@miep; oh dat zou fijn zijn alsde kleine meid mee werkt spannend hoor. @myst; leuke foto's van je babyshower je zag er weer mooi uit! En die kiloos ach die ben je zo weer kwijt hoor. Vorige zw rond de 25 kilo denk ik miss wel meer aangekomen en na 6 maanden zat ik weer op mn normale gewicht, miss met bv dat het sneller gaat. @nala; fijn he zo n knaller! Ben benieuwd naar je blog! Ga zeker volgen @hier; weer gat in de dag geslapen, schrok om 18.00 uur wakker! Gelukkig was mn dochter bij mn moeder dus bleef daar eten en konden ik en mn mannetje lekker makkelijk broodje eten net maar even door het huis gestormt met de stofzuiger, straks even speelhoekje ruimen van mn meisje want daar komt straks de box ook te staan.
Jaaa mys zie net op fb je foto's wauw meid! Je bent echt prachtig! Mami me babyblog (moet nog even een naam verzinnen ervoor) gaat pas rond 25 juni in de lucht en dan zal ik hier de link plaatsen. Morgen nog 2 weken en dan de eerste echo man man man wat kan een mens zenuwachtig zijn en heb er zooooveel zin in haha. Babykamer mogen we overnemen van me schoonsis en zwagertje. Natuurlijk ben ik daar helemaal super duper blij mee ❤️! Scheelt een hele hoop geld. En na de eerste echo mag ik een beetje babyshoppen haha
Tnx liefies ♥ @mami wowwww wou dat ik kon slapen zeg! Blijf bezig in mn hoofd met wat er nog allemaal moet gebeuren... *zucht* @nala aaah super! Scheelt zeker weten veel geld! Ik tel met je af hoor voor je t weet zijn de twee weken om en echt leuk om een blog te beginnen.. ga t zeker weten volgen
Hey allemaal.. Bah bah, zo'n regenachtige dag. Heb net voor mijn dochter stelten en een lolobal aangeschaft, ze staat te springen om buiten te spelen, is het de hele dag vies weer We zijn even met de bus naar het centrum gegaan, hebben daar lekker een ijsje gegeten en zijn naar de bios gegaan. Toch nog een gezellig dagje. Ik las net iets over kilo's. Ik maak me er geen zorgen over. Pfff, vorige zwangerschap + 30, nu sta ik op + 14.... valt nog mee dus. Misschien dat ik de 20 net haal, maar misschien ook niet. Stond bij de vk al te kijken van hoe groot de baby is. Vk wees aan hoe de baby in mijn bij lag, jee, das al een hele dame zeg! Het bewegen is een stuk minder, maar ze trap er wel aardig op los hoor, dat voelt wel prettiger dan het rond draaien in mijn buik. Af en toe komt ze met haar billen verder omhoog. Dan hou ik haar wel tegen, ze moet met haar hoofdje beneden blijven hihi
@ Nala leuk dat jullie al een keuze hebben gemaakt qua wagen, en heel fijn dat jullie het kamertje kunnen overnemen! Straks mag je lekker shoppen meid! We tellen gewoon allemaal met je mee! @ Mami gewoon lekker slapen meid, wat je nodig hebt! Gewoon genieten, je lichaam blijft hard aan het werk. @ Miep ja wat een regen he gister, gelukkig toch nog een lekkere dag gehad met je dochter. @ Mys super gave foto's op facebook, je zag er prachtig uit! En ach die kilo's gaan er wel weer af! En anders moeten we na de bevalling maar een sportclub oprichten met ze alle haha! @ Hier niks eigenlijk hahah ook wel is lekker bijna weekend! Fijn ben er weer aan toe... lekker beetje teuten in het kamertje van me kleine man haha!
Tnx joyce Niks klinkt goed haha Oh heerlijk genieten van je weekend meid Dat gaat vast wel lukken zo te horen Wat is t toch heerlijk om helemaal niks te doen Lekker hele dag uitgerust.. ben nog altijd moe en futloos, maar voel me al stukken beter als de dagen voorheen yaaayyy Hier is t nog steeds een rotweer trouwens hoor! Ben blij dat ik lkkr thuis onder de lekkere deken zit Hoe is t met de rest van de meiden?
Hier alles oké. Beetje gebaald van het weer, ben boodschappen wezen doen toen het zonnetje begon te schijnen en 5 minuten later stond het weer te regenen... en ik was natuurlijk te voet gegaan hihi... even wat langer in het winkelcentrum rond gehangen. Dochterlief baalde ook van het weer, maar stond erop haar nieuwe stelten uit te proberen. Die heeft dus ruim een uur buiten gespeeld, lekker nat van de regen dus. Verder is ons huisje lekker op orde en dat voelt heerlijk! De schroef van de wieg is geregeld, wordt kosteloos opgestuurd door leverancier .... nu maar hopen dat ie snel binnenkomt, want ik wil dat bedje ook dekken Ik zit me overigens allemaal te bedenken wat ik allemaal in mijn vluchttas moet stoppen, voor als ik naar het ziekenhuis moet. Ik heb al wat kleding voor mij, baby en man en verzorgingsproducten erin gestopt. Zit me nu te bedenken of ik ook wat snoepgoed en wat te drinken mee moet nemen.... verder neem ik mijn e-reader mee, zit te denken aan mijn laptop, maar volgens mij is internet niet gratis daar... meer iets als ik er langer moet blijven...
