@yasmijn duim hier nog steeds voor je hoor @indy geniet er maar lekker van! @sky nou, veel klusplezier he @miep wat leuk! heb je een foto van de wieg? @mami dat klinkt hoopvol! Hier vandaag niet echt last van kwaaltjes...heb er meer last van gehad de laatste 2 weken eigenlijk.. Ben wel een beetje emo...zat vanmiddag lekker in het zonnetje met mijn favoriete muziek en voelde me ineens intens gelukkig! Maar dat heb ik wel vaker na de pms dagen haha Ik ben er nog niet helemaal uit of ik zondag of maandag zal gaan testen
ik ga zondag weer een testje wagen als in nog niet ongi ben heb heel veel van die bobeltjes op me tepel hof me tepels zijn gevoeliger . en van onder ben ik steeds "nat" duim duim en succes allemaal
Wordt een spannende zondag....met drie meiden testen!! Gezellig!! Ga due dag met schoonzusje n schoonmoeder naar bruidsbeurs...kan ik meteen herl hard leren zwijgen hihi hoop ik... Miepske; leukleuk die aankopen en super dat je hulp krijgt v vriendinnen Mysterious: hoe wast bij je ouders??
Mijn ouders zijn superblijjjjjj mama loopt steeds achter me aan te roepen je dit en dat eten, niet te veel doen heee, goed op jezelf passen etc.. haha word er helemaal vrolijk van Wordt een spannende zondag!! Duim voor jullie allen ♡ @miepske je boft maar met zulke vriendinnen @sky veel klusplezier
Het is een moderne witte wieg van Bopita. Hij past perfect bij de meubels op mijn slaapkamer. Ik wil zelf een katoenen grijs dekentje breien, nog een leuk lakentje erbij... baby erin :-D ... zie het al helemaal voor me. Bij mijn dochter heb ik het niet gedaan, maar nu wel: een wieg voor de eerste 2/3 maanden op onze kamer. Op het kinderkamertje komt een ledikantje te staan, wat ik meer en meer in gebruik zal nemen naarmate ons kindje zal doorslapen. Mijn dochtertje heeft nooit op mijn slaapkamer geslapen, alleen in een ledikantje op haar eigen kamer
@ all: dank jullie wel. Ben ook erg blij met mijn aanstaande aankoop. Nu maar hopen dat ik hem nog mooi vind als ik hem morgen ophalen. Maar heeft geen beschadigingen volgens de eigenaar, dus ga ervan uit van wel!
@Miepske. ziet er idd mooi uit!Leuk zo´n wiegje! @mysterious, heerlijk zo`n enthousiaste mama! De mijne kan ook niet wachten tot het zover is.. @Allemaal. Mijn pendelverzoek zegt december 2013 een jongen...ben benieuwd.. Net terug van uurtje aerobics..had echt de neiging om een uur lang mijn borsten vast te houden..auwauw..springen is niet bevorderlijk hahaa! Ik heb vandaag echt nog de halve dag die steek gevoeld. En vanavond pijn aan de binnenkant van mijn navel..heel wazig!! Fijne aaf allemaal!!
Zoo was weer ff lap tekst om bij de lezen hahaha Altijd gezellig Maar zit met een vraagje. Voel me zoo raar aan de onderkant Gevoel of je moet plassen maar ik hoef dan niet. En rare tintelingen net boven het schaam bot. Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Maar haha ok sorry. Soort gevoel of je " opgewonde" ben hihi
Ah bah volgens mij ben ik ongesteld verlies bloed maar geen krampen. Denk toch zaterdag even test doen. Ik ben slapen. . Slaap ze allemaal