Bah, drie dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Willes, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Na altijd een stipte cyclus van 28 dagen te hebben gehad, ben ik ineens drie dagen overtijd. (Ben al bijna 9 maanden gestopt met de pil).
    Dus vanochtend toch maar even een testje gedaan, maar harstikke negatief natuurlijk :(
    Van mij mogen de :evil: :evil: dus nu wel weer komen.

2. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi Willes,

Weet precies hoe je je voeld :(
    Heb ik ook een paar maanden gehad. Steeds heel netjes een cyclus gehad van 28/29 dagen en dan opeens overtijd. En niet een klein beetje maar echt een week.
    Afgelopen maand was ik weer overtijd. De eerste dag meteen getest maar negatief na 7 en 10 dagen was de test ook nog negatief.
    De 11de dag naar de huisarts geweest en toen positief :D.
    Het kan dus zijn dat je lichaam het HCG hormoon gewoon heel langzaam aanmaakt.
    Het kan ook zijn dat je lichaam nog steeds aan het ontpillen is. Het duurt ruim een jaar voordat de pil uit je lichaam is.
    Ik hoop dat je snel zekerheid heb meid. Sterkte ermee!

Groetjessss Jetje

3. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    meid hier precies hetzelfde....ook cyclus van 28dgn en ineens bleef mijn ongie uit. Na 2dgn getest...hartstikkte negatief....bij 9 dagen overtijd nogmaal getest en super positief..dus wie weet