hahaha miep! Geweldig! En gaaf voedingskussen trouwens ik ga ook mp eens afspeuren! @Nala gewoon genieten van de kwaaltjes, en deken aan die kleine die groeit in je buik! @Mys ik hoop echt dat je je snel beter voelt!!!
En weer al me eten eruit gegooit. 4e keer al vandaag word er zo onderhand moedeloos van dit is elke dag hetzelfde liedje. Bouillion, soep en fruitontbijt drink gaan er het hardste uit. Vast voedsel hou ik nog wel 2 uurtjes binnen.
Dankjewel meiden! Voel me stukken beter vandaag @nala aaaaaah dat is echt vervelend dikke knuf & hopen dat t snel over gaat! Btw als je teveel overgeeft heeft de vk daar een medicijn voor heb ik gehoord... misschien ff navragen? @hier ook heerlijk genoten van t weertje samen met ml bloemetjes gekocht voor op de balkon en de hele balkon gepoetst ik kan weer lkkr genieten van mn balkonnetje als t lkkr weer is Nu wel last van opgezwollen enkels, maar daar kan ik wel mee leven
Hier... alles gaat nog zijn gangetje. Volgens de vk had de kleine een start gemaakt met indalen. En als ze inderdaad is gaan indalen, merk ik dat heel erg goed: geen maagzuur meer! Wat een verlossing! Afgelopen week heb ik maar 2 keer een maagzuurremmer genomen, terwijl daarvoor tig keer per dag. Ik merk nu wel dat mijn lichaam iets begint te bezwijken onder het gewicht, of misschien heeft het met de bekken te maken, ik weet het niet.... in de avond wat last van mijn rug, moet dan echt goed gaan liggen om mijn rug te ontlasten.... verder slaap ik nog steeds prima... ik word wel standaard rond half 7 wakker (sta-op-tijd van ML), en klokslag kwart voor 7 begint Ukkie dan in mijn buik te rommelen... heerlijk!
@nala; ik denk 1 kindje en mn gevoel zegt meisje... @pix; bij jouw een knulletje @miep; ooh wat een verademing geen maagzuur!! Hier al vanaf 5 uur op ivm maagzuur bleh! @hier; ik weet niet wat dit mannetje allemaal aan het doen is van binnen maar my god! Hij doet me gewoon pijn! Phoe! Hopelijk draait ie hihi vandaag weer een mooie dag! Was draait hier alweer straks kan het lekker naar buiten om te drogen. Verder nog geen plannen, zal straks wel weer doodop zijn, misschien even mn dochter naar mn moeder brengen zodat ik weer kan bijtanken. Ppff wat een nacht weer
@nala ik denk een jongen @pix ik denk een meisje @miep oh heerlijk gevoel is dat heee hier al weken lang last van mn rug en bekken, maar ik wil en doe ook veel te veel... wil vandaag de badkamer weer eens grondig poetsen! Hopen dat mn lichaam meewerkt @mami neem lkkr je rust vandaag meid @hier ben de tel kwijt hoevaak ik ben gaan plassen afgelopen nacht pfff.. moest net wr nodig en ben nu klaarwakker terwijl ik doooooodmoe ben grrrrr.. ik blijf toch nog ff in bed
Ik zit te twijfelen!!! Ik ben van plan om de maxicosi te bestellen, maarrr we hebben nu een cabriofix, was erggoed bevallen vooral het zonneschermpje erin was erg handig! Nu zie ik een citi sps er ook bij staan die veel goedkoper is, maar die heeft geen zonneschermpje geloof ik. Wat zouden jullie nemen? Een duurdere of de iets goedkopere zonder zonneschermpje (zomertijd denk ik dan aan he) verschil is 50 euro
Jullie hebben inmiddels het maximale aantal van 5.000 berichten bereikt. Daarom doen we dit deel dicht. Maken jullie een nieuw deel aan? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl