Hey Vlinder! Wat lees ik nou! Wat goed!! Ik ga ontzettend hard voor je duimen, oh oh wat zou het super zijn!!!
Vlider@ Het gaat hier wel redelijk , manlief en ik hebben veel aan elkaar . Het heeft zijn tijd nodig maar we redden het wel met jullie steun en de steun van familie ! Hoe voel jij je meis?
Het is nu de 5e dag dat 'spruitje' in mijn buikie zit en tot nu toe gaat het goed. Gisteren kramp in mijn lies gehad en nu nergens geen last meer van.
Hihi ben ik toch weer eventjes inclusief een hele melige bui.... Hoe het komt geen idee maar heb iedere keer om de stomste dingen de slappe lach Ik had net ook echt een actie voor mij. Ik heb een lekkere losse hangbroek aan en ging op de grond op mijn knieen zitten om met de katjes te spelen en bukte voorover om het speeltje te pakken.... Als er iemand voorbij was gelopen en naar binnen had gekeken had die een mooi uitzicht gehad.... Mijn broek hing dus niet meer boven mijn billen maar eronder.... Dus er kwam een knalblauwe string bovenuit inclusief mijn billen. Ik voelde het ineens koud worden ineens. Hihi nu ik het typ krijg ik weer een lachbui en zit manlief mij raar aan te kijken maar lacht automatisch toch weer mee. Zo ik trek me broek nog maar een keertje op en sluit weer af.
weliswaar was de voorbijganger even staan kijken naar het appetijtelijke tafereel ! Hoe voel je je verder meis? Al 'anders dan anders'? Duim voor je!!!!!!!!
Haha inderdaad. Nee ik voel me niet echt anders dan anders, behalve een vreemd gevoel bij mijn baarmoeder en gisteren avond deden mijn (.)(.) zeer maar dit kan ook door de mutsen-bollen komen. Oooh ik hoop maar dat het vandaag niet heel de dag keihard regent want ik ga straks lekker shoppen.
Lekker geshopt? Hier schijnt de zon (maar een uur geleden regende het!). Heb net een spontane shopactie gehad, liep tegen een supermooi wollen vest aan (zo'n Doutzen Kroes Repeat vest) en kon 'm niet weerstaan . En daarbij, vond dat het wel mocht, want bij de kliniek zeiden ze dat er vervolgonderzoek gedaan gaat worden naar vervroegde overgang, omdat ik nu al twee keer niet goed heb gereageerd op de hormoonstimulatie... Wil hier nu niet over denken en alleen maar hopen dat dit ene ei een super ei is geweest en ik zwanger ben... (*ik verstop de realiteit maar even ver weg*) Anyway, we keep on 'thumbing' xxx
hey meiden, lekker geshopt maar echt een soort troostshoppen hoor.... Vlak voor we weggingen lag er een brief in de bus van het ZH....Er is helemaal niks ingevroren. Alle 7 die over waren zijn niet goed genoeg ontwikkeld om in te vriezen dus helaas. We moeten het nu alleen met onze spuit doen die in mijn buikie zit en hopelijk blijft hij lekker zitten.
Wat onwijs balen Vlinderrr... Hopelijk blijft deze gewoon lekker zitten! Is hij 1 van de 8 en 8 is het Chinees geluksgetal, dus daar gaan we voor...!!! Ik duim! Wat had je gekregen om te stimuleren? Menopur ook? xxx
Wat balen lieverd. Zoveel emmy's en dan nog niks. Bij ons was het toen helaas ook bijna zo van de 12 waren er maar 3 goed genoeg voor in te vriezen Maaaaaaaaar je gaat die niet nodig hebben
Een heerlijk rustig dagje gehad vandaag. Heb de laatste was in de wasmachine zitten en verder niet veel gedaan. Ik hoef ook lekker niet te koken, Spruit en ik hebben zin in friet dus is het 2 tegen 1 en moet manlief eraan geloven. het is echt raar, in gedachten vertel ik hele verhalen tegen spruit. Als het goed gaat en over 9 maanden komt dan denkt hij gelijk "oooh dat is die gek die constant tegen me bezig was."
Dag meis! Herken, ik denk ook mega-positief deze ronde en geloof gewoon dat er wat groeit! Wanneer durf jij zelf te gaan testen? En voel je al wat? Hoop zo op Sint cadeautje! Liefs!
Ik weet nog niet wanneer ik durf te testen.... Ik heb weer wat hoor Ik heb al 2 dagen een rare buikpijn maar sinds vanavond is dit erger geworden en sinds het laatste half uur bijna niet te houden. Ik krijg gewoon zweetaanvallen van de pijn en het rommelt enorm in mijn buik. Als ik naar het toillet ga dan is het alleen maar lucht.... Is dit obstipatie???? Ik heb geen koorts en ben ook niet aangekomen, dit houd ik wel een beetje in de gaten. Ik voel de lucht gewoon naar beneden rollen en als het ongeveer langs mijn bm gaat dan doet het zo'n pijn. 4 tellen later is de lucht weg.... Ik ben nog nooit zo winderig geweest en meestal als ik buikkramp heb ga ik 1x goed naar de toillet en dan is het over. Over die utro bollen....Ik kreeg de inbrenghuls er bijna niet in vanavond.
Vlindertje, misschien wel hele goede voortekenen meid! Inbrenghuls er niet omdat je baarmoedermond zich sluit ? Obstipatie en windjes komen ook vaak voor als symptomen.... Wil heeeel graag optimistisch zijn voor je... Als je de 19e je emmy aan boord hebt gekregen, heb je de 17e dus je punctie gehad? Dus de 15e de pregnyl gezet? Dan moet-ie de 29e echt uit je lijf zijn (was het 10.000)! Anders al iets eerder.... Dus dat is maandag....En donderdag is je spruit 14 dagen aan boord.... Dus dan nog geen bloed, geeft hoop! Vind het echt reuze spannend meid! Heb er een heeel goed gevoel bij. Hier niet meer zoveel Pregnyl klachtjes. Had alleen eergisteren dus erge steken links in mijn buik, maar dat kan net zo goed utro of NIETS zijn of gewoon darmen... We'll see... Mijn duimen draaien, maar vind het veelbelovend klinken ! xxxxxxxxxx
Heey meid, nee ik heb de 14e de pregnyl gezet en de 16e de punctie op een dinsdag en vrijdag de 19e de tp. Nou obstipatie is het niet.... Ben net naar de toillet geweest en moet zo nog een keer denk ik.... Komt door de vreetbuien die ik gisteren en vandaag heb gehad.... Ik zou indd donderdag eventueel kunnen testen, grote kans dat ik dat ook doe hoor want ik heb maandag 6 dec pas de bloedtest. Zondag is dag 10 en vind ik eigenlijk best spannend, dat zou dan normaal de 14e dag eisprong zijn.... Wij willen een mooi sint cadeautje dus ook voor jou ga ik keihard duimen. Ik heb eigenlijk nooit last van de pregnyl, dit is nu de 3e keer maar merk er weinig of niks van.
Ik heb vanmiddag 13 dagen na de punctie een test gedaan: Zou het dan echt???? Ik kan het niet geloven.
VAN HARTE GEFELICITEERD !!! Ik ben heeeel heeeel heeeel erg blij voor je!! Eindelijk is jullie tijd gekomen ga er lekker van genieten samen!!