@nala whaaaa ik hoop t voor je meid! @doom spannenddd lekker genieten van jullie eerste echo ik heb soms ook van die dagen dat ik veeeeel moet drinken @hier ben een lijstje aan t maken voor mn ziekenhuistas... moet je zelf zoogcompressen, kraamverbanden en pampers meenemen? Twijfel twijfel... ga binnenkort eens langs de geboortecentrum om een beetje rond te kijken
ja dorst, heel herkenbaar! spannend doom, ik mag morgen voor de eerste echo! pijn voor de bevalling...uhm ja! ik probeer er nog niet echt aan te denken, maar ik denk dat ik het meest bang ben voor dat de ruggeprik (als ik die nodig zou moeten hebben) niet goed gaat...dat ik stik ofzo...
@myst; nee hoor in het ziekenhuis is alles aanwezig! Voor de kleine neem ik kleertjes ed. ,Omslagdoek mee. Voor mezelf kleding, pakjes drinken, thee en snackies, douchespullen, slippers, ipad en oplader!!!, ennuh... De rest moet ik nog even bedenken
En Jahoooooor ben weer eens klaarwakker en prinsesje blijkbaar ook! *zucht*... @mami tnx meis heb mn lijstje volgens mij nu wel compleet... ga morgen alvast een begin maken met pakken
Hallo meiden! Zo even bijgelezen hoor er is weer flink gekletst van het weekend. Iedereen een lekkere fijne pasen gehad? Heerlijk zo'n dagje extra vrij haha! @ Bevaling doodsbang al weet ik niet wat het is natuurlijk maar toch, al die verhalen die iedereen je verteld nu je zwanger bent. Probeer het niet te veel op te slaan haha! @ Pix spannend meid, zo bijzonder die eerste keer je kruimel zien! @ Nala spannend meid ik duim voor je! Hier van het weekend naar de babydump geweest wagen uitgezocht we gaan hem vrijdag bestellen! Verder beetje ideeen op gedaan voor het kamertje nu we een kereltje verwachten wil ik wel een lieve maar stoere kamer! Nu van het weekend beginnen met het opknappen van de meubels, helemaal zin in hihi! Fijne dag verder meiden!
Leuk hoor Joyce! Heel benieuwd. Pix kwart voor 4 pas grrrr ik haatte het altijd als ik zo laat moest hahaha. Hier een heerlijk pasen gehad! Nu me huisje aan kant maken kamer voor kamer, heb super slecht geslapen. Even aan me blog werken en administratie doen (bah). En over bevallingsverhalen, niet naar luisteren de een heeft het erger dan de ander en de een beweert van dr kruin tot dr grote teen uitgescheurd tr zijn met wel 80 hechtingen blabla. Onzin! Al die vrouwen leven nog dus "het valt wel mee". Tuurlijk is bevallen niet pijnloos en zal het misschien anders gaan dan verwacht maar sommige vinden het heerlijk om horror verhalen te vertellen hahaha. (Daar komt de "het valt wel mee" vandaan). Als bevallen echt zo een mega hel was dan had niemand aan een 2e begonnen.
Ik zal foto maken van hoe het er nu uit ziet en als we straks klaar zijn met de meubeltjes! Nee je het hebt gelijk nala, bedoel anders neemt er niemand een tweede haha! Iedere bevaling is anders en we moeten maar afwachten hoe het verloopt, erg spannend ook weer!
Hahhaha nou ik ervaarde het echt wel als een mega hel!! Maar lang leve de ruggeprik!! en niks weerhoud mij om weer zo n ding te nemen hoor! Als ik het ook maar 1 minuut niet meer trek wil ik gelijk een ruggeprik hebben dan valt het allemaal reuze mee Maar inderdaad elke bevalling is anders, ik had rugweeen en beenweeen die zijn dus niet te harden! Buikweeen schijnen wel goed op te vangen te zijn! Ben benieuwd but I shit my pants! Whaaaa!!!
Haha zoooo als dat eens kon! haha!! Ik moet nog wel lachen als ik terug denk aan toen ik die ruggeprik had gehad! Ze gingen em zetten en mocht weer gaan liggen en was me alweer schrap aan het zetten voor de volgende golf naar die kwam niet! Haha gelijk lachen en praten! Zegt die vent zoo nou daar ligt ze dan hoor, heeft weer praatjes voor 10! Oow echt wel! Wat een uitvinding zeg. (Kon die vent namelijk wel vermoorden voordat ik de prik had, was helemaal niet aardig! Oepss!) Op dat moment was hij de liefste man op aarde!
Hier staat de box in elkaar. Hij is zo gaaf, maar ook zo groot.... jeetje, de blikvanger van de huiskamer! Heb een box van Coming Kids met lade. Lade al volgeladen met speelgoed voor de eerste maanden, boxkleed uitgewassen erin, samen met haar lekkere zachte knuffelaap. Nu nog onze Ukkie erbij... zucht, kijk er zo naar uit.
Hoi meiden! Hier echt heel slecht en kort geslapen. Bem echt op! Met moeite boodschappen gedaan... @miep leukkkk voor je t weet ligt de kleine meid er al in @pix hoe was je echo meid? @bevalling ben er ombewust erg veel mee bezig.. veel googlen, lezen etc... vindbt echt spannend hoor
wow echo was fantastisch! Hartje zien en horen kloppen! Bekijk bijlage 390099 Kan het nog steeds niet echt geloven haha.
Aaaaah pix heeeeeerlijk. Nu helemaal van harte gefeliciteerd met je kleine moppie! Wat goed en wat heerlijk dat je het hartje heb gehoord en gezien. @hier had ik ook last van rugweeen. Ik dacht dat ik doodging met me miskraam. Maar ik gilde keihard JE MAG ALLES MET ME DOEN MAAR GEEN RUGGENPRIK! Als ik er nu aan terug denk denk ik sjonge jonge hahaha
@pix; oooh wat lief!! Super fijn!!! Genieten meid lekker groeien kleintje @nala;die rugweeen zijn echt verschrikkelijk inderdaad
@pix wat een prachtige echo! Begint al op een mensje te lijken lekker van genieten meid! @hier zoals gewoonlijk moe moe moeee! Wel een heerlijk weertje vandaag zeg ga eens ff lkkr in t zonnetje zitten op de balkon