ojaa en niet te vergeten me borsten !!! en me tepels auwwwww hoop het en duim ook voor jullie mee natuurlijk
@cillecill; meid, ik durf er niks over te zeggen! Ik heb zoveel kwaaltjes gehad en uiteindelijk gewoon ongi geworden. Dus hoop vokr jouw dat het positief uitpakt
Ik wacht nog even met het te vertellen aan familie. Mijn schoonzusje heeft 2 maanden geleden 2 x een curretage ondergaan omdat haar zwangerschap bij 12 weken niet goed bleek te zijn. Dat is toen zwaar gevallen bij iedereen in de familie. Ik wacht even tot ik het hartje gehoord heb...
@mami22 ja ik helaas ook . afgelopen maanden veel kwalen gehad dit is ronde 24 helaas 1 bbz gehad van 2 vruchtjes . verder wel veel kwalen gehad maar deze kwampjes zijn nieuw duim duim duim gelijk me banner maar ff aangepast
@cillecill; jeetje ronde 24 alweer! Hoop dat het deze keer raak is voor je duim duim duim!! Wanneer ga je een test wagen?
Spannend meiden wat kan het lichaam ons toch voor gek houden...hier alleen afscheiding en erg moody kan mijn man wel vermoorden
haha het liefst morgen maarja weinig nut ben ik bang dus waneer ik ze weer in huis heb zal ik ook wel testen zal vrijdag halen denk ik en dan zaterdag testen
@cilliecill: welkom meid. Ik sluit me aan bij mami. Uiteraard zal ik hard voir je duimen op een dik positief 💖💕 wil je op je nod testen trouwens? @mami: spannenddddd!! Ik hoop dat de pendel gelijk heeft duim duim duimmm @yasmijn: hopelijk positieve kwaaltjes!! Succs meid💖💕 @de rest: duim duim duim duim duim 💖💕
haha ik probeer het testen zo lang mogelijk uit te stellen en als je met iemand afspreekt hou je het zo lang mogelijk vol om het uit te stellen .. anders ben ik bang op een tegen slag .. ik weet dat ik met etos 2v5 ook nu al een poging kan wagen maar durf niet