Hie druk bezig. Gisteren het ledikantje in elkaar gezet en de kinderkamer opnieuw ingericht. De hoes van het matras hangt nu te drogen, kan ik straks het bedje opmaken... nu het wiegje nog in elkaar zetten en dan staan alle meubeltjes in elkaar.... verder flink wat was vandaag, maar dat komt goed uit, kan het lekker drogen op het balkon...
@ Pix wat heerlijk meid, gefeliciteerd! Nu goed aan jezelf denken en zorgen dat je kleintje veilig bij je kan groeien!
Besef me eigenlijk dat we al een jaar bezig zijn met een beeb... De tijd gaat ontzettend hard. Hoop zo dat ik deze maand een cadeautje in me handen mag houden. Heb wel symptomen, maar daar durf ik niet vanuit te gaan. Spannendddd. Het leuk hier is wel me schoonzusje is voor dr tweede bezig en onze cyclussen lopen helemaal gelijk al sinds februari dus dat is extra leuk!
@miep lkkr bezig wij moeten binbenkort ook weer eens aan de slag met de laatste loodjes @nala ik duim heel hard voor je meid! @hier net kraamzorg gebeld en klossen geannuleerd we verhogen onze bed met een extra matras.... yayyyy ik ben weer happyyyy en wat uren betreft doen ze dat standaard noteren voor de zekerheid.. tijdens mijn kraamtijd mag ik deze aanpassen naar mijn behoeften
Hoi meiden! Net even heerlijk gedut, hier ook zo moe! Lopen word steeds lastiger, snelast van mn bekken grr!! Nu even de was naar buiten hangen en dan maar weer luieren hihi! Ppff ben zoooo niet vooruit te branden!
Last van ogen - traanogen Moeilijk slapen maar wel heel moe Lastige stoelgang ene keer muurvast andere keer precies het tegenover gestelde Veel honger Gevoel van spierpijn door me hele lijf Me boobs lijken aan de zijkant (bij oksel) gevoelig Stijve tepels (nooit gehad) Meer bobbeltjes op me tepels Pffff i'm counting down the days! Ben zo benieuwd
@nala klinkt spannend! Nog een weekje wachten als ik je banner moet geloven @hier onze kunssens in de was gedaan ja ja als t aan mij ligt wordt alles in huis gewassen haha en manlief heeft heeft onze bed een standje hoger gezet.. voelt echt heerlijk! Kan nu makkelijk in en uit bed komen nu nog een nieuwe matras kopen en deze erop zetten voor de kraamzorg zodat de bed hoog genoeg is
Ik voel je meid! Hier zelfde probleem.. wordt vanavond pizza eten, omdat ik de kracht niet heb om in de keuken te staan
@nala; oeee klinkt goed @myst; wat mij betreft mag alles nieuw!! Haha das ook erg! Zit nu al te denken aan nieuw dekbed nieuwe kussens, zijn ook wel aan vervanging toe hoor maar nu brand het gewoon in mn hoofd! Whaa! Nu op snor naar een compacte commode voor bij ons op de kamer..
Mys ik weet heel eerlijk niet of me banner klopt? Precies een week geleden heb ik me eitje gehad (vorige week woensdag om 9 uur smorgen en gevoeld tot 11 uur smorgens) daarvoor en die dag en daarna lekker geknuffeld dus gemist zeker niet. Meestal word ik dan precies 14 dagen later ongesteld. Maar me koppie is zo een warboel dat ik niet kan tellen hahahah (warboel positief haha) X @mami en mys vervelend die pijntjes bah. Lekker voeten omhoog en rusten meiden!
@mami hahaha wij hebben alles al nieuw in huis.. nog geen jaar oud. Die drang heb ik gelukkig om die reden niet maar ooohhh als ik de bank kon wassen, ging die er ook in! Hahaha ml word gek van mij en de arme wasmachine ook
spannend nala! hier vandaag alvast wat geshopt met mijn moeder...ben helemaal kapot! ik heb echt al zo`n buik, niet normaal meer haha.
@pix; haha!! En je buikje word alsmaar groter en groter lekker toch zo n bolle buik, lekker van genieten!
Hahahahahah!! Zie het helemaal voor me! Jij woest die bank in de wasmachine proppen ik gebruik altijd een spuitje met water en wasverzachter! Ruikt heerlijk! Net alsof ie gewassen is
Wij hebben een kunstleren bank. Heel handig, ik ga er iedere week met een sopje overheen. Soms wel vaker, want met een dochter komen er toch best vaak plakkerige of vette vlekken op. Over mijn dochter gesproken, die heeft vandaag heerlijk gespeeld met het speelgoed voor de kleine uk. Hahaha best grappig, een grote meid van 6 die met volle overgave alle rammelaars etc uitprobeert. Daarna kwam ze met Sophie de giraf bij me: als Ukkie die niet leuk vindt wil ik hem graag hebben... hahaha... en ik maar denken dat ze al zo ontzettend snel groot wordt, valt best mee bleek vandaag.
Aaaah miep wat schattig en wat een heerlijke meid heb je zeg. Ze blijven toch klein he! Leuke cadeautip voor dr, een Girafje erbij kopen als de baby geboren is haar dat girafje geven met een luier en een fopspeen (zijn hele goedkope bij de action leuk om mee te spelen). Denk dat ze dat helemaal fantastisch zou vinden! Is maar een ideetje natuurlijk haha. Slaap lekker meiden xxx
hihi... zit nu met de benen omhoog. Zojuist de wieg in elkaar gezet, maar we missen opeens een schroefje... pff, en het was compleet heel de huiskamer afgezocht, maar spoorloos helaas. Dus binnenkort daar achteraan. Verder: morgenvroeg werken... drie opeenvolgende dagen & dan ga ik vakantie vieren ... wel 2 slechte nachten gehad, maar dat er vakantie in zicht is maakt veel goed... kleine is erg aanwezig 's nachts
Hier ook uitgeblust op de bank aan de chips geslagen, al 2 broodjes op ppff heb met toch honger!! Kleine man is ontzettend druk! Drukt behoorlijk naar boven krijg het er stik benauwd van! Oo leuk he die schroefjes miep! Dat heb ik met de box!! 2 stuks weg! Had alles bij elkaar in een doosje, maar geen spoor van die dingen! Dus de box staat in de gang te wachten op de schroeven Dacht ik mn kinderwagen te halen deze maand ppff zie ik weer een rekening liggen van 316 euro baal als een stekker!! Dus dat word wachten op het vakantiegeld Verder hier ook slecht slapen, zaag bomen om waarvan ik zelf wakker word, stik benauwd omdat die kleine helemaal omhoog gaan liggen! Slapende armen, zere heupen ggrr wat een ellende! Zoo weer genoeg geklaagd hoe is het met de rest?
Hier ook echt heel erg moe! Heb een paar dagen last van mn knieën en botten in mn been en heb vandaag dus extra calcium ingeslagen voor de zekerheid! Nu ook lkkr met de beentjes omhoog, maar wil t liefst mn bedje in *gaaaap* @miep pfff respect hoor! Ik zou dat echt niet kunnen! Succs meid!