Hellow ladiezz! Kraamzorg zie ik ook niet zitten maar is wel handig in mijn situatie. Heb hier dan nog een kleine dreumes lopen! Vaders gaat hier de kraamweek gewoon werken en neemt daarna vakantie op. Hij heeft geen zin om erbij te hangen zegt ie. Maar goed eerst maar eens afwachten totdat het kraamzorg bureau mij eens belt! Wat laat zeg! Maar ja wacht het af @pix; had je buikje voorbij zien komen in een ander topic! Hihi leuk!! Ennuh!! 2ling kreeg ik ook te horen maar is er toch en 1 die darmen zijn vervelende dingen zetten zo op pff! En morgen spannende dag voor jullie echo time!!!!
Hey meiden! Fijne pasen btw @kraamzorg: ik heb niet zo'n groot huis en als mn moeder en zusje er al zijn, is t al volgenoeg voor tijdens mn kraamtijd.. mama heeft genoeg ervaringen met een baby en zusje doet samen met ml t huishouden.. heb dus niet zoveel aan een kraamzorg behalve dat ze de baby in de gaten houdt qua gezonheid etc.. daarna mag ze wel weg hoor. Wil niet te veel mensen om me heen om goed te kunnen rusten @pix ik had ook een enorme darmenbuik hoor! Wel leuk dat je al gelijk een buikje hebt om van te genieten spannend morgen! Veel plezier bij je eerste echo @hier heeeel erg moe en een enorme luilak! Na een kleine inspanning ben ik al doodop! Oh en er zijn 2 strepen op mn bil bijgekomen! Ik moet ook stoppen krabben grrrrr.. gelukkig is t mn bil maar haha
Oh oh en op 4 mei krijg ik een babyshower van mn zusje en mams! Er is een zaal gehuurd in Arnhem en zijn zo'n 18 personen aanwezig! Nou ben ik op zoek naar een leuke jurk, maar weet niet zo goed waar ik moet zoeken met zo'n dikke buik! Hebben jullie leuke tips?
@ Mys... ik heb een hele gave jurk van King Louie... kosten wel 80 euro. Die heb ik van mijn moeder gekregen & hij is zo gaaf. Ik wist in eerste instantie niet dat dit merk geschikt was als positiekleding, maar blijkbaar maken ze bepaalde jurken zo dat ze voor zwangere vrouwen geschikt zijn. Voordeel is dat het materiaal zo geschikt is dat je hem ook nog daarna kunt blijven dragen. De zijkanten zijn geplooid, dus je buik kan er makkelijk in... Het gaat iig om de polkadot jurk in groen, zwart of blauw (ik heb de zwarte).... eergisteren nog gedragen en mijn buik is ook enorm .... ik weet niet precies hoe het met de andere modellen zit, dit was het enige model wat ze in de zaak voor positiekleding hadden. King Louie Jerseyjurk - Zwart - Zalando.nl
En in de folder van de Prenatal had ik ook een leuk blauw jurkje gezien... maar ik heb nu voldoende kleding, dus ben niet meer stiekem gaan kijken
Verder, vandaag gewerkt en het begint nu echt tegen te vallen. Mijn buik zit in de weg en ik ben zooooo langzaam.... vind het zelfs een beetje vervelend voor mijn collega's, want die hebben zo extra werk.... ik heb nog 4 diensten te gaan. Daarna meivakantie en dan is mijn dochter lekker veel bij mij... ik heb in de meivakantie geen diensten staan, maar zit er hard aan te denken ook niet te mailen voor openstaande diensten, ik heb er genoeg van! 13 mei gaat mijn verlof in. Vanmorgen heeft ML de box en ledikant de trap op gesjouwd. Zoooo blij dat ie dat gedaan heeft, kan niet wachten tot het allemaal in elkaar staat ... Als dat er staat hoef ik daar alleen nog maar met een doekje overheen, de boxlade volladen met speelgoed, boxmatras en boxkleed erin... Het komt allemaal zo dichtbij nu!
