Ik heb goed gebroed, 9 goede follikels en dinsdag om half 10 is de punctie. Ben best zenuwachtig want ik weet totaal niet wat me/ons te wachten staat dus ik probeer het allemaal over me heen te laten komen. Vanavond de laatste Lucrin en Gonal erin en morgen mag mijn ventje de Pregnyl 10.000 zetten om 23.30 uur.
Zo de pregnyl zit erin en ik ben weer eventjes spuitvrij, heerlijk. Nu de punctie nog, ik ben benieuwd dinsdag.
@vlinder Spannend meid ...succes met je punctie. Ik heb morgenochtend mijn punctie. Ben jij ook zo nerveus? Dit is mijn 2e punctie (icsi) in 6 maanden tijd. Het aanprikken deed niet eens zo pijn maar die stomme lelijke eendenbek.....ik heb zo gehuild van de pijn en het werd erger tijdens de tp ondanks de diazepam en verdoving. Heb jij tips voor me? Het lukt me maar niet om te ontspannen. Nogmaals heel veel succes en sterkte. @iedereen: Succes en heel veel geluk met de behandelingen groetjes wensje
Lieve wens, helaas geen tips voor je. Dit is mijn 1e punctie dus weet totaal niet wat me te wachten staat. Bij de eendenbek heb ik ook onwijs veel pijn en ben dus bang dat ik niet kan ontspannen....Dit was tijdens de laatste escape-IUI echt een hel, het deed zo'n pijn. Laat je me weten hoe het is gegaan bij je. Zet hem op vandaag!
Lieve vlinder Heel veel succes dinsdag .tip neem maand verband mee miss dat je wat bloed verliest wat geen kwaad kan!! Ze geven je verdoving na aanleiding van je gewicht. Mijn ervaring staat in mijn topic geloof ik. Je krijgt een roesje als het goed is kun je op een groot scherm zien hoeveel ei blaasjes er zijn. Ivf is haast het zelfde knuf mee.
Yeah!!!! Eindelijk ga je nu echt een IVF doen!! Super zeg!! Las net pas dat je een mooi aantal follikels hebt!! Goeso!!! Heel veel succes morgen!!
Heel veel succes morgen Vlinder! mooie score folly's hoor. Laat het idd over je heen komen hoor het is toch voor iedereen anders.
Hee halloooooooo Zo dat was een zeer pijnlijke punctie maar wel lekker stoned. Het begint nu pas een beetje weg te trekken. Lieverds ik ben zo blij....10 EITJES!!!!!!!!!!!!! Ik had 10 goede follikels en gewoon 10 eitjes!!!!!!!!!!!!! Ooh ben echt blij. Vrijdag weten we hoeveel bevruchtingen er zijn dan is de TP. Het deed echt heel veel pijn maar werd heel goed begeleid door mijn mannetje en een verpleegster met mijn ademhaling. Ondanks de spuit in mijn bil waar ik stoned van werd en de verdoving deed het echt zeer.
Wat rot meis dat het zoon pijn deed!! maar de score is super !! Rust maar goed uit , je kunt nog een paar dagen na pijn hebben hoor! knuf.
Dank je meis. Helaas kan ik nu niet slapen van de buikpijn dus lig lekker op de bank met een kruikje.
He Vlinder3, Heel veel succes vandaag met de TP! Ben benieuwd hoeveel er bevrucht zijn en hoeveel ze er terug gaan plaatsen! Las dat je 10 rijpe eitjes had, echt super!! Knuf!
Wauw lieffie wat goed zeg. Zoooooooveel in de vriezer geweldig zeg. En 6 Dec een prachtige test daar hopen we op!!!
Vlinder, ken je me nog ? Mijn 2e IVF poging is net afgebroken en heb as zondag mijn escape IUI. De 1e IVF was bij mij ook al zo slecht gegaan. Jouw verhaal geeft weer wat moed. Ga in ieder geval als er een nieuwe oging komt, navraag doen naar de medicatie. Zie details op mijn dagblogje hier. Duim keihard voor je meid! Maar, dit wordt m gewoon! Hebben ze nog iets gezegd over de kwaliteit van de emmy's? En wanneer heb je de TP gehad? Sterkte kanjer! Liefs, Juulz
Hee natuurlijk ken ik je nog. Ik heb gisteren de TP gehad van een hele mooie emmy en de rest was ook goede kwaliteit. Hee meis, wat jammer dat je een escape IUI krijgt maar ze benutten de kans iig wel. Natuurlijk had je liever een IVF gehad dat geloof ik graag want dit had ik de vorige keer. Ik had zelf ook echt nooit gedacht dat deze zo goed zou gaan. Ik mag 6 dec voor de bloedtest en vanaf dag 14 na de tp een thuis test doen. Lieverd knuffel voor jou en ook jij komt er zeker wel!!