Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hi meiden, zo ik heb van het weekend even wat slaap ingehaald wat was ik moe zeg! Maar voel me nu weer helemaal top!

@Miep beterschap, vervelend! Hopelijk voel je je snel beter
    @Mami hoe is het met je blaasontsteking alweer wat beter, hoop het!
    @Nala, juist meid communicatie is de sleutel van een goede relatie! En super dat jullie ook weer verder gaan met jullie kinderwens!
    @Sky gewoon lekker genieten, en jullie wens gaat vanzelf wel invervulling. Lekker op jullie eigen tempo!
    @Mys ben je je bui weer kwijt of nog steeds een hoog temperament hihi! Buikfoto volgt nog wel, er is nog niet zo veel te zien. Nu ik al 3 dagen niet naar de toilet ben geweest lijkt het al heel wat maar dat is schijn haha!

@ Hier kan niet wachten tot vrijdag meiden.. o zo spannnend... Moet wel heel eerlijk bekenen dat vl en ik echt wel even moeten omschakelen als het een jongetjes is. Maar niet minder welkom, ik denk en zie alleen maar roze dus dat moet even ons hoofd uit haha! Verder voel ik me top wel 's avonds vaak last van maagzuur maar dan neem ik een rennie en dan gaat he wel weer! Niks te klagen eigenlijk, hopelijk kan ik dit zo volhouden hihi!

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @joyce; fijn dat het goed gaat met je meis!:)

Hier gaat het redelijk! Had gisternacht iets heel engs! Ik werd wakker darmkrampen dacht ik, maar half slaperig dat ik was schoot ik ineens wakker! Whaaa what!!! Dit lijkt wel een darmkramp ja! Maardie horen niet op te komen een hoogtepunt te hebben en weer af te zakken. Dus heb getimed en om de 4 min! Ojeee ik dus maar op die pot ik dacht zolang ik geen bloed zie of vruchtwater rustg blijven!... Ik moest de krampen gewoon weg puffen zeg! toch een grote boodschap gedaan en toen waren het alleen nog harde buiken! Ppfff heb geen gyn gebeld want heb morgen een afspraak. Vandaag heb ik af en toe zeurend gevoel in mn onderbuik.. Nou meiden morgen een vervolgd.....

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@joyce fijn dat t goed gaat met je meid! Whaaa spannend vrijdag :D hoelaat heb je de afspraak? Ben nu wel erg benieuwd of t een meisje is :D

@mami dat is idd erg achrikken zeg :$ harde buiken lijkt mij niet zo fijn.. hoe voelt dat precies?

@hier na een hele drukke dag van zaken regelen was ik op de bank in slaap gevallen en nu kom ik er achter dat ik vergeten ben langs de gemeente te gaan vpor een uittreksel voor aanstaande vrijdag grrrr!! Zometeen eens kijken of ik dat ook online kan downloaden *zucht*

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; plff jaa zeker schrikken bah!

Gewone harde buiken doen geen pijn alleen een vervelend strak gevoel in mn buik een harde voetbalgevoel.

Maar die van gisternacht waren geen harde buiken, de volgorde van opkomen - hoogtepunt - afzakken herkende ik als weeen. Bbrr eng he. Gelukkig hield het op en werden het weer harde buiken nie pijnlijk maar wel vervelend.

Uitreksels hmm geen idee volgens mij kun je die alleen bij et gemeentehuis krijgen met je id of paspoort?

5. MysteriousG

Oooh dat gevoel! Heb ik soms ook last van, maar is zo wr over :)
    Ik moet de uittreksel idd ophalen bij de gemeente. Je kan t online alleen aanvragen en thuis laten verzenden. Kan ik net zo goed zelf gaan ;)

6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Mami a bah wat eng zeg... Hopelijk krijg je dat niet meer, kan me voorstellen dat je echt wel schrikt!

@ Mys vrijdag om 16.00 uur moeten we er zijn, o ik vind het zo spannend. Veel mensen om me heen zeggen ook meisje, maar we will wait and see! Nog 3 nachtjes slape hihi!

7. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ai, Mami, dat klinkt inderdaad eng... ik herken het niet omdat ik nooit geen weeën heb gehad... alleen naweeën na de keizersnede

8. MysteriousG

@joyce aahh gelukkig niet zo laat :p nu afwachten maarrrrr.. nog 3 nachtjes slapen :D

@miep naweeën :$ ???? Wist niet eens dat dat bestond :$ waar is dat nou wr goed voor??

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Mys, dan trekt je baarmoeder weer samen, terug naar de vorm van voor je zwanger was.

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    hihi... na de geboorte van je kindje ben je nog niet klaar hoor Mys... de nageboorte moet je baren, dan komen de naweeën en dan blijf je nog een paar weken vloeien (waarbij er in die eerste weken na de bevalling flinke stolsels kunnen komen). Bovendien verandert je hormoonhuishouding, dus je krijgt weer van die leuke kwaaltjes... in mijn geval was dat haaruitval (daar ging mijn flinke bos haar die ik tijdens de zwangerschap gekregen had).

