Een goeie helleuw allemaal! Ik was al actief aan 't posten gegaan maar zal me nog even voorstellen.. wel zo netjes.. Ik ben Linneke, 28 jaar en woon in de regio Bergen op Zoom. Ik ben nu ruim 32 weken zwanger, uitgerekend op 1 juni.. Mijn verjaardag is 2 juni Hoop wel dat ze (jaa een meisje!) een eigen speciale dag uit kiest om te komen, lijkt me voor haar leuker al zou 't wel bijzonder zijn ! Dit is mijn 4e zwangerschap. Heb hiervoor 3 missed abortions gehad rond de 8 a 9 weken.. Wij zijn dus dol gelukkig, blij en vooral erg dankbaar dat we deze zwangerschap mee mogen maken! Ik hoop mijn laatste weekjes hier gezellig door te komen aangezien ik nu zowat volledige bank/bed-rust moet houden Ik wens iedereen succes met zwanger raken en een mooie zwangerschap voor de zwangeren gewenst! Liefs Linneke
Welkom hier! Kan me inderdaad wel voorstellen dat het leuker is om op een andere dag te bevallen. Oh en sterkte met de bed -en bankrust.
Welkom op het forum! Wat erg van je MAs. Wel geweldig dat je nu over een paar maanden je kindje al vast kunt houden!