Rustig aan snoe, wel fijn dat het nu achter de rug is. Ben blij dat alles goed is gegaan. Dikke kus en knuffel xxxx
Doom... gefeliciteerd! Geniet ervan saampjes!! Mami... wel een beetje opgeknapt nu? Na zoveel slaap. Poetskampioenen!... wat stoerrr. Alles weer lekker schoon en fris Hier. De hele dag geslapen, komt ook door de pijnstillers. Voel me ietsje beter. Maar zie nu al op tegen de fysio volgende week en de oefeningen die ik moet doen. Bahh Snoe... wat een ervaring, en helaas geen leuke. Gelukkig is het geen dagen geworden. . Nu lekker uitrusten. Bijkomen. En genieten van de december maand. Gaan we allebei in januari verder. Knufff
Zooo misselijkheid is eindelijk weg, alleen nu weer een plofbuik! Iemand nog wat leuks te vertellen? @joanna; beterschap meid, gelukkig dat het wat beter gaat.
Ja bij mn dochter ook pas later hoor dat mn buik kwam. hihi kan niet wachten! En ben ook super nieuwschierig naar wat het geslacht is!
Ik vroeg me eigenlijk af of ik mn haren mag verven nu. Heb amoniak vrije haarverf gekocht, maar durf t niet te gebruiken.. iemand enig idee?
Ja mag gewoon hoor, had het een keer aan de kapper gevraagd die zei dat ik dan beter van die spoelingen moest gebruiken omdat daar geen amoniak in zit