@cillecill; balen! Hopelijk zondag een streepje erbij voor degene die gaat testen @snoechy; meid ik weet het hoor maar het blijft dan gewoon in je hoofd spoken he! Grr! Heb liever dat ik vanalles voel en hoop heb dan niks voelen, is zo ontmoedigend bah! Duurt ook veel te lang allemaal voor mij hihi! Mevrouw ongeduld op zn volst!
@Mami; wanneer was jou NOD ook alweer? Dames ik wil nog even jullie mening pijlen.. Zoals jullie weten is mijn vl nu in Cura..zouden jullie toch testen ondanks dat hij er niet is.. of wachten tot ik er ben volgende week woensdag..?
NOD is uiterlijk maandag... kan morgen al zijn.. Mijn cyclus was altijd 25 of 26 dagen..maar laatse maanden twee maanden 24 en 29 dagen.. Dus ja..zit nu op dag 24...mijn ei zat op dag 14/15 gok ik..dus dan ga ik uit van zondag of maandag.. Volg je me nog?
Mijn nod is een beetje een gok kimroy! Tussen de 30 en 2 november! Ik weet niet wanneer mn eitje is gesprongen Over het testen, ik zou het kunnen hoor niet testen! Hihi dus als je het mij vraagt testen en hem verassen! (Schrijf ik dat nou goed verassen haha ziet er vreemd uit) @snoechy; dank je lieverd!
@cillecill balen meid! Niet iedereen test voor nod pisitief. Heb nog een beetje geduld zal voor je duimen @yasmijn:spannend meid! Succs zodadelijk!! @snoechy mijn broeken zitten ook niet lekker mr en heb nu ook al een kleine buikje. @kimroy: ik zeg ook testen en verassen @all: hier gebeurd er van alles in mn buik. Steeds rare steken in buik/zij/rug en gerommel, vaak plassen en net voor de tweede x vandaag een grote boodschap gedaan is dat wel normaal??? Voor de rest boobs zijn wel wat voller, m aar niet gevoelig meer sinds mn nod op zondag.. zal vast wel komen een dezer dagen Verder vanmiddag richting mn ouders om t nieuws aan te kondigen
nou, ik denk dat ik vannacht de innesteling heb gehad, had me toch ongesteldheidskrampen! Ook ben ik wat kortademig...of verkouden aan het worden kan ook haha Maar ik wacht echt tot zondag met testen, maandag,dinsdag of woensdag is mijn nod denk ik... Normaal gesproken kan ik elke dag poepen, maar nu zitten er gewoon 2 dagen tussen en het lijkt wel alsof ik verstopt zit pfff...
Zo.... net de dame van Moeders voor Moeders over de vloer gehad... ik ga dus plassen voor het goede doel! Moet vaak genoeg naar het toilet, dus dat komt goed! Doen de andere zwangere dames daar ook aan mee? Hier last van mn borsten... pfff, dadelijk ga ik nog richting dubbel D! Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook Mega borsten. Buikje gaat wel, maar voel daar wel vanalles. Mn broeken passen nog wel gelukkig.... binnenkort wel een keer gaan shoppen
@lindaatje; spannend meid! @miepske; ik wil wel graag meedoen zodra ik zwanger ben Over de vraag of ad is toegestaan weet ik niet vraag ik mij ook af! Moet er ook weer aan!
Weer terug van de gyn, hij kon niet zien of ik nou zwanger ben of niet wel had ik dik slijmvlies en mijn eierstokken zagen er goed uit. Heb nu bloed laten prikken en overmorgen weer. 31 okt heb ik afspraak om de bloed uitslagen te bespreken en heb dan weer een echo, dus nog even geduld...
@ kimroy Verassen heb ik ook gedaan, vond ie hartstikke leuk Ik ook om te doen trouwens haha. @ mys ik heb nog steeds last van me boobs wow. En me broek zit echt niet lekker meer. Geeft veelste veel druk op me buik/baarmoeder wat vervelende steken veroorzaakt.. @ Miepske: Lees zometeen mijn verhaaltje van MvM en mogen wij jou prachtige MvM test zien???. @ Yasmijn: vervelend dat ze geen uitsluitsel hebben kunnen geven  . @ Mami en Linda: Hoe voelen jullie je?? *wie vergeet ik nou????* @ Hier: Ben net gebeld door Moeders voor Moeders. Ik werd van harte gefeliciteerd door de aardige mevrouw Zo leuk!!! A.s. vrijdag ben ik 5 weken in verwachting <3 en mijn uitgerekende datum is 27 juni 2014 SPANNENDDDDDDDDDD Volgende week de 30ste (woensdag) komt ze bij me langs om 11 uur smorgens.. dan gaat ze testen voor me Super spannend want hoop op een knal test (ben na de digitale van afgelopen zaterdag gestopt dus heb nooit een knaller kunnen spotten ) . Vanaf die dag mag ik als het goed is mee plassen voor MvM ! (geen bloed dus ik ben nog steeds zwanger haha)
Zag in de la nog een ovutest staan en d8 laat ik t voor de gein uitproberen. Binnen 2 sec was t gelijk knalpositief!!! D8 laat ik t maar ff delen. Wel leuk om te weten hihi
@yasmijn; oe nog even spannend voor je dus! @snoechy; hier gaat het zn gangetje, geen erge symptomen, meer een beetje een rare buik, ik weet nou niet of het mn buikspieren zijn of dat het mn darmen zijn.. Af en toe ook een steekje in mn zij. Zere ogen!!! Heel af en toe voel ik mn borsten, zijn niet eens echt gevoelig deze keer! @mysterious; hihi!! Leuk toch! Wees maar lekker zwanger meis! Geen onzekerheden meer qua streepjes lekkere knalstrepen
Haha heb alle pagina's moeten bijlezen. Ben ook zo met mijn hoofd in de wolken sinds de positieve test zaterdag. Ben vandaag weer bij de ha geweest en die zegt dat ik 8weken zwanger ben.. Vraag me af hoe die rekenen. Want als ik het op internet ingeef wat mijneerste ongi dag was na pilstop dan ben ik 10 weken??? Heb de echo ook al gehad maar helaas... De kleine uk had zich verstopt. 1 seconde gezien en weer weg. Blijkbaar zit mijn baarmoeder te diep De ha schrok ook dat het meteen raak was na tien jaar de pil te nemen ik had het zelf ook nooit gedacht dat het zo snel kon gaan En heb ook wat kwaaltjes, veel witverlies en echt pijnlijke borsten. Slaap daarom ook in mijn sportbeha en overdag draag ik mijn gewone bh met daarover een 'AhBra' als jullie die kennen die krijg je ook in de action. Zit lekker stevig. En heb rond werkpauze tijd een enorme honger!! Ahja welkom Yasmijn
@indy; ah meid tuurljjk lekker zweven hoor in die wolkjes, genieten! Jammer dat de beeb zich niet goed liet zien! Hopelijk volgende keer wel ben blij dat het goed met je gaat (afgezien van de kwaaltjes dan)
@ cilliecill en yasmijnkai van harte welkom @mysterious hoe ging het met het goeie nieuws vertellen? @ mami als het mee zit kan ik zaterdag 2 november testen, test je mee @ linda spannend meid, hoop het zo voor je. @ kimroy gewoon lekker testen en Vl. Verrassen @ Indy jij bent ook gewoon een geluksvogel dat het ze snel raak was hihi @ miepske ik kan het begrijpen dat de borsten vervelend worden. Ik heb van mijzelf al een cup E en heb daar al moeite mee. Pff ik denk dat als ik zwanger ben een paar meloenen zal hebben Vandaag aan de ovutesten begonnen en had een licht streepje. Gister al begonnen met klussen en we klussen deze week lekker door ben benieuwd wanneer me ei komt. Oja en de pendel gokt voor mij op december. Nou ben benieuwd hihihi
@ Mysterious... heb de test al weg gedaan. Was niet zo'n dikke streep hoor. Volgens de dame van MvM waren ze best gevoelig. Maar er zat een streep dus ik mag me doen :-D En wat een leuk cadeau krijg je! Een lekkere zachte wikkeldoek/badcape. Heb van een vriendin van mij van die badstof capes gekregen, maar deze is veel zachter! Verder.... Heb bij de Hema naar een meegroei-bh zitten kijken. Maar vond die maar niks hoor, dik stug vaal katoen... nee, ga op zoek naar wat anders. Ik zat eigenlijk te denken aan zo'n Belvia bh (of zoiets), komt vaak op tv, kun je kopen bij de Blokker en Marskramer. Zou dat iets zijn? En morgen ga ik mijn eerste aankoop verrichten: een wieg. Ik heb een mooi strak modelletje op Markplaats gevonden, meteen verliefd, dus ga hem morgen ophalen 2 Vriendinnen van mij zijn op de hoogte dat ik zwanger ben. Zij zijn op dit moment heel hun zolders aan het uitruimen. Ws krijg ik dozen vol kleding, dekentjes, speelgoed, kinderstoel, box etc etc... Helemaal super. Ik heb nog wel wat kleding van mijn dochter, en wat speelgoed, maar niet zo heel veel. Na mijn scheiding heb ik klein gewoond en al het overbodige weg gedaan... nu spijt van... maar helemaal super dat mijn vriendinnen me voorzien . Kan niet wachten om al dat kleine prul- spul te bekijken