Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Aaahhh mooie echo mami :D ik heb een soortgelijke van de groeiecho zoooo lief ♥

@hier nog steeds last van menstruatiepijn pffff...twijfel of ik zo de vk moet bellen en/of ik t nog ff af moet wachten... t is nou meer een aanhoudende pijn, dus vast geen wee.. mn rug lijkt wel in tweeën te worden gedeeld! Hier is mn meisje al met 29/30 weken ingedaald!! Ik hoop alleen maar dat prinsesje nog binnen blijft.....

@bulak fijn dat je eerste moederdag zo fijn was :) in welke zh ben je bevallen als ik vragen mag? Gek genoeg heb ik nog geen stress wat betreft de bevalling :p

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb zo'n cursus gehad Nala bij mijn eerste zwangerschap. Heb er wel iets aan gehad, weet nu nog steeds hoe je weeën op kunt vangen etc. Maar via internet en literatuur kun je net zo veel of meer te weten komen, als je weet waar je moet zoeken. Ik vond het voor een tweede keer niet nodig

3. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Miep, zie net dat je sinds gister verlof hebt, lekker meid geniet er van!

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zo n cursus gehad met zw van mn dochter maar het meeste wist ik al eigenlijk. Je kunt inderdaad veel op internet vinden. Mijn angst komt inderdaad van mn bevalling van mn dochter, het was heel heftig en ook de kraamtijd. Dus ga nu ook geen cursus doen misschien wel naarde info avond voor borstvoeding omdat ik daar niet mee bekent ben.

Ooh meiden hoop zooo dat ie draait:( zoals hij nu ligt, ligt ie al weken! Naja afwachten maar weer.

@myst; hoe is het nu? Gewoon bellen hoor vooral als je twijfels hebt over wat je voelt!!

5. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    He meiden. Ik twijfel of ik het ziekenhuis bel om vrijdag een echo te laten doen. Aangezien je dus met 6.0 weken al een hartje kan zien. Brrr anders ben ik bijna 8 weken met me eerste echo.
    Op medice indicatie had ik eigenlijk toch al vorige week gemogen.

6. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; gewoon bellen meid als dat beter voelt voor je:)

7. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ff met manlief overleggen. En dan de gyn bellen, en hopen dat ik deze week nog kan.
    Hoop dat ml zegt belt maar, aan de andere kant snap ik het ook als hij zegt we wachten nog een weekje.

8. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Helaas manlief wil pas volgende week :(

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Dankjewel... was al aan het genieten want had vakantie genomen vanwege schoolvakantie dochter... heerlijk die vrije tijd

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Nala... even doorbijten meid, maar die echo komt steeds dichterbij!

11. MysteriousG

Aahhh jammer Nala. Maar gelukkig duurt t niet lang meer :)

@mami baby kan nog altijd draaien hoor.. bij mijn vriendin lag ze tot week 36 metder hoofd naar beneden en opeens besloot ze in een stuit te gaan liggen!! Mn vriendin was tegen een draaipoging en heeft toen dus een keizersnee gekregen.. zolang hij niet ingedaald is, is alles mogelijk ;) zal voor je duimen dat ukkie gaat draaien ♥

@hier kan letterlijk niks meer! Net met ml ff langs de supermarkt gegaan om melk te halen en kan nu geen kant mr op! Heb totaal geen kracht en alles doet pijn pfff... btw de laatste nachten zweet ik echt als een otter!!! Word steeds kletsnat wakker blehhhhhh... hebben jullie daar geen last van?

12. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; aahh meid nog even wachten dan:)

@myst; ja weet ik hoor! Hij heeft nog even de tijd. Ooh meid en jij snel op die bank en er niet meer vanaf, laat je lekker verzorgen door je man.:)

@hier; net maar wat eten in elkaar geflanst, staat nu in de oven. Bergen was hier weg te werken zeg, weet niet waar het vandaan komt! :p dus maar even een beginnetje maken met vouwen. Ppff ik de babydump mailen over die kinderwagen! Hebben ze t niet op voorraad!! Dus van de week maar een heen, en bestellen dat ding, hopelijk is de levertijd niet lang.

13. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Nou zeg, zojuist bericht gekregen van het UWV over mijn uitkering... klopt echt niets van... ze willen mij nog geen 600 euro pm betalen, terwijl ik volgens de berekeningen van het UWV net boven de 1000 euro kom & dan mis ik nog een maand die ik niet mee gerekend heb!.... grrrrr, echt geen zin in! Ik heb meteen een bezwaar ingediend, dus hopelijk snel een positief antwoord

14. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep; ooh balen miep! Hopelijk doen ze niet moeilijk!

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ja, ik snap ook niet waar het mis is gegaan, want al mijn loongegevens op de laatste maand na staan goed in het lijstje op Mijn UWV, ze hebben dus gewoon mijn gegevens :x

16. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Aaaah miep dat uwv ik word er ook gek van.

Meiden kennen jullie nog 1x opnoemen welke kinderwagen jullie hebben gekocht? Wil ff kijken in de tijd dat jullie het daarover hadden zat ik niet zo lekker in me velletje en ik ga niet zoveel pagina's terug hoor hahaha.

En ja hier nog ff wachten. Ik tel zenuwachtig af, voor een goed doel maar. Af en toe wat krampjes maar geen ernstige hoor. Misselijkheid word met de dag erger en als ik voor 10 uur me bed uit ben dan is het de hele dag bal.

17. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Dat is volgens mij ook niet terug te vinden Nala, we kletsen zoveel...

Ik heb een ouder model Mutsy: de Mutsy Transaction.
    Een oerdegelijke wandelwagen met grote luchtbanden... hij is nieuw niet zo heel duur meer 400 euro, via MP heb ik een zo goed als nieuwe op de kop getikt voor 130 euro met alles erop en eraan, de reiswieg was nog ongebruikt, in het zwart met lichtgrijze bekleding aan de binnenzijde

linkje:
    Transaction Combi Grey | Transaction + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump

18. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
  19. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Maar als ik een nieuwe zo mocht uitkiezen zou ik voor de Mutsy Igo Comfort gaan.... vind die heel gaaf!

20. MysteriousG

Wij hebben deze op aanraden van vrienden voor €250 geloof ik. Een topwagen voor echt geen geld. Deze is naast de A-Merken gezet en totaal geen verschil! Sommige mensen gebruiken de bransson zelfs voor hun derde kindje! Ben er echt superblij mee :D

Bransson Deluxe Brownie

5082_bransson_combi_kinderwagen_brownie_eva_5.jpg

Deel Deze Pagina