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh naweeen! Bah! Had ze in mn rug! :D niet fijn!

Net weer op controle geweest de buikpijn en de krampen zijn bijwerkigen van de antibiotica, kan erbij horen. Dus geen paniek gelukkig:D verder ligt de kleine man overdwars maar heeft nog genoeg ruimte om te draaien dus ook dat was niet erg!! Kortom aes was prima in orde:)

@joyce; spannend!!!

@myst; haha! Meid het is een hele happening hoor zo n bevalling, je moet maar hopen dat het allemaal soepel verloopt maar ach je krijgt er zo iets moois voor terug:D naweeen zijn niks vergeleken met de echte weeen, believe me!

12. MysteriousG

Fijn mami! :D is je blaasontsteking al weg?

Haha ja ik schrok me rot zeg! Geen wonder dat vrouwen een lange tijd na de bevalling zo kapot zijn ;) ik had gehoopt dat de bevalling t einde zou zijn, maar er staat een hoop op me te wachten blehhhh kan zooo slecht tegen pijn :(

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; ja zo als weg denk ik. Maar de buijpijn is er nog wel af en toe en mn darmen reageren ook nog op de antibiotica. As vrijdag weer urine inleveren dan kijken of het schoon is. Ik hoop het!

14. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Mami... fijn om te weten dat het een bijwerking is van de ab-kuur & niet iets anders... geen zorgen dus. En nu maar hopen dat vrijdag blijkt dat de kuur is aangeslagen.

Ik vond de naweeën niet zo'n ramp, de pijn van de keizersnee was net wat heftiger, maar ook te doen.... Naweeën voelden bij mij meer als menstruatiekrampen, zo'n zeurend gevoel in je buik... bleh.... Maar je bent dan zo druk en blij met je kleine wondertje dat al die pijntjes en ongemakken te overzien zijn, je vergeet het snel, elke dag knap je weer wat meer op.

15. MysteriousG

@mami gelukkig maar :D

@miep hoe lang duurde jouw herstel na je ks? En moet je nou ook een.ks doen of ga je voor een natuurlijke bevalling? Mij lijkt allebei net even erg.. hoe dan ook zal.je toch ergens gehecht moet worden ;) ik iig wel.. ben te klein om een kind te kunnen baren zonder te schuren haha :)

16. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    ai... aan dat scheuren wil ik niet denken... Ik wil wel natuurlijk bevallen, omdat dat herstel minder erg s dan bij een ks, althans dat zeggen ze....

Ks is 6 weken herstel.... na 3 dagen kon ik uit bed komen en lopen, tenminste, iets wat op lopen lijkt. De eerste keer thuis heeft het circa 15 minuten geduurd voordat ik de trap opgelopen was naar boven (dag 4), het heeft denk ik wel twee weken geduurd voordat het iets vlotter ging, maar dan nog wel tree voor tree.
    Je mag 4 weken geen auto rijden na een ks
    Je mag 6 wkn lang niet boven je macht werken, dus geen was ophangen, geen spullen in hoge kastjes leggen etc... omdat er anders teveel spanning op de buikwond komt te staan.
    En ik weet dat hoesten ook mega pijn deed, als ik het voelde aankomen, pakte ik een kussen en die duwde ik dan stevig tegen mijn buik aan... maar dan deed het nog pijn.

Mijn moeder heeft 3 vlotte bevallingen gehad zonder knip... please, ik hoop dat zo'n bevalling mij ook gegund is...

17. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; ik ben ook klein 1.63 m ben ik. Bij mij is een knip gedaan, voel je niks van. Hechtingen phoe heb ik zeker wel 3 maanden van moeten herstellen totdat ik niks meer ervan voelde. Ze zeggen dat je beter een knip kan hebben dan uitscheuren. Maar ze zullen wel op tijd een knip geven om scheuren te voorkomen hoor!

@miep; oef dat lijkt me erg lastig zeg al die beperkingen!! Dan zou ik ook inderdaad liever voor een natuurlijke bevalling gaan...

Hoe dan ook meiden, kindje moet eruit en het doet pijn... Tja op welke manier dan ook:)

18. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Enge verhalen hoer, knippen scheuren plakken en weer doorgaan. Engggg!
    Zo weer geklust! Hoop dat ik me ei niet mis. Morgen rust en overmorgen nog even en dan daarna weer 'normaal'. Na ruim anderhalve maand geen sex leek het wel een ontmaagding pfoe! (Details details LOL sorry!)

Joyce ik ben benieuwd wat voor geslacht jou prachtige wonder heeft haha. Spannend!

Xxxxx aan allemaal!

Ps miep voel je je weer beter?
    Mami en jij ?

19. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Vannacht goed geslapen, joepie voel me weer een beetje de oude

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; ja ja het is allemaal wat zo n bevalling!:D
    Hoop dat het raak geschoten is meid!

Hier gaat het voor de rest zijn gang, buik is al een stuk rustiger gelukkig.

Deel Deze Pagina