Wowwww gefeliciteerd nala!!!!! wat ben ik blij voor je meid nu lkkr van genieten hoe ga je t je mannetje vertellen ?
Gewoon op een normale manier. Geen poespas. Hij is nog aan het werk dus duurt ff voor ik het lan vertellen hahaha. Ben zooo ontzettend blij. ❤️
@mami idd erg raar, maar wel beter voor jou nu maar wachten op de uitslag @miep heeeeerlijk!! Geniet er lkkr van @kleertjes hmmm ga denk ik ook alleen maar paar rompertjes en shirtjes met lange mouwen halen in maatje 50 ik heb wat dikkere vestjes voor als we naar buiten gaan, denk dat ik ook een gewone katoenen vestje ga halen voor de zekerheid als t dan erg warm wordt @hier lig nog in bed omdat ik na een nare droom om 5 uur wakker werd en tot 7 uur heb gehuild arme ml wakker gehouden met mijn op hol geslagen hormomen... verder ben ik ook echt heel erg moe pffff... volgens gaat de vermoeiheid niet weg en hoort t bij de derde trimester van de zwangerschap??
Hihihi leuk! Spannend hoor dat wachten tot je eht je mannetje kan vertellen.. Hopelijk komt hij snel thuis!
Me vent is intens gelukkig. Ik ook. Donderdag afspraak bij de vk, en me dingen vertellen in alle rust en dan kan ik al me vragen stellen. Ik kom nml in aanmerking voor een echo volgende week. Maar k twijfel heel erg of ik dat wel moet doen omdat er dan zo weinig te zien is nog. Oh ik voel me heel fijn.
@nala wat fijn voor jullie meid! Het jullie gegund meid als je banner klopt, zpu t idd te vroeg zijn voor een echo.. de kans is groot dat je dan nog nix kunt zien...
Nee indd Mys! We hebben besloten pas met 7 wkn een echo te willen. Dan weet ik zeker dat er een hartje te zien kan zijn.
Goedemorgen meiden! Ben al een hele tijd klaar wakker en mn meisje ook. Werd mn bed uitgeschopt om wat te gaan eten haha lig nu wr lkkr warm onder de wol naast ml die nog slaapt (heeft deze week lkkr vakantie slaapt dus lkkr uit) heerlijk als t zo hard regent en je nog lkkr in je bed kan blijven liggen en naar kan luisteren Hoe voelen jullie je & wat zijn de plannen voor vandaag? Ik ga me denk ik met de babykamer bezighouden vandaag, want heb verder nergens zin in. Vooral niet met dit weer! @nala heb je goed meid! Voor je t weet, mag je op echo blijft altijd spannend de eerste echo!
Hier alles oke, wel al dagen last van me rug maar is te doen. Ook elke dag wel maagzuur, rennie is me grootste vriend haha! Verder vandaag werken, heb er zo geen zin meer in! Het is gewoon het gevoel dat je ontslagen bent en nu al weet dat ze je eigenlijk niet meer willen! Voel ik me zo niet meer op me plek hier en vraag me af waarom ik nog zo hard werk.. maar ja de dagen gaan wel snel dus op naar me verlof hahaha! Nog 4 maanden te gaan, staat nu 29 augustus. Maar dat kan nog eerder worden als ik namelijk nog dagen op bouw tijdens me verlof en de maanden er na kan ik eerder met verlof! Maar eind mei hebben we duidelijkheid, ik kan niet wachten!! @ Mys lekker aan je meisje haar kamer werken, heerlijk! Meiden fijne dag allemaal weer!
Hoi meisjes, Hier ook al een tijdje wakker! Ppff man man man die blaas van mij!! Weer bloed! En best veel ook, moet de antibiotica nu slikken als er over 2 dagen geen verbetering in zit moet ik een afspraak maken bij de huisarts! Weer een kweek naar het ziekenhuis gegaan, als dit werkt krijg ik dus een specifiek antibioticum voor de bacterie die er nu dus zit Wat een gedoe ppff gelukkig geen krampen of iets wel veel harde buik, maar zooo irritant dat het nou weer eens zo moet gaan dus hier ook vandaag rustig aan.
@joyce let goed op je houding zodat je je bekken niet belast meid! En bahhhh maagzuur! Hoop dat t snel wegtrekt... ik snap heel goed wat je bedoeld en kan t me ook goed voorstellen hoor! Nog ff doorbijten en je kan lkkr vroeg met verlof @mami arme meisie toch beterschap liefie ♥ pas goed op jezelf
@ Mami nou zit niet mee wat betref blaasontsteking zeg! Hopelijk slaat de medicatie snel aan! @ Mys thanks voor de tip, zondag lekker met mama naar de sauna en dan krijg ik ook lekker een zwangerschapsmassage... lekker mezelf laten verwennen hihi!
Hey allemaal. Hier aan het genieten van mijn 2e dagje vakantie... uhhh 'genieten'???? Heb echt een mega nesteldrang. Heel het huis staat op z'n kop. Ik ben gisterenavond begonnen met het uitzoeken van de knutselspullen van dochterlief, flink klusje, van vanmorgen met een tevreden resultaat afgerond. Dus heb ik ook maar meteen de speelgoedkast uitgezocht. Spulletjes waar ze niet meer mee speelt netjes in plastic verpakt. Mijn boeken uitgezocht en mijn eigen knutselspullen... zodadelijk zijn mijn dvd's aan de beurt en de spelletjeskast... zo kom ik mijn vrije dagen wel door denk ik ... zie nu alleen de bomen door het bos nog niet, er moet nog ZOOOOO veel gebeuren! Verder voel ik me prima, Ukkie is de laatste week iets rustiger, ze blijft wat langer in dezelfde positie liggen, ruimtegebrek hihi. Maagzuur, hier ook nog steeds... gisteren een nieuwe doos gaviscon aangeschaft voor de komende weken En morgen een dagje op stap! zin in (hopelijk is ons huisje dan wel leefbaar na mijn acties van vandaag)
Hahahah Miep lekker de boel overhoop halen en opruimen! Kan niet wachten tot ik de nesteldrang krijg, ik ben nog zo ontzettend lui.. Schaam mezelf gewoon! Fijn dat je meisje weer wat rustiger is in je buik, ik kan niet wachten tot ik me kleine vent ga voelen. Ben ook zo benieuwd hoe of wat ik ga voelen hihi! Lekker een dagje er uit morgen, fijn! Lekker genieten meid!
@miep hahahaha i feel you! Ml wordt er helemaal gek van heb iedere wel wat te doen thuis.. gisteren zakjen met kkeding niet gedragen worden de deur uitgedaan, ga vandaag ook met de dvd's aan de slag... de kasten ff lkkr legen Hopen op mooi weer morgen dan wel heerlijk zo'n dagje uit! @joyce dat gaat niet lang mr duren meid weet je toevallig of je placenta voor of achter ligt? Ik voelde met 13/14 weken al hele kleine plopjes