Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@miep ooooohhh ik haat de uwv echt zoooo erg!!!! Te veel gedoe mee gehad grrrr...

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Meiden als we toch bezig zijn:D

Hoeveel boxkleden hebben jullie? Heb er nu 1 van snoozebaby, lekker dik en zacht. Zit er aan te denken om gewoon 1 erbij te halen bij de wibra ofzo als deze gewassen moet worden.

3. MysteriousG

@mami yaaaay eindelijk kan je je wagen bestellen :D wij willen met onze vakantiegeld een nieuwe goede fototoestel en vaatwasser kopen :D wil echt niet mr afwassen met de baby erbij :) helaas hebben we geen plek voor een droger, anders zouden we die ook aanschaffen... moet weg hierrrr grrrrrrr

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; ja! Van de week gaan we heen en dan hopen op een niet te lange levertijd:D hier ook nnog steeds een nieuwe droger aanschaffen ppff word gek van die rekjes! Fototoestel tja wij doen alles met de ipad en telefoon:D maar een vaatwassen heerlijk:D ik geef je groot gelijk want ik heb altijd wel een volle machine per dag! Ideaal!!:D

5. MysteriousG

Wij hebben nog geen box, maar ik zou ook voor 2of meer gaan.. bij de wibra hheb je idd goedkope :D

6. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jahwel he... Ik ga morgen even kijken:D morgen een muziekmobiel halen:) dan is de box compleet:D

7. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Grrrr.... ik heb zelf een fout gemaakt, niet het UWV... alleen je laatste werkgever telt, aangezien ik daar nog maar kort werk en de eerste 3 maanden nauwelijks ben ingepland valt mijn uitkering zo laag uit.... ggggrrrrrr.... wat een stomme regel... baal baal baal.... maar ja, niets aan te doen

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oooh miep dat is echt flink balen inderdaad!

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb 1 boxkleed, eentje van Jolein, maar daaronder zo'n dik boxmatras, en daar heb ik weer twee hoezen bij. Zat wel te twijfelen hoor om nog een tweede kleed te halen, maar denk eigenlijk dat het prima zo is....

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
  11. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Oooooh miep das echt kut. Balen bah!

@de kinderwagens. Die iCandy wauwwww! Leuk!

Miep ik ehm wij nemen de Mutsy Transit wij vonden de transaction niet handig met dat draai en klik systeem van het hengsel (snap je me?) dus toen voor de Transit gegaan. Love it loopt fijn heerlijk (mja dat konden jullie al zien!)
    En de laatste wagen ook een mooie wagen!
    Wij betalen voor de mutsy transit 450 euro is incl maxicosi luiertas wagenbak en kinderwagen mooie banden die je niet hoeft op te pompen en lopen dus ook niet leeg (ideaal) en een grote boodschappenmand onder. Super fijn. Voetenzak zit standaard bij de wagen, incl matrasje en alle opzetstukken voor de verschillende onderdelen (oa maxi cosi)

Even over de box wij nemen de goedkoopste bij babydump! Die van 59 aangezien die perfect bij ons interieur past vind ik het onzin om een van 150 euro te kopen die ook wit is. Tevens wil ik 2 boxkleden en 1 matrasje voor de box (kosten 15 euro die matrassen).

Dusja hahaha

12. MysteriousG

@miep dat is echt balen zeg!

@nala wij gaan ook voor die box :p moet er of mag er een matrasje in? Najah we hebben nog lang de tijd voor t aanschaffen van een box gezien t feit dat de baby in t begin toch alleen maar slaapt :D we hebben iig geen haast bij. Genoeg andere dingen voor de baby om in de woonkamer te zetten zoals een wipstoeltje en haar mozesmandje ;)

13. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik vond een box juist heel handig in het begin Mys, maar ik heb dan ook niet zo'n schattig mozesmandje... en voor de box hebben ze inderdaad speciale matrassen, ik heb er ook 1 van 15 euro bij van Asten, maar die zullen ze ook wel goedkoop bij de Babydump hebben.

En goede keuze Nala, die kinderwagen! Ik ben zelf helemaal fan van Mutsy. IK weet niet of dat kliksysteem handig/lastig is van de Transaction, maar dat gaan wij niet gebruiken, alleen 1 x als we hem opbouwen tot jogger. Ik ga de maxicosi niet gebruiken voor op het onderstel van de kinderwagen, omdat het niet zo'n goede houding voor het kindje is. Ik heb overigens wel een klein onderstel met adapters gekregen van iemand, in geval van nood kan ik die wel gebruiken, want die past wel handig in mijn kleine autootje, dat Mutsy onderstel is 2-3 keer zo groot.

Achteraf kreeg ik ook te horen dat foambanden erg handig zijn. Maar mijn eerste wagen had ook luchtbanden en dat vond ik toen heel fijn. Ik wilde gewoon een wagen met grote banden, rijdt erg comfortabel. En gezien mijn eerste wagen is deze Mutsy een luxewagentje... dus ik denk niet dat ik spijt ga krijgen.

Ik vraag me ook af wanneer je overstapt op een buggy. Bij dochterlief had ik die al na een jaar, toen heb ik de kinderwagen ook verkocht... Een buggy is wat makkelijker inklapbaar en mee te nemen.... nou goed, latere zorg, net als de kinderstoel (hebben we ook nog niet)... Bij DL had ik wel zo'n goedkoop geval (buggy) en dit keer wil ik toch wel sparen voor degelijke.

14. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.168
    2.544
    113
    Ohhh ik hou t niet allemaal heel goed bij zie ik! ;p ik lees wel alles mee hoor, maar op een later tijdstip als jullie hier weer komen! ;p

Ik ben bevallen in Reinier de graaf gasthuis in Delft! :)

@nala ik heb geen cursus gedaan... Was in principe ook niet nodig... Ze vertellen tijdens de bevalling wel wat je moet doen! :) achteraf was t misschien wel handig geweest om wat puf en pers technieken te oefenen... Vraag me soms wel eens af of ik t dan nog beter had kunnen doen allemaal! ;)

@miep fijn dat je dochter nog goed ligt! Houden zo! ;)

@mami mooie echo! Hoop dat je kindje nog goed draait straks! Zou wel fijn zijn! :) sorry, wist niet van je vorige bevalling... ;) vervelend dat die zo naar was! :( dan snap ik je angsten nog meer! Sterkte! Blijf positief! Komt goed!! ;)

@kinderwagen wij hebben een Quinny Speedi aangeschaft voor 500,- ook met van alles erbij, heeft lucht banden en wij zijn er nog steeds heel tevreden mee! :) hij is wel groot, maar gelukkig hebben wij een grote auto dus past wel in de kofferbak haha maar met de tram weg is wat lastiger hier... Gisteren kregen we hem er met moeite in... En met uitstappen moesten we eerst een wiel loshalen voor we m weer door t poortje kregen! xD met Koningsdag nergens last van gehad, dus scheelt per tram of t pas of niet!! :-/

Vandaag gaan we naar Safaripark Beekse Bergen met z'n drieën! Heb er helemaal zin in! ;D Joris krijgt er misschien niets van mee... Maar z'n papa en mama vonden het helemaal een leuk idee haha ;p

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Bulak... Veel plezier in de dierentuin. Ik ben er 2 weekjes terug geweest met mijn dochter, erg leuk daar! Ik woon op zo'n 8 kilometer daar vandaan, dus het werd ook eens tijd om een bezoekje te brengen, dochter is al 6 en was er nog nooit geweest

16. MysteriousG

@bulak veel plezier meid :D Joris zal later wel van de foto's genieten :p

@banden kinderwagen: wij hebben ons ook laten vertellen dat luchtbanden lek kunnen gaan en zijn dus ook voor die foambanden (van eva rubber) gegaan. Ze zijn net zo groot als luchtbanden btw.. Thuis rijdt ie iig erg fijn hihi :p

@hier last van slapeloosheid! Wordt weer een dagje slap op de bank liggen... *zucht*.. ga iig wel de babybed opmaken. Ben ik al twee weken van plan, maar telkens komtber wr nix van grrrr.. ml mag de rest van de klusje in huis wel doen :)

17. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.168
    2.544
    113
    Dank jullie! Ja haha fototoestel mee en veel plaatjes schieten! ;p
    Tis voor ons een uurtje rijden... Ga zo bij de supert eerst wat te drinken halen om mee te nemen... ;p

Succes met rusten Mys! ;p

18. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Wagen wij hebben de Mutsy Evo Urban Normad besteld, hebben alles er bij genomen parasol regenhoes alles totaal plaatje was EUR 795.-
    Mutsy Evo Urban Nomad Light Grey Zilver Frame | Mutsy Evo Urban Nomad + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump

Qua box hebben we via Marktplaats gekocht EUR 100 incl 2 boxkleden. Deze wilde ik zo graag dus toen ik heb voorbij zag komen gelijk gekocht hihi! Vl gaat de pootje uitvrezen en dan wieltjes er in.. zo fijn zo'n handige kerel hihi!
    Bopita Box Letters bij Babyland

@ Bulakgirl veel plezier vandaag dat papa en mama ook vooral maar genieten ja toch!

@ Miep dat is flink balen zeg!

@ Mys lekker rustig aan doen he, nog maar een lekker tukkie strakjes in het zonnetje!

19. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Luchtbanden kunnen idd lek gaan, maar bij mijn vorige wagen nooit gehad eigenlijk.... hihihi... ik ga me niet meer bedenken hoor Nala, denk dat ML gek wordt als ik de wandelwagen weer ga verkopen en een andere aanschaf hahaha

20. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Wauw Joyces... die Mutsy is ook gaaf! Eecht een leuk merk hoor

Deel Deze Pagina