Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Dat vond ik dus ook, mooi merk! Mooie handige functionele wagens, makkelijk in te klappen en dan ook lekker klein, en ook heel belangrijk een goede prijs! Ik ben maar 1.55 dus veel wagens zijn ook veel te groot voor mij.. de mutsy en ik passen perfect hihi :D!

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @bulak; geeft niks hoor, kon je ook niet weten:D maar goed naar mate het dichterbij komt knijp ik em he haha! Weet wel dat het goed komt maar toch komt er even zo n golf en ben je wat minder positief:p

Oh wat leuk! Een dierentuim is super lekker weer ervoor! Heel heel veel plezier:)

@luchtbanden; ik heb nu een bugaboo, heeft luchtbanden volgens mij hihi weet het niet eens.
    @box;wij hebben de box lieke bij de baby dump vandaan. Maar dat is 2 jaar geleden dus:) een witte met lade.
    TWF Box Lieke Met Lade Wit | TWF Lieke Met Lade | Baby-Dump

@myst; lekker bankhangen dan maar weer:)

@joyce; wat een gave box!!

3. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Ooooooh joyce die kinderwagen wouden wij ook. Maar die legt net even buiten onze prijsklasse. En die box geweldig! Leuk hoor!

@mys... Een box is mijn eerste zorg, ik zit veel beneden en mijn moeder stopte mij en me broertje altijd in de box en voor ons echte slaapje in ons bedje boven. Dus vandaar de box haha.

Wie vroeg mij of een matrasje moet in de box? Nee hoor hoeft niet perse. Alleen lijkt het mij wat prettiger liggen voor de kleine.

@miep hahahaha nee joh blijf lekker bij je kinderwagen! Ik vind ieder zijn eigen voorkeuren. Ik ben een boerin wat luchtbanden betreft want geheid rij ik door glas of een spijker hahaha.
    En betreft de maxi cosi alles zit erbij en het is makkelijk voor als je met de auto weg moet. Voor de rest zal ik altijd die slaapbak meenemen tenzij ik vlug de albert heijn in moet ofzo. Meer niet.

Iemand in me omgeving had de baby elke dag uren in de maxi cosi want dat vond zij wel makkelijkk. Nja lijkt mij niet zo best.

Oooohja en het wippertje! Ehm vanaf hoeveel weken mogen ze daarin? Als ze hun koppie zelfstandig recht kunnen houden of eerder al?

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nala; wippertje hadden wij gekocht toen mn dochter 2 maanden was. Daarvoor lag ze veel in de box op het voedingskussen:D

Wij hadden toen het wippertje/schommelstoeltje van chicco i feel geloof ik maar die was paars dus die heb ik verkocht via mp. Nu ga ik het weer zo doen. Later kopen...

Maar volgens mij kunnen ze vanaf de geboorte erin als het hoofdje maar ondersteunt is en er een verkleiner inzit, tenminste dat had die van ons toen.

5. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ohhh man o man heb geen idee waar ik de laatste tijd last van heb! Werd net wakker met een enorme buikpijn (boven en onder).. straalde door tot in mn rug pffff zweet brak me uit! Bleef zo'n 15 min aanhouden en is nu wr weg. Heb nog steeds erg last van mn rug en ben zwaar misselijk van de pijn bleehhh :(

@joyce mooie wagen!

6. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; misschien last van voorweeen? Of misschien is de kleine verder aan het indalen? Of misschien een groeispurt! Vervelend he! Zolang er geen regelmaat in zit en je geen bloedverlies hebt is het allemaal voorwerk. Rustig aan doen meisje!

7. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Mys wat vervelend meid, hou je rustig he! Hopelijk gaat het snel beter!

8. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Neem lekker bedrust mys! Of bankrust. Of tuinrust (weet niet of het bij jullie ook zulk lekker weer is?)

Hier ff een lekker visje halen en dan de stad in een pak zoeken voor ML.

