetten! Moet nog steeds boodschappen doen en kom maar niet van de bank af! :( bijwerking van de antibiotica misschien!?

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Buikfoto... pfff... voel me net een tonnetje hahah... ben al veel aangekomen, maar wel minder dan bij dochterlief... als ik net zoveel zou aankomen als bij mijn dochter, dan heb ik de komende maanden nog 17 a 18 kilo te gaan... hihi... nu al ruim 12 kilo dus & nog 10 weken te gaan

16. MysteriousG

@sky hopelijk is t snel raak meid :)

@miep aaaahhh valt heus wel mee denk ik :p soms heb ik ookhet gevoel er als een walvis uit te zien haha :D

@hier hormonen zijn stuk minder geworden :D ga toch maar eens een wasje draaien. Wasmand legen en morgen weer babylakentjes etc. wassen :)

17. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Een tonnetje met een baby erin. Hup showen hahaha!
    Sky ben benieuwd ik moet me ei nog krijgen geloof ik dus vanavond aan de slag wie weet.
    Ik kijk amper naar me banner want me ei springt wanneer die wil.
    Ik hoop dat deze maand raak is mja zien het wel.

Miep beterschap meid!

18. MysteriousG

@nala gwn om de 2 dagen klussen, dan weet je zeker dat je je ei niet mist :D ga voor je duimen!

@hier word met de dag luier :$ nergens energie voor of zin in.. ben zoooo snel moe pffff om gek van te worden soms... oh en ik ontdekte net 2 paarse strepen op mn rechterbil:$ gelukkig heb ik t op mn bil, die kun je nog verbergen ook met bikini's aan :) nu maar hopen dat t bij mn bil blijft ;)

19. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; klusse meid!

@myst; gewoon je rust pakken:D laatste loodjes wegen het zwaarst dus tja! Haha het mag!

Ik heb ook een streepje gespot! Naast mn navel het lijkt een adertje.

@hier; herkent iemand dit van de zwangere dames?;

Een drukkend gevoel onder met steken in mn doos! Zal wat vroeg zijn voor indalen niet? Of kan het te maken hebben met de blaasontsteking ben vanaf vrijdag begonnen met antibiotica. Heb dinsdag een afspraak bij de gyn dus ga het dan ook vragen. Ppff het lijkt wel alsof de ene kwaal naar de andere komt hier:(

Oja en een zeeer gevoelige buik!! Als ik erop druk voelt het heel naar!

20. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ mami... ik herken je kwaaltje niet.

@ Mys... tja striemen... die hou je niet tegen. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik tot 36 weken geen striemen, tot ik opeens twee rode plekjes in mijn zij ontdekte, binnen een week stond heel mijn onderbuik onder de rode strepen. En dat deed nog pijn ook. Bijna iedere dag controleer ik nu angstvallig mijn heupen en onderbuik.
    Ik wil je verder niet bang maken hoor! Vergeet niet dat ik toen 30 kilo ben aangekomen, dus mijn huid had het toen echt zwaar te verduren. Jij zult waarschijnlijk nog niet zoveel zijn aangekomen... en al hou je er wat striemen aan over, dat zijn littekens die herinneren aan een mooie tijd

Deel Deze Pagina