Fijn dat iedereen weer beter is, goed nieuws! Verder weinig te melden, geniet van het mooie weer meiden! X
Prachtig mami! Oh ik ben zo blij, gyn belde net dat ik volgende week dinsdag al de eerste echo krijg in plaats van 6 mei!
Wauw Mami wat ben je mooi! Super gave jurk ook! @ Pix fijn zeg, spannend hoor!!! Trouwens gister de babykamer gekocht!! Via MP en we gaan het zelf re-stylen, helemaal zin in! Volgende week mogen we het ophalen dus volgend weekend aan de klus hihi!
@hier ik ga richting gemeente voor de uittreksel voor as vrijdag. Daarna lkkr shoppen voor de beeb.. beetje verzorgingsproducten inslaan morgenvroeg naar de vk en daarna komt kraamzorg langs.. ben benieuwd
Allemachtig vanmorgen me ei gehad. Heb echt veel pijn gehad van 9:00 tot 11:00. Komt weer meer "controle en regelmaat" in me cyclus. En oh wat hebben we het gezellig! Nu op het wachtbankje brrr spannend! Iedereen weer beter las ik? Das fijn om te horen! Mami wat een prachtige buik! Wauw
@miep mooooiiiii @nala oeee spannendddd duimduimduimmmm @hier wat een heerlijk weertje vandaag zeg ben eindelijk langs de gemeente gegaan en de uittreksels opgehaald. Pffff 15 euro voor 2 uitgeprinte papiertjes belachelijk!!!! Waarom ze er zoveel voor vragen snap ik echt niet! Die dingen zijn niet eens langer dan 3 maanden geldig! Verder beetje billendoekjes van zwitsal, zinkzalf en poeder aangeschaft voor de baby hoe lang gaat zo'n potje zinkzalf mee eigenlijk? Heb er nu 3 van gehaald
Met een grote pot sudocrème heb ik anderhalf jaar gedaan en toen heb ik hem maar weg gegooid (stond al zo lang). Je doet erg lang met zinkzalf omdat je het maar heel dun hoeft te smeren, heb ook alleen gesmeerd als de billetjes rood waren of kapot... 1 keer per week ofzo... maar dat kan per kind verschillen. Ik weet niet hoe groot de potjes van zwitsal zijn, maar 3 is wel erg veel. Ik hou het voorlopig bij de twee proefverpakkingen die ik in de zwangerschapsdozen heb gekregen ... Wat ik het meeste gebruikte als verzorgingsproducten: billendoekjes, babyshampoo en badschuim en baby-olie (om in te smeren na het badje) en baby bodylotion (smeerde ik iedere ochtend op armen beentjes en gezicht
Oohh ik maak zelf ook veel gebruik van babyproducten wegens mn gevoelige huid en exzeem.. die van de proefverpakking heb ik al op gemaakt heb ook veel wasgel gekregen voor de baby. Gelukkig gebruik ik die zelf als makeup reiniger haha ml is bang dat ik de producten van onze baby allemaal zelf opmaak haha
Miep wat klets jij nou met tonnetje rond? Ik wou dat ik zo een figuurtje had als jullie allemaal hahahaha! Prachtige buik heb je (verlulde me net bijna op FB door miep te zeggen hahaha) dus dan maar hier. Hier hopen op een raak schot inderdaad haha. Vandaag zei iemand aan de kassa, leuk hoe ver ben je nu? Ik zeg mevrouw, dit is het gevolg van een goed leven met voldoende te eten. Prettige dag verder... Bedoel ik ben niet dik maar heb een klein buikje nou poe poe
Dankjewel allemaal. Nala, ik ben ook niet de slankste hoor. Ik zelf brede heupen en dikke bovenbenen (en enkels). Zat altijd op het randje gezond gewicht/overgewicht... maar ach, daar maak ik me nu geen zorgen meer over zolang ik me goed en gezond voel ... Nu is trouwens alles wat meer in verhouding hahaha. Soms kunnen mensen een beetje domme opmerkingen maken... tjee. In mijn geval: ze durven het niet te vragen of ik zwanger ben.
Het meiden, mooie buikjes zie ik voorbij komen Nala hoop op een goed schot. Duimen draaien! Pixie wat fijn dat je al zo snel terecht kann Joyce spannend meis Hier niks bijzonders, de afgelopen dagen veel steken gehad bij lies en onderbuik, wat uitstraalde naar bovenbenen en zijkant en onderrug. Nu hoop ik dat het stiekem toch iets betekend, maar ga nergens van uit. Heb ook geen idee wanneer mijn ei was, want heb geen ovutesten gebruikt. Maar goed we zien het wel
@sky ik hoop t zooo voor je meid! De duimen draaien hard hier @hier kom net van de vk. alles zag er tiptop in orde uit Onze meid is al met haar hoofdje ingedaald in de bekken! Hopen dat ze niet mr gaat draaien Verder komt zo meteen de kraamzorg langs.. ben benieuwd en bang dat mn bed op klossen moet... Gaf de vk net ook al aan *zucht*
oh bijna vergeten! Meiden bij de lidl hebben ze zwangerschapsleggings, topjes en voedingsbh's in de aanbieding! heb 2 legging gescoord. De voedingsbh's durf ik nog niet te halen, want ze hadden hier niet groter dan D85 en dat ben ik nu al en dat gaat al krap zitten!
@myst; fijn dat alles goed is!! Succes straks bij de intake! Ik ben trouwens nog niet eens gebeld voor een intake?!?! Ooh thanks voor de tip! Ga ook eens een kijkje nemen