... ik moet zeggen dat ik zelf niet zo sta te springen om de positiekleding van de H&M, ben er wel al ruim een maand niet meer geweest. Heb er toen wel van die panty-achtige leggings gehaald, die zitten prima. Ik vond dat ze bij Miss Etam leukere kleding hadden
Symptoms symtoms symtoms.... Speelt me lijf een spelletje met me of.... Heel gek. Ben extreem moe, veel honger, gevoelige borsten, rommelende darmen. Word zenuwachtig ervan hahaha
@myst; wat leuk een babyshower prenatal heeft leuke jurkjes vind ik. H&m vind ik wat tegenvallen. @miep; ja komt steeds dichterbij! Spannend hoor! @nala; whaa duim voor je!! @hier; ppff luiheid is hier toegeslagen, ddochter ligt op bed dus ben ook gaan liggen straks naar schoonfamilie om te eten. De laatste dagen ook veel aan het denken over de bevalling, oh heb er zoo geen zin in. Weer die ongemakken naar bevalling toe, weer die vreselijke weeen en weer dat herstel. hoop zoooo dat ik een beetje een soepele bevalling ga krijgen. Ben zelfs een beetje bangig aan t worden bbrrr als ik terug denk aan mn vorige bevalling. Hoe denken jullie er naar toe? Blanco of ook al die gedachtes?
Hier blanco, want heb geen idee hoe het is om te bevallen van je kindje.... maar vind het wel spannend allemaal.... Ik hoop alleen geen ks, maar als het toch zo is dan laat ik het over me heen komen
Nou ik ben niet zwanger natuurlijk (of wel dat weten we over 10 dgn). Maar ik schijt in me broek als ik denk aan bevallen haha. Meer ook omdat ik angst heb voor naalden inknippen scheuren hechten weet ik veel allemaal. Gelukkig zegt mijn ongeving dat je daar echt niks van voelt omdat ze het allemaal zo goed en snel doen. Maar toch brrr en dan als ik terug denk aan de pijn van me miskraam dan breekt het zweet me uit voor een echte bevalling. ENG! Maar alles verzacht als je je kleine poppedopje in je handen heb.
@jurk kan online echt niks leuks vinden. Denk dat ik maar eens langs de zara ga om te kijken wat voor leuks ze daar hebben wat ook geschikt kan zijn voor een dikke zwangere buikben op zoek naar een leuke feestelijke jurk wat ik niet kan vinden bij de positiekleding collecties... @bevalling: ook blanco, want heb er geen ervaring mee. Maar ben wel doodsbang voor de pijn, inscheuren of knippen en daarna ook nog eens met hechtingen in toetie rondlopen pffff ik genees niet zo snel... hopelijk gaat t allemaal soepel en zonder rare complicaties
Hier niet bang voor naalden, bloed, pijn etc. Allemaal al bij de ks gehad. Ik had wel erg veel pijn bij het uitwerken van de ruggenprik, maar ik heb toen een shot morfine gehad & dan vergeet je het snel. Bij de pijn daarna merk je dat het iedere dag beter gaat en dat werk bij mij positief. Waar ik wel met gruwel aan terug denk is het infuus, niet fijn. Maar bevallen? Echt geen idee, Ooit zie je vrouwen op tv die lijken te sterven erbij en krijsen bij het leven, terwijl andere vrouwen na een paar keer goed persen er zonder kleerscheuren vanaf lijken te komen...
Soms indd zie ik vrouwen die zeggen ph ik voel wat, oooh druk maar naar beneden mevrouw, HOPPA daar is de kleine. Zonder centje pijn. Echt bizar, me schoonzusje viel in slaap tijdens de persweeen. Toen zei de vk lieverd straks mag je slapen nu persen anders gaan we naar het ziekenhuis. En toen perste ze 2x em daar was de uk.
Zwaai naar alle meiden hier. Ik probeer weer wat actiever in dit topic te zijn nu ik.zwanger ben. Vrijdag mijn allereerste echo op vriendliefs verjaardag. We hebben er zin in!! Hoe gaat het met jullie?
Ppff nou hier niet bang voor naalden, een knip heb ik had voelde ik niks van maar had dan ook een ruggeprik. Raar, heb Het meegemaakt, in hel geweest maar kan me toch die pijn niet echt goed terug halen! Bbrrr en blij dat het nog even duurt @doom; spannend!!!! Hier gaat het goed! Wel snel moe en lui
Ik voel mij tot.op heden ook super goed! Weinig kwaaltjes soms wat zeurderige krampjes van korte duur. Hooguit 10 min. Weer volop met paardlief aan de bak! Daar erg blij om. Ik heb wel extreme dorst herkennen jullie dat????
Aah super fijn doom!! Lekker van genieten Dorst in deze zwangerschap niet echt, verschilt per dag. Bij mn dochter zoop ik hele kranen leeg