Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Phoe een vriendin van mij heeft voor mij kaarten gelegd. En een zwangerschapskaart (heet anders ben ff de naam kwijt) staat heeeeel dichtbij! Wauw spannend

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend nala!! Ik hoop het zooooo voor je:D nog eventjes wachten!! Duimen voor deze ronde:D

3. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Spannendddd.
    Ik ben echt super mega benieuwd.

Nu slapen en dit loslaten tot maandag-dinsdag wanneer ik HEEEL MISSCHIEN ga testen.

Xxxx

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier als een blok geslapen. Heerlijk & ik had het ook nodig na 2 slechte nachten. En ik moet zo dadelijk wat uurtjes werken, dus daar kan ik nu fris en fit naar toe.
    Fijne dag allemaal!

5. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Zo net wakker heb echt super goed en vast geslapen.
    Werd wakker met echt pijnlijke boobs (herkenbaar van vorige zw) .
    Mijn hemel ik hou het niet meer van de spanning.

Fijne dag meiden.

6. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep; knap hoor meis! Werkse straks!

@nala; nou zeker spannend zeg:p hopelijk is het snel "testdag" voor je!! :D:D

@hier; redelijke nacht gehad, werd weer wakker van mn eigen gesnurk!! Ppff vreselijk! Ga vanmiddag denk ik even richting babydump, even gluren daar:D

7. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Jaa de winkels zijn hier maandag om 1 uur open dus dan ren ik naar de kruidvat en dinsdag testen. Denk ik.
    Ben nu zelf wel heel nieuwsgierig hahaha

8. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Klinkt wel goed nala!:D

@hier
    De hele week al vroeg wakker omdat ik moet plassen en het echt niet meer op kan houden:cool: Kan daarna ook niet meer slapen Grrrr.
    Ook spelen de hormonen lekker op...kan echt super weinig hebben van sommige mensen haha.:)

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; ben benieuwd meid! Hoop t voor je!

@pix; ja die hormoontjes haha!! Erugg gezellig word je er af en toe van:p

10. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Gelukkig heb ik het niet bij mijn man, maar mijn moeder kan ik op het moment echt slecht om me heen hebben hahaha:p

11. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Hahahaha Pix dat zijn indd je hormonen 😜.
    Ik herken dat wel met sommige mensen niet om me heen te kunnen hebben. Gaat wel over.

12. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Heb even de symptomen van me vorige zw opgezocht en die komen precies overeen met wT ik nu allemaal voel. Behalve dat me borsten nu super gevoelig zijn.
    Spannenddddd.

13. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@nala je maakt t wel erg spannend meid! Nu kan ik ook niet mr wachten!! Hoop tvzooo voor je

@pix hahahaha en dit is nog maar t begin :D

@hier veel last van mn knieën en gewrichten. Alles doet pijn :( en ben steeds zoooo moe niet normaal meer! De avonden beginnen weer een hel te worden, want moet steeds plassen of ik word wakker door een beenkramp *auuuuw*... heb nu een megakoppijn en last van branderige ogen blehhh. Zo klaagmodus uit!

Wat gaan jullie doen vandaag? Ik heb denk ik geen in alle drukte om naar buiten te gaan... misschien heel kort met ml naar de stad want vind t ook lullig voor hem om hem thuis te laten blijven voor mij ;) hopen dat ik me met de frisse lucht van buiten beter zal voelen... wil ook eigenlijk beetje wandelen na paar dagen thuis zitten. Nu maar hopen dat t ook gaat lukken :) fijne dag meiden xxx

14. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; duim duim duim!!

@hier; net gekeken naar de optocht *soort van*:p nu is mn dochter even slapen straks even kijken op het pleintje hier, zijn spelletjes voor kinderen dan. Niet veel, geen zin om de stad in te gaan, vinden mn bekken en rug niet leuk:D nu ga ik ook een lekker dutten:p moeeee!!!

15. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Oh meiden spannend he! Ik ben zoooo nieuwsgierig of het nu raak is.
    Me gevoel zegt ergens vam wel. Duim duim duim.

Wij gaan zometeen de stad in, even rondje lopen.

16. MysteriousG

Meiden weten dat jullie misschien?

Moet ik naast mn gewone multivitamine ook nog extra vitamine D nemen nu ik extra calcium neem? denk dat ik maandag ff de vk op ga bellen om t voor de zekerheid na te vragenwil ook niet te veel binnenkrijgen... heb nu davitamon mama plus visolie & extra calcium tabletten

17. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zit in de davitamon niet al vit d? Anders inderdaad even je vk bellen, je kunt t altijd even vragen:D

18. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    oww, dat weet ik niet van die voedingssuplementen... ik slik zelf multivit met foliumzuur, visolie en tarwekiemolie... maar sla soms wat dagen over en pak ook niet het maximale voor een dag (vergeetachtig). Voel me verder super en heb afgelopen week ook bloed geprikt voor ijzer en suiker en deze waren perfect. Ook bloeddruk is nog niet veranderd sinds aanvang zwangerschap.

Hier vandaag met dochter de stad in geweest, straat vol kraampjes, springkussen, kinderboerderij, terrasjes... pff wat was dat een lange straat. Voetjes doen wel pijn nu, dus zit lekker in een voetenbadje

19. MysteriousG

Oh ik zie net dat ik calciumtabletten met vitamine D3 heb.. zit er dus al in :D super handig en goedkoop! 45 tabletten voor maar 1 euro!! Je kan per dag tot 2 tabletten nemen, maar neem er voorlopig 1 in, totdat ik de vk heb gesproken :)

@miep dat je dat redt! Ben met ml naar de stad gegaan en na de zoveel meter moest ik echt ff zitten! Mn rug werkt echt niet mee ;) we zijn niet naar de vrijmarkt gegaan, maar gewoon beetje rondom de srad gewandeld en dan wr naar huis.

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meisjes!!

Ik kan wel janken!!! :( gister dacht ik het al, en vanmorgen wist ik het zeker. De blaasontsteking is back! :( meh! Rotgevoel! Morgen maar weer naar de huisarts ppff!

Deel Deze Pagina