Op naar geluk en een prachtige toekomst

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SnoeChy, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja!! Ppff duurt nog zo lang:p hihi!!

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ahhh fijn :D mn haren zijn toe aan verven. Moet een paar grijze haartjes wegwerken hihi :)

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hihi! Nou succes:D

4. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    wow snoe, wat vervelend dat het toch nog even paniek was vandaag:( goed uitrusten nu meis, je hebt het goed gedaan!;)

lief buikje mami!
    ik weet niet meer wie er had gezegd dat ze van zichzelf al een buikje had en er dus niet zoveel te zien...maar dat heb ik dus ook hihi.
    als je niet beter zou weten, zou je denken dat ik zowiezo altijd 2 of 3 maanden zwanger ben:D

vandaag trouwens erg last van mijn darmen, denk van de ongesteldheid...maar verder goede bui:D

5. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    Mami... t gaat wat beter. Maar denk dat de pijnstillers nog werken.

Myst... Volgens mij staat t in de bijsluiter.
    Maar mijn herinnering zegt ( ik verfe vroeger extreem vaak) dat t wel mag maar soms door de hormonen erg slecht pakt.

Succes!

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Mag idd wel.
    Maar er zit een kans in dat de verf niet zo goed pakt, maar zolang ie niet groen uitslaat....

7. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Mami... leuke buikfoto... Ik zie nog geen verschil, maar dat zal over een paar weekjes wel anders zijn.

8. Skyfall

Skyfall Actief lid

6 sep 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mami mooie buikfoto :D

@hier, voel me niet goed, heb kramp in mijn buik wat uitstraalt naar beide zijkanten en mijn onderrug. Heb het idee dat mijn eten vast zit in mijn keel heb hoofdpijn pfff, denk dat er een griepje aankomt :(

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee haha totaal geen verschil, ben ook 2 kilo afgevallen dus dat "opgezette" buikje die ik met 5 weken had is ook verdwenen:D

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    He bah sky!! Beterschap en rustig aan doen!

11. MysteriousG

@joanna tnx meid zal idd ook ff naar de bijsluiter kijken voor de zekerheid

@miepske hahaha als t maar idd niet groen wordt vind ik alles best :D

12. MysteriousG

Of het komt door een innesteling :D

13. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Update:

Alle stolsels weg. Krampen weg. Mooi helderrood bloed en niet abnormaal veel.
    Me buik voelt aan alsof er iemand op in heeft lopen schoppen en slaan.
    Hel op aarde zoals ik het noemde is een te lieve benaming. Dit is nog erger dan dat.

Gaat nog steeds naar omstandigheden goed met mij en hubbie <3
    Nu slapen xxx

14. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Goedemorgen dames,
    Hier al weer even wakker. Ik zat me gisteren nog te bedenken dat ik de laatste nachten heel goed slaap.... en nu zit ik hier weer: vanaf kwart voor 4 klaar wakker.
    Maar ik ben weer even aan mijn Candy Crush verslaving bezig geweest. Eindelijk level 350 gehaald... hahaha (eigenlijk schandalig dat ik het al zo lang speel, ik heb het al vaak genoeg van mijn facebook afgegooid, maar na verloop van tijd ga ik het toch weer spelen).

@ Mami... ik ben juist 2 kilo aangekomen. Ik at eerst zelden brood, maar ik kan er nu niet van af blijven. Dat zet toch behoorlijk aan. Maar goed, in brood zitten heel veel goede dingen voor Ukkie, dus ik blijf het nu eten.

@ SnoeChy: rust lekker uit meid. Toch maar heftig allemaal. Komende maand even helemaal bijkomen en dan weer vol goede moed aan de slag.

Ik heb heel veel spullen gekregen van vrienden/collega's... of liever gezegd: het is bij mij gedumpt. In eerste instantie heel blij ermee. Maar nu toch wat minder. Heb bijv. een mooie koloniale stoel gekregen, maar ik heb een hele lichte moderne inrichting. Geen gezicht dus. En ook een box die eigenlijk niet mooi is, maar wil eigenlijk een box met lade, omdat wij erg klein wonen. Nu wil niemand de spullen mee terug nemen. Kreeg te horen dat ik het dan maar weer weg moest geven. Tja, zit je ermee... Nu ben ik gelukkig in contact gekomen met een jonge meid van bijna 18 die hoogzwanger is, en net met haar vriend samen woont. Ze hebben weinig te besteden en moeten de halve baby-uitzet nog aanschaffen. Morgen laad ik dus mijn auto vol met alles wat ik niet wil hebben en breng ik alles naar haar toe. Voelt wel goed om dat te doen... en voor mij ook wat minder stress omdat ik met spullen zit die ik niet wil.

15. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Oke goed op gelost miep!

Ik had het op straat gezet denk ik en grofvuil gebeld. Ik ben daar een beetje lui in eerlijk gezegd. Maar ik krijg wel een heel warm gevoel bij jou oplossing. Zeker dat je het ook nog brengt!.

Misschien is dat ook wel, en dat bedoel ik niet gek of arrogant. Maar omdat ik altijd financieel de middelen heb gehad...

16. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @snoechy; fijn dat het goed gaat lekker uitrusten:)

@miepske; lief dat je dat doet! Heb ook laatst een heleboel weg gegeven aan een stel die niet veel te besteden had. Geen inderdaad een warm gevoel.

@hier; ik sta op, misselijk!!! Zooo, zweet brak me aan ae kanten uit phoe!! Stond op flauwvallen! Schrok me rot! Na een glas limo was t weg dus ik denk dat mn suiker wat laag was.

17. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Doom gefeliciteerd nog meid, hebben jullie lekker gegeten?

@ Sky daar heb ik dus ook last van sinds zaterdag, alsof je eten vast blijft zitten af en toe voel ik het ook echt branden achter me borstbeen en heb ik me mond vol (gatver gatver gatver) heb last van zure oprispingen nog nooit gehad, maar voor alles een eerste keer haha!

@ Snoe, fijn dat je je oke voelt. Neem lekekr de tijd voor jezelf en gun je lichaa rust. Sterkte!

@ Miep, wat goed van je dat je die spullen weer hebt doorgeven aan mensen die het wat moeilijker hebben! Jou goede daad voor deze maand is weer afgevinkt hihihi!

@ Mami, wat vervelend meid doe rustig aan!

@ Hier gister een ovu test gedaan (denk moet toch wat) maar wel een streepje niet scherp zal hem anders zo even toevoegen nog. Vanavond uit me werk weer een test doen kijken of hij donkerder of lichter word.

18. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hierbij nog even mij ovu test van gisteravond.

19. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    Joyce, had jij hormonen als anticonceptie gebruikt? ?

Je leest overal dat het lichaam zijn biologische ritme pas weer terugkrijgt na gemiddelde van het aantal maanden ontpillen als t aantal jaar gebruikt.

Dus vijf jaar hormonen gebruikt is gemiddelde vijf maanden ontpillen.

Het zou dus ook kunnen dat je lichaam haar ritme nog aan t zoeken is.

Veel geduld gewenst en dat je snel duidelijkheid mag hebben.

Hier... pijn weer terug. Kijk weer scheel. En heb vanmiddag een afspraak. Pffff

20. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Kijk, een licht streepje. Ik ben benieuwd naar je testen de komende dagen. Ik hoop dat je snel een knaller hebt. Zou wel fijn voor je zijn als je ei springt! Dan is er voor deze cyclus ook een NOD in zicht. :)

Deel Deze Pagina