Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Beterschap Mami, doe lekker rustig aan!
    Ik zit nu op de laptop dus kan wat uitgebreider antwoorden.

Nou gisterochtend deed ik de test, eigenlijk een beetje op aandringen van Doom. Dus hup ik naar de kruidvat en die 2 voor 5 gehaald, daarna lekker boodschappen gedaan. En toen ik thuis kwam mopperend de test gedaan want ik wist zeker dat ie wit zou blijven. Juist omdat k steeds riep APRIL BEN IK ZWANGER LET MAAR OP!
    Dus k laat die druppels in dat dingetje vallen en ik spoel me pies door. En ik kijk BAM een knaller van een tweede streep. Ik schrok me dood! Helemaal in de war, trillen blijdschap alles hahaha.

Ik naar me moeder racen en ik knal die test voor dr neus. Huilen natuurlijk zo leuk haha. Daarna naar prenatal geweest en boekjes gekocht voor de opa's en oma's en boekje "Papa worden" en een sleutelhanger met I LOVE TANTE voor me schoonsis. Me vader wist het nog niet haha. En ML ook niet.

Om 16:00 uur kwam ML eindelijk thuis dus hem even apart genomen en het hem verteld, helemaal blij natuurlijk :D. Daarna was paps aan de beurt. OPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Hij is ook helemaal gelukkig.
    Toen naar me schoonsis en die geef ik het cadeautje onder het mom van "voor je bruiloft". En opeens was het dood stil. Huilen weer natuurlijk zo ontzettend blij.

Hup naar me schoonouders, hier moeders, omdat je me jurkje zo aanpast voor de bruiloft van schoonsis. Ze zegt joh had helemaal. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT WORDEN WE WEER OPA EN OMAAAA?
    Ja hihihihi!

Straks naar me andere zwagertje en die geven we een fotolijstje met SUPER UNCLE - Je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien, maar als ik in januari wordt geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien? xxx Je neefje/nichtje

Zo amen. Vanmorgen de laatste test gedaan van kruidvat weer zo een knaller, ik kan het nog niet geloven maar ben zo ontzettend blij.

XXX

2. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nee dat weet ik niet helaas, is me nooit verteld. Ik voel soms wel veegjes of plopjes maar dat zijn me darmen dacht ik eigenlijk haha! Ik weet ook niet waar me ventje nu zit dus waar ik het moet voelen haha.. het zal vanzelf wel duidelijk worden denk ik zo.

3. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Zo even me banner aangepast. Dit lijkt er meer op hahaha.

4. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Nala wat heerlijk he het mooie nieuws met je familie delen! Geniet er lekker van meid! Het is zo heerlijk allemaal! :D

5. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik dacht in het begin ook dat t mn darmen waren, maar naarmate de tijd werden ze toch steeds duidelijker :D Zou best je baby kunnen zijn :p

6. MysteriousG

@nala ik zag t al allemaal voor me hihi :p Wat superleukkkk! Lekker van genieten meid ♡

7. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hihihi o zou wel heel gaaf zijn.. Maar ik merk het vanzelf hij krijgt steeds meer kracht!

8. MysteriousG

@hier ik kom niet van de bak af! Tot zover mijn planning dus... gaat em niet worden hahaha :)

9. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hahahah lekker van genieten! Morgen weer een dag! De goede voornemens zijn er ;)!

10. MysteriousG

Aaah leukkkk :D Dan ligt je placenta hoogstwaarschijnlijk aan de achterkant :)

11. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Weet ik dat ook gelijk weer ;)! Vind het echt zo heerlijk allmaal, geniet er echt zo van! Aan me buik is ook echt duidelijk al te zien dt ik zwanger ben, zo gaaf! Het krijgt nu echt vorm allemaal I Love It!! :D

12. MysteriousG

hihi heerlijk van genieten meid ;)

13. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Hahaha. Het is wel leuk. ML loopt de hele dag met een grote grijns. Zo schattig.
    Er zijn 3 mensen die denken dat het een meid wordt. Even aan me vader vragen wat hij denkt. Haha hij heeft altijd gelijk gehad.

14. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo weer een paar pagina's vol gekletst hier:p

Lag hier knock out! Zoo moe joh! Huis is een rommel, de was schreeuwt naar mij in de wasmachine, mn bed schreeuwt om verschoont te worden maar mijn lijf schreeuwt net zo hard terug van ik doe het niet ik wil en kan het niet:D

@joyce; ik voelde ook rond 14 weken plopjes of iets geloof ik, maar was toch echt het kleine ventje! Placenta zit hier aan de achterkant, voel em super duidelijk.
    Bij mn dochter zat de placenta boven die voelde ik eigenlijk alleen aan de onder en zijkant. Dus dit voelt keer op keer weer bijzonder.

@nala; wat leuk hoe iedereen zo reageerde, zou zelf ook elke keer weer meejanken van geluk:D super blij voor meis!

@miep; opruimse!!! :D geef maar een beetje van je nesteldrang aan mij:p hier is het een lui zooitje op et moment:p

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Pfff ik word wel op de proef gesteld vanmiddag. Dochterlief heeft in 10 minuten een enorme bende gecreëerd. Was even weg om het afval weg te gooien... kom ik terug: kapot glas met chocomel over de keukenvloer, chocomel spoor naar de huiskamer. Een net opgeruimd hoekje volledig op z'n kop. En mw had ook nog in de korte tijd bedacht een voetenbadje voor zichzelf klaar te maken en zat dus spartelt in het voetenbadje in de huiskamer, mijn hoogpolig dikke vloerkleed drijfnat.... grrrr... heb ff flink gemopperd....
    Even de schade herstellen hier, denk dat ik het dan wel gehad heb met die nesteldrang voor vandaag.

16. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha ooh miep, succes ermee weer! Mijn dochter is nog bezig met van een chaos maken straks filmpje op hier en dan ga ik maar eens puinruimen, brak net mn nek bijna over een soort loop stok ding ppff:p

17. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ja, die kleine dames kunnen er wat van haha... Ach, het hoort erbij. Ik heb haar net - na wat op te moeten ruimen - naar haar kamer gestuurd, daar heeft ze een tv-tje met dvd en heeft net een Disneyfilm opgezet. Inmiddels heb ik hier de vloer al gezogen en gedweild... de grootste schade is al opgeruimd hihi

18. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha nala leuk verslag! je vergeet dat jij mij belde en mij stalkte op de whats app hahahaha

mami wat vervelend van je blaas, hoe voel je je nu?

miepske i love disney films!! dat word wat met mijn kleintje straks!

19. MysteriousG

Hier ook een disneygek :D wordt gezellig later met de kleine hier in huis :p

@mami hahahaha oh meid ik voel je helemaal! De nesteldrang heb ik wel, maar de kracht om maar ook iets te doen is ver te zoeken! Al de hele dag op bank en geen ene moer gedaan :)

Zojuist bericht gekregen dat de kandidaten voor ons de woning hebben geaccepteerd :( was ook een superleuke woning... najahhhh dan maar verder zoeken en hopen dat we zsm weg kunnen van hier.. *zucht* ik heb even een "Ikhaatapeldoorn&mylife" momentje Grrrrrr

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep; haha ja echt erg! Hoe ze het voor elkaar krijgen ook! Zoveel troep in zo n korte tijd.

Net toch even het huis door gezoeft voor eigen veiligheid hihi vloer is weer ruim, ze kan weer opnieuw troep maken:p

@myst; oh meid balen zeg!:( hopen dat jullie snel iets anders vinden.

@doom; voel me moe! :D blaas is vervelend elke keer druppels piesen met doorns eraan bbrrr maar goed nu weer een kuur, 3 x per dag een joekel van een tablet slikken bah! Hopendat dit wel zijn werk gaatdoen.

Deel Deze Pagina