hmmm ik heb wat drinkpakjes en koekjes ingepakt voor ml als t eventueel lang gaat duren.. Ben nog op zoek naar een fatsoenlijke goedkope pyjama voor in t zh, want mijn pyjama's passen mij al een hele tijd niet mr.. slaap in mn ondergoed, maar kan ik in t zh niet mr maken haha Heeft iemand tips voor mij waarik goedkope tijdelijke pyjama's kan vinden? Verder een extra shirt en ondergoed voor ml ingepakt, maar weet niet wat ik zelf mee moet nemen.. ben een echte vrouw met kledingdillema's I knowwww Zat te denken een lekkere harembroek met een leuk topje/shirtje met een vestje? Ik heb echt geen ideeeee
Een echte pyjama zou ik niet kopen, want die broek moet je toch uit doen. Ik heb wat nachthemden bij de V&D gekocht, een maatje groter dan wat ik normaal draag. Heb ze hier thuis ook al aan gehad en zitten prima. Ik neem voor mezelf makkelijk zittende kleding mee, niet te strak, want ik weet niet of ik met hechtingen naar huis ga of niet. Ik denk dat ik gewoon voor een lekkere trainingsbroek ga en een fij t-shirt... kan we thuis dan weer lekker omkleden (we wonen 2 minuten rijden van het zkh).
Hey meiden Hier gaat het ook goed, vandaag gelukkig minder moe dan de dagen ervoor. Vluchttas hmmm yep! Haha nog niet eens mee bezig. Internet is hier in het zkh gratis op de afdelingen gewoon even naar het wachtwoord vragen. Alleen deed het op mn tel niks dus de laptop maar helaas deed t ook niet dus miss heeft mn ipad meer geluk deze keer. Verder neem ik wat te eten mee, liga's of iets en drinken en geld. Moet zoiezo een dag blijven. Pyjama hmm geen fan van had gewoon een shirt aan geen idee meer waar vandaan. Verder los zittende kleding voor na de bevalling. En een tip neem een muntje mee voor dat stoeltje of je wilt al wandelend t ziekenhuis uit Kleding voor de baby, wikkeldoek, douchespullen, opladers!! Ennuh! Tja dat was t denk ik! Ppff mag wel een hutkoffer mee! Oja vluchttasje voor mn dochter hihi die zetten we onderweg naar het zkh af bij mn ouders.
Hahaahah ik lach me rot hier! Die vluchttas! Ik zou lekker een nachthemd scoren bij de hema heb je hele fijne! Ik ben echt een oma wat dat betreft en toen mijn oma overleed heb ik ook al dr nieuwe nachthemden (lees: 80 maten te groot maar voor oma ook 80 maten te groot) mee genomen. En ze adviseren dikke sokken aangezien je ijsklompjes kan krijgen! Ik neem ze mee maar ik HAAAAAT warme voeten liefst zo koud mogelijk. Voor de baby neem ik 2 pakjes mee (voor het geval dat) in 2 maatjes. Een wit i love papa pakje en een gekleurd pakje. Maat 50/56. Sokjes, slofjes, rompertje, luiertjes, flesje en flesvoeding, wikkeldeken, maxi cosi, geld, camera, telefoon, schone kleding en eigen maandverband voor mij. Speentje. Pfff veel dus. Mja ik kan pas echt zeggen wat ik meeneem als het zover is hahha. Zijn er ook dames die thuis gaan bevallen?
Oh en natuurlijk een super kekke outfit voor mezelf en ml. Want ik wil wel in stijl het ziekenhuis uit (met makeup als het ff kan hahahaha tenzij het snachts is). Zal wel heerlijk zittende joggingpakken worden. Ohja en voor me kleintje een berenpakje (die dient als jasje) want 6 januari zal vast geen 30 graden zijn hahaah) Gelukkig duurt het nog 34 en weken ahahaa
@nala; luiers, fles en flesvoeding en kraamverband hoeft niet krijg je van de zaak Ppff ja!! vluchttas!! Whahahaa wat een woord ook! whoops weeen!! Vluchten!!! Met die tas!! Voor je het weet sta je je tassie in te pakken meid
Make up! Nou daar had ik geen tijd voor hoor! Wilde alleen mn kindje vasthouden en verliefd ernaar kijken! Weet nog wel dat het hele hok vol stond (familie) had mn bebloede hempie nog aan! Iedereen de baby vasthouden!! Whaa wilde dr terug hierrr met dat kind! Hahaha stond stijf van de hormonen
... ahhh mijn fototoestel... die mag ik echt niet vergeten. Die moet ik ook alvast in de tas doe. Ws ga ik hem nog wel van te voren gebruiken, maar als ie in die tas zit vergeet ik hem zeker niet.
Nachthemden it is! Morgen ff bij zeeman kijken (is hier op loopafstand), hebben ze ook van die dikke badstofsokken en anders ga ik naar de hema.. moet toch nog kruiken voor t bedje aanschafen + wikkeldoekje Zat net te bedenken ze online te bestellen, maar zelfs daarvoor ben ik veels te lui!! Heb de grodijnen en het lamp voor de babykamer nog steeds niet besteld gewoonweg omdat ik te lui ben
Vraagje: Kan ik nog dikker worden de komende weken? Ml heeft 2 nachthemden voor me gekocht. Die passen nu goed, maar ben bang dat als ik dikker word ze wat strak gaan zitten. Ik denk zelf dat ik t beter om kan ruilen voor een groter maatje? Wat denken jullie? Ml is zooo lief geweest dat hij voor me is wezen shoppen de kruiken, waterdichte molton voor ons eigen matras, lkkre huisbroekje voor mij en nachthemden voor t zh en mamaolie zijn dus binnennnn wikkeldoekje had onze hema niet.. ga die dus gwn online bestellen