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Wipstoeltje mogen ze al vanaf de geboorte in. De rugleuning is bij de meeste stoeltje verstelbaar, dus die kleintjes hoeven dan niet rechtop te zitten. Bij dochterlief had ik een wipstoel/schommelstoel van Fisher Price met trilfunctie, dat ding was echt ideaal! Nu heb ik een hoefijzer-vormig kussen met trilfunctie aangeschaft... meer omdat ik ook al een hele mooie wipstoel heb en twee van die stoelen nemen wel erg veel plek in beslag. Bovendien hebben we ondervonden dat het kussen ook bijzonder relaxed is na een zware dag, lekker 's avonds op de bank liggen, dat kussen in je nek... hihi, niet alleen bedoeld voor de baby dus :p

10. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Handig om te weten allemaal! Ik wil wel een goed wipstoeltje hebben en zal eens op de verkleiners letter ervoor.
    Straks ff kijken voor stof bij de stoffenwinkel en dekentjes naaien voor in de maxicosi en in de wandelwagen. Stukken goedkoper dan die in de babywinkels en alle stof is kindvriendelijk. Aangezien ik er ook al een aantal wrappers van heb gemaakt. Ideaal.

11. MysteriousG

Ik hoop maar dat t nix vervelends is.. als t morgen niet verminderd bel ik de vk.. lig al de hele dag op de bank. Heb wel geprobeerd wat te doen, maar dan komt de pijn wr terug pfff.. enige wat ik gedaan heb is de babydekens uitwassen om t bedje op te kunnen maken.

Ml is zo lief geweest om alles over te nemen: stoffen, stofzuigen, dweilen en koken ♥ ik bof maar met zo'n mannetje :)

@nala wat goed zeg! Wou dat ik dat kon.

@miep klinkt echt geweldig zo'n kussen. Waar heb je dat aangeschaft?

@ledikantdeken prenatal: ligt t aan mij of is dat ding een beetje te groot voor een ledikantje? Babybed opmaken is een hele klus zeg :$

12. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Mys

Dit kussen heb ik:
    Taggies Mombo Base Deluxe . Voedingskussen & Relaxkussen - Online Babywinkel - 10.000+ Babyartikelen
    Ik heb hem alleen van een vriendin overgenomen. Het zijn lekkere stevige kussens en je kunt ze uitwassen. De mijne is dus lekker fris :)... nieuw zijn ze best prijzig.

Ledikantdeken: horen zo te zijn. Je moet het dekentje goed strak kunnen instoppen, vind de kleine fijn en kleine kans dat het dekentje onder het matras uitkomt en gaat rondzwerven in bed... En nu maak je het bedje nog kort op, straks niet meer...

13. MysteriousG

Wooow ze zijn idd best prijzig.. als ik t op mp kan vinden, ga ik hem wel aanschaffen. Kan hem dus gwn goed uitwassen.. geen probleem :)

14. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb hem dus voor een tientje overgenomen, en dan zit er ook nog zo'n luxe hoes bij.... een aanschafwaarde van 94 euro.... Had dit zelf ook echt niet nieuw gekocht. Maar nu ik hem heb ben ik er zo blij mee, hopelijk onze kleine dame straks ook... en anders pikt haar grote zus hem wel in, die vindt het kussen ook geweldig

15. MysteriousG

Ahhh bah bah ik kan echt niks eten. Krijg daarna gelijk last van buikpijn en kramoen! Ook doen alle bewegingen van de baby doen pijn :( Word er echt niet goed van! hopen dat t morgen voorbij is...

16. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Pffff nou sinds vanmorgen een aantal krampjes gehad en nu weer dat uitstraalt naar mijn anus.
    Niet echt een fijn gevoel. Maar niet herkenbaar ook van me vorige zwangerschap.
    Alles wat ik niet herken voelt goed hahaha

17. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Mys misschien toch nu even de VK bellen? Misschien dat ze je even kan komen controleren of weet ik veel wat. Maar misschien heeft ze ook tips dat je een goeie nachtrust kan krijgen vanacht!
    En doe niet eigenwijs!!! Verloskundigen zijn er voor je ook snachts!

18. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @myst; aaah vervelend meid! Misschien kun je in kleermakerzit en je dan concentreren op je buik zeg maar, rustig ademhalen en je daarop concentreren. Klinkt wat zweverig maar het hielp hier wel goed. Ook toen ik de blaasontsteking had, en ook veel last had van pijnlijke harde buiken.

@nala; dat geloof ik graag haha! Laat je kindje maar lekker groeien:D

19. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Pfff... het lijkt wel of de dame explosief gegroeid is, maar dat mijn buik niet meer mee groeit.... ik zit vol!

20. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @miep; hihi hier word het ook steeds strakker dat huidje!

@hier; mooi weer dames! Ik ga een kijkje nemen straks met mn meisje bij de diertjes op de kinderboerderij:D verder maar weer even een berg weg wassen ppff geen einde aan!

Deel Deze Pagina