Bah mami dat is niet zo fijn veel drinken meid. Hopelijk trekt t snel weg en dit keer voor goed! Dikke knuf ♥
Och jeej mami! Goed drinken inderdaad. En cranberrysap (heb ik altijd pp voorraad staan) die kan je bij Albert Heijn kopen. @hier, moe moe moe en pijnlijke boobs. Spannenddd
Ppff voel me alsof ik ben overreden door een bus!!! Bah! Nu ook al bloed na t plassen jakkes! Ga straks lekker bij moeders bivakeren, kan die mn dochter bezig houden bah bah! Ppff word een laaaange dag @nala; spannend hoor hopen dat t raak is!! Ben benieuwd naar je test!
Bloed bij het plassen? Lieverd bel even je VK!! Daar zijn ze voor die kunnen vaak direct antibiotica regelen voor je. Ik maak me ongerust om je. <3 rustig aan jij he. Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de test al ga ik het zo lang mogelijk proberen uit te stellen. Heb nu af en toe lichte krampjes in me BM en dat herken ik niet van een menstruatie want zover van te voren heb ok het nooit meestal pas een uur voor ik daad werkelijk ongesteld word. Ik hou er wel onwijs rekening mee dat dit een goor spelletje kan zijn van me lijf. Zo voorkom ik de ergste teleurstelling mocht het niet zo zijn. Fijne zondag schatten! X
Jeetje mami, je liet me schrikken joh! Ik zou ook de vk bellen als ik jou was, hoef je misschien niet tot morgen te wachten En inderdaad veel zure drankjes drinken zoals sinaasappelsap of cranberrysap!
Rustig maar hoor meiden hihi! Heb vaak een blaasontsteking gehad en herken het allemaal. Bloed komt echt uit de blaas, nu niet meer gehad trouwens. Morgen ochtend gelijk naar de ha en dan kan ik gelijk beginnen met ab kuur. Geen paniek mn buik is ook rustig dus drink nu gewoon maar liters water vandaag heb nog cranberry tabl dus net ook maar ingenomen.. Komt goed
Zit te denken over wat ik allemaal nog moet halen/kopen! Ik zie gewoon door het bos de bomen (of bomen door bos) niet meer! Ben ook zoo lui als wat, is toch erg. Mn ventje zegt net wat moeten we nog allemaal kopen voor de kleine man? Ik zei wel even een lijstje te maken maar heb geen idee? Wat erg!
Hahaha same here mami ben te lui om daaraan te beginnen vandaag hele dag niks gedaan! Ben echt uithebrand lijkt t wel.... ik wil nog paar rompertjes in maat 50 aanschaffen aangezien onze meid een kleine baby blijkt te zijn en 50-56 mij te groot lijken op t moment. Maaaar wanneer ik dat ga doen is de grote vraag... en vraag me echt af of ik shirtjes met lange mouwen moet halen of juist korte mouwen in maat 50? Best wel lastig zo met een zomerbaby Heb vandaag trouwens een mutsje met haar naam besteld
Ja erg he myst! Hier hetzelfde. Ik zou shirtjes maatje 50 meer lange mouw nemen, vooral omdat. Maatje 50 voor in het begin is en als het het nou heel warm is ze misschien alleen een romper aanhebben met een broekje. Ik vind het ook best wel lastig moet ik zeggen hoor. Maar qua shirtjes heb ik veel lange mouw en paar t-shirtjes. Je kunt altijd nog bijhalen he!! Misschien gewoon niet teveel halen en kijken wat dan het beste is? @hier; ppff nou straks maar weer even langs de huisarts, nu lijkt de blaasontsteking weer wat weg te zijn?! Maar evengoed laten checken voor de rest weer een luie dag mn ogen branden, benen doen zeer ppff lijkt net of ik een nacht heb doorgehaalt! Nou meiden ik hou op met mijn gezeur fijne dag!!
Ik heb maatje 50 en 56 wel veel met korte mouw, maar wel zodat ik het kan combineren met een vestje. Ik heb van die katoenen dunne gebreide vestjes in verschillende kleuren. Maar het is wel lastig hoor... voor de zekerheid heb ik echte zomerkleertjes en ook wat warmere kleertjes. Ik heb nu vakantie ... lekker genieten dus! Wel ons huisje in orde maken voor de komst van de kleine uk, en wat aandacht voor mijn oudste... deze week gaan we iig een dagje naar de dierentuin ... Mijn vooruitzicht: 4,5 maand niet werken... whaaah !!!!
@Miep wat heerlijk, lekker van genieten zeg! Maar dat komt vast wel goed! @Mami wat vaag dat je blaasontsteking zo snel over lijkt te zijn, wel fijn natuurijk hihi! @Nala en en en heb je al getest, ben heel benieuwd!!! Hier verder weinig nieuws! Fijne dag meiden!
@miep; wat heerlijk!! lekker van genieten. @joyce; ja zo raar, het zal er vast nog wel zitten maar geen klachten. Naja hoor het zo wel tussen 11 en 12 kan ik bellen voor de uitslag @nala; jaa!! En?
@ Nala wat super!!!! O meis ik gun het je zo! Wat een heerlijkheid! @ Mami, nou kuurtje en dan hoppa! Geen klachten is al heel fijn!