Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Pfff... kan niet slapen. Mn borsten liggen ontzettend in de weg en het lukt me niet om op mn rug in slaap te vallen. Maar ff op de bank, beetje lezen, surfen en wat opruimen.... grrr

Denk overigens dat het nu al tijd wordt voor een meegroeibh, ze voelen nu al zwaarder en groter...

2. Cilliecill

Cilliecill Actief lid

18 jun 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ken het van me vorige zwangerschap

Ik vond een sport bh / topje. toen erg fijn zitten
    Geen beugels. Voledig in het topje en stevig ingepakt

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @doom; gezellig meis!

@miepske; oh vervelend idd een andere bh zou kunnen helpen, ik had gelukkig tot week 7 niet zo heel veel last!

@hier; vage droom gehad! Dochterlief had besloten om half 6 zich al te melden, dus ben ook al een tijdje wakker. Temp is nu helemaal een puinbak! Geen branderige tepels meer gevoeld en de spierpijn in mn buik is ook verdwenen! Wel heb ik al 3 broodjes weg gegeten?! Normaal ben ik een erg slechte ontbijter, krijg normaal geen hap door mn keel!

4. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

@miepske; bah vervelend he.. ik vebruik ook een spirtbh wnnr ze me in de weg zitten.

@mami; je maakt t wr spannend meid!!

@all: hier heel slecht geslapen. Voor t naar bed gaan wr ondraaglijke ongipijn gehad. In bed had ik t zoo koud dat ik asn t rillen was (2e deken bijgepakt).werd vervolgens om 2 uur wakker met wr ondraaglijke ongipijn en gigantische steken in mn linkerheup bot!! Zat helemaalonder zweet! Nu net wakker met nog steeds een pijnlijk onderbuik en rug :( heb om 11 uur ook nog eens een belangrijke afspraak waar ik nu totaal geen zin in heb....

5. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ohhh en sinds gisteren heb ik geen obstipatie meer.. gisteren moest ik wel 3 x waarvan eentje diaree (sorryyyy) en net ook al :$

6. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ik heb heerlijk geslapen.. mijn man wat minder want blijkbaar heb ik gesnurkt terwijl ik dat alleen deed toen ik zwanger was van mijn dochter. :p Ben wel erg benieuwd naar de echo! :)

7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Misschien dat de krampen daarvan komen mysterious!

Nou ja spannend haha! Heb ondertussen een hele waslijst met kwaaltjes gehad en allemaal was het niet raak dus ga er vanuit dat deze keer ook weer niet raak is:D ik zie het allemaal wel.

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend yasmijn!

Hoelaat heb je je echo?

9. Yasmijnkai

Om 3 uur, blegh duurt zo lang maar goed weet straks wel wat er aan de hand is. :)

Mami, dat je kwaaltjes opeens weg zijn wil niet zeggen dat het niet raak is he. ;) Ben erg benieuwd naar je test!! :D

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL

Oh spannend! Nou hoop dat je zwanger bent meis!

Wat betreft mijn kwalen, ik weet het hoor dat het niks zeg, maar ik denk dat het een soort zelfbescherming is! Ik heb zoveel kwalen meegemaakt, voordat ik zwanger was van dochterlief had ik ook al 1,5 jaar mee moeten maken om ronde na ronde teleurgesteld te zijn. Word daar zo moedeloos van op een gegeven moment he! Maarrrr hihi zoals de rest wel weet:p dat zeg ik nu he! Als ik weer wat voel waarvan ik denk hey! Dan sla ik zo weer om! Stom lijf met dr spelletjes:p

11. Cilliecill

Cilliecill Actief lid

18 jun 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben zo in de buurt van de winkels Zal ik etos of kv halen

12. Yasmijnkai

Hmm ik vind KV altijd goed, nooit etos gehad. :) Anders allebei? :p

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nooit etos gehad altijd kruitvat 2v5:)

14. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Jeetje meiden spannend.

Yasmijn succes straks ! Ben erg benieuwd.
    Mami ik had helemaal geen kwaaltjes toen ik zwanger teste. Die kwamen vlug daarna...
    Mys geen paniek hoor. Ik heb ook steeds felle steken maar das alleen als ik te laat naar de wc ga. Met plassen bijvoorbeeld.
    Miepske tieten probleem ga ik ook krijgen... Ze doen onmens veel zeer en gloeien als kolen.

Hier... Ik hoest heel erg, ben bang dat ik mini los hoest. Zou erg blij zijn als de eerste 12 weken veilig voorbij zijn gegaan. Dat is rond de kerst ergens. Pffff eerst wacht je op een posi test en daarna 12 weken op de veiligheid van je mini

15. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Btw. Pendel was een meisje 💕

16. Cilliecill

Cilliecill Actief lid

18 jun 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    #96 Cilliecill, 22 okt 2013
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
    Oke wel gehaald. Maaar omo wit ... Ik wist het. Gewoon niet halen. Maarja gevoel wint altijd van verstand

17. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Aan jammer cilliecil. Hoeveel dagen voor je NOD zit je?
    Ik zat 5 dagen voor me NOD met een negatieve test in me handen, die dag erna positief.

Hier, ik pas me goeie spijkerbroek niet meer. Hij doet me ontzettend veel pijn bij me onderbuik. Echt steken krijg ik.
    Merk dat ik ook al een bolletje krijg, super leuk natuurlijk maar dat zijn pas me darmen hahaha.

18. Yasmijnkai

Snoechy, haha gelukkig kan dat niet :p spannend straks of de pendel gelijk heeft!! Is het je eerste kindje? Bij mij past echt geen broek meer heb nu mijn positiebroek uit de kast gehaald. Zit zoooooo heerlijk zeg :)

Cillecill, over 4 dagen weer testje doen, misschien maak je niet zo snel hcg aan. Spannend!!! :)

19. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Heee ladies...

Zo na een heerlijk sauna avondje en een drukke start op het werk weer bijgelezen!

Welkom Doom / Cilliecill en Yasmijn!

@YAsmijn; spannend hoor vanmiddag; hou ons maar op de hoogte!!

@Cilliecill; wanneer heb je je NOD? Linda en ik gaan wachten tot zondag... je had ook mee moeten wachten...

@zwangere dames; vervelend als die kwaaltjes zeg..maar keep in your mind...het is voor een heeelll goed doel!!

@SnoeChy; ik durf vandaag niet te gaan sporten omdat k bang ben dat als ik zwanger zou zijn dit niet goed is..al dat gehuppel en gedans tijdens aerobics hahaha! Te debiel toch?! Ik ga toch maar... hihi

@LInda; hoe gaat het wachten?? Hier begint het ongeduld het te winnen..maar ik hou vol!!

Vandaag voel ik weer constant trkkerig gevoel in onderbuik.
    Gister in sauna had ik een aanhoudende steek links.. vanmorgen ook nog een beetje..
    Soms voel ik me best een beetje zwanger.. ook nog pijnlijke borsten.maar op ander moment denk ik.. ach ik zal wel ongesteld worden...

Nog 6 dagen geduld....pfff...

20. Cilliecill

Cilliecill Actief lid

18 jun 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zat 4 dagen voor mijn nod :)

ja ik ga nu ook wachten tot zondag :)

maar moest haast wel ik had die test gehaald en hij riep me doe me doe me hahahah :)

heb rechts in me lies nu echt krampjes / steken niet fijn

ik ga gewoon duimen :)

en voor julle allemaal natuurlijk

Deel Deze Pagina