Tnx meiden. Gaat al beter met ml gelukkig we hebben goed kunnen slapen. @bevalling: ik sluit me aan bij nala.. al weet ik niet hoeveel ik bij moet betalen maar ze zeggen dat als je voor de ruggenprik gaat, het ook als medische indicatie wordt gerekend ik heb al aangegeven dat ik dat wil. Mn vk wil liever dat we dat dan maar gaan bekijken, maar bij de volgende afspraak geef ik aan dat ik toch echt 100% voor wil gaan.. mijn rug is mijn zwakke plek en met veel pijn val ik snel flauw... geen zin mijn baby dat aan te doen. Moet ze dat maar gelijk noteren!
Ik had bij mijn mk last van rugweeen! Das vreselijk. Maar een infuus of lachgas is al medisch dus op die manier kan je de kosten onderdrukken. Paracetamol via infuus is ook medisch. Hechten kan medisch worden (alhoewel dat thuis ook gewoon kan). Zoveel dingen waardoor je "medisch" kan worden. Geef mij maar het ziekenhuis. Haha
Oooh rugweeen! Whaaa hoop zo erg dat ik ze niet weer krijg! zo vreselijk! Daar ben ik echt bang voor bbrrr!!! Maar hier ook al de ruggeprik gereserveerd hoor haha! Heb wel een hoge pijngrens maar zodra ik het niet meer trek, hup dat ding in me rug
Hier btw weer die steken richting mn doos en liezen bij bepaalde bewegingen! Ben benieuwd of dit mannetje al aan het zakken is, overmorgen zal ik het horen ben benieuwd!
Neeeeee ik wil geen ruggenprik geef mij maar lachgas ofzo! Ik ben bang voor prikken! Maar en infuus kan ik nog wel handelen. Tenzij ze een ruggenprik in een rugwee prikken. Brrrr rugweeen alsof je rug in 2e breekt en wegpuffen gaat niet. Brrrr nee
Hmmm zou kunnen mami.. ben ook benieuwd. Had er vandaag ook last van, maar m meisie zit al er laag met dr hoofdje in mn bekken als ze maar nog paar weekjes binnen blijft! Hier vandaag de nachthemden omgeruild voor een groter maatje en in de vluchttaa gestopt kunnen we die ook afstrepen
@nala; haha! Nou meid geloof mij, dat prikje voel je niet doen ze tussen de weeen door. Dus jij bent aan het bijkomen van de wee en hun verdoven je rug en jassen dat ding erin. Voel je niks van, van een infuus zetten voel je meer! Je wilt niks liever believe me! Wat een wereld spul! Ik was zoooo blij lag te lachen en te praten in dat bed joh hahah!! Die arts zei al, kijk haar nou! Haha iedereen lachen was helemaal hight to the sky van dat spul! Haha!!
@ myst; nou zou wat zijn. Maar inderdaad laten we alle kindjes nog maar fijn groeien in de buiken. Vanaf 37 weken pas groen licht
Ik heb juist van de ruggenprik helemaal niets gevoeld, voorafgaand aan de ks, dus geen weeën op dat moment, wel zenuwen... geen prikje of niks gevoeld. Maar dat ellendige infuus, wat een naar gevoel zeg... tis dat het moet bij een operatie, anders hadden ze het voor mij wel weg mogen laten... brrr
@miep; klopt ja infuus is echt vervelend! Ik had het bovenop mn hand, ze konden de ader in mn arm niet te pakken krijgen. Grr rottig ding.
Mijn dame ligt nog steeds met haar billen omhoog... nu al 4 of 5 dagen Volgens de vk ligt ze al tussen mijn bekken, maar nog niet volledig ingedaald. Vanmiddag was het ff raar... de kleine dame had de hik, voelt heel raar zo tussen je benen in hahah. Later die dag was ze wel wat onrustiger en is ze iets verder omhoog gekomen... volgende week weer naar de vk, hoop dat het indalen dan verder is doorgezet... zie graag dat ze vast komt te liggen, zodat ik me geen zorgen meer hoef te maken over stuit / draaien / keizersnede.... wil nu een gewone bevalling, ik ben er over uit!
Ik kreeg ook infuus op mijn hand Ook met het infuus een kleine complicatie gehad... ipv dat er vocht in mijn lichaam kwam, ging mijn bloed richting de infuuszak... toen ze dat even kwamen oplossen heb ik ff pijn geleden (stuwing in de aders op mijn hand... auwww
He jakkes! Dat is inderdaad helemaal nie fijn zeg! Maar hoop inderdaad voor je op een normale bevalling miep! Laat je meisje maar mooi zakken komende dagen/weken
Klinkt goed! Dan ga ik er ook 100% voor ga er ook er ook niet te lang op wachten. Zodra ik weeën jeb, ga ik t opeisen, want blijkbaar moet je hier naar de chirurgen afdeling en moet er wel iemand aanwezig zijn die dat doet en voorafgaand gaan ze hartslag van de baby en mij monitoren enz en dan duurt t ook nog eens 20 min voordat de prik zn werk doet! Bij hoeveel cm ontsluiting mag je geen prik mr trouwens?
Miep ik hoop t voor je meid! Een keizersnee lijkt mij ook 10x niks!! @infuus: krijg je dat standaard??? Dus ook na een gewone bevalling met ruggenprik? Klinkt niet al te best! Met bloedprikken kunnen ze hier al mn ader niet vinden
Oo miep. Nou hopen dat ze nog even lekker zakt! Hier plas ik me drie slagen in de rondte jeetje! Lichte krampjes maar het lijkt niets op wat ik had bij me vorige zwangerschap. Volgens ML heb ik maar een klein beetje last van stemmingswisselingen (ahum). So funny hahahaha
@myst; als je aankomt in het ziekenhuis gaan ze je al aan de monitor leggen ppff jippie! Dat betekent met zo n rotband om je buik, jij in de weeen en aan bed vast! Geen pretje met rugweeen bleh! Infuus is niet standaart, met ruggeprik weet ik eigenlijk niet. Als je op 6 cm zit krijg je em al niet meer dus op tijd aangeven! Oo en 20 min voordat de prik zn werk doet????? Bij mij meteen hoor!
Hahaha nala hij moet er maar mee leren leven de komende tijd wat ml hier wel niet heeft moeten doorstaan! @mami is wat ik mij heb laten vertellen hoop ook dat t gelijk zn werk doet
Oke meiden me eerste collage is gemaakt en jeetje wat een verschil. Vanmiddag trouwens me darmen geleegd eindelijk! Dus hier het lege resultaat hahaha. En ja hormoonduiveltje hihihihi.