Ik hoop dat mijn vraag hier goed staat... Ik heb misschien een hele domme vraag , maar ik ga hem toch stellen: ik ben misschien zwanger door de pil heen (dat gevoel heb ik namelijk), maar als ik de pil slik heb ik altijd op zondag mijn laatste pil voor de stopweek. Meestal word ik dan pas op woensdag of donderdag ongesteld. Duurt mijn cyclus dan langer dan 28 dagen? En is het dan verstandig om op donderdag pas te testen ipv morgen? Sorry voor mijn misschien domme vraag, maar ik ben hier helemáál niet in thuis
lastig...volgens mij kan je je cyclus niet meetellen als je de pil slikt? pas als je de pil niet meer slikt kan je kijken wat je cyclus is volgens mij..hoe was je cyclus voor de pil? nu is die volgens mij wel 28 dagen..toen ik de pil slikte stopte ik ook op zondag en werd ik ook altijd op woensdag ongesteld..mijn cyclus was ook 28 dagen ook toen ik de pil niet slikte.. maar ik durf het echt niet met zekerheid te zeggen.. ja kan morgen 1 test doen en woensdag of donderdag 1. en toen je het gevoel had dat je zwanger was..wanneer was dat? en ben je de pil gewoon door gaan slikken? veel succes iig!
zou gewoon morgen een test doen met ochtend urine of 5 uur niet veel drinken en dan smiddags testen kruidvat 2 voor 5 euro testen zou ik doen en als je morgen negatief test en donderdag nog niet bent geworden zou ik het donderdag nog een keer doen en anders woensdag nog een keer.
Dank je voor antwoord. Nee, ik heb de pil niet doorgeslikt. Daar ben ik voor de zekerheid maar mee gestopt. Het gevoel dat ik zwanger ben was ongeveer 2,5 week geleden. Ik loop sinds die tijd met buikkramp, alsof ik ongie moet worden, terwijl dat natuurlijk nog lang niet aan de orde was. Ook heb ik al die tijd een ontzettend opgeblazen gevoel en rommelen mijn darmen enorm (sorry ) Vind het maar lastig, die cyclus . Ik heb een zoon van 2 jaar, maar ik weet niet precies meer hoe mijn cyclus was toen ik destijds met de pil stopte
Je hebt geen cyclus wanneer je de pil slikt. Want je hebt geen eisprong, alles wordt stil gelegd door de pil. Waarom denk je zwanger te zijn? Ben je er 1 vergeten? Heb je AB geslikt of heb je buikgriep gehad? In dat geval heb je kans dat de pil niet goed geeft gewerkt. Als je de gebruiksaanwijzing van de pil niet hebt gevolgd zou je zwanger kunnen zijn. Hopelijk is het gewenst? Gezien ook je cyclus banner? Zo ja, dan zou ik acuut de pil niet meer slikken en gewoon testen, kijken wat er gebeurt. Alleen dan weet je het. Tel 14 dagen op bij de dag dat je de pil bent vergeten en sex hebt gehad. Dan heb je, indien zwanger, wel genoeg HCG in je lijf om positief te testen. Succes!
Zie mijn bericht voor die van jou Ik ben hem niet vergeten, heb geen buikgriep of ab kuur gehad. Ik ben heel secuur met de pil..... Ik denk dat (áls ik zwanger ben) dit kindje erdoorheen gezwommen is. Oja, als het zo is, dan is het kindje meer dan gewenst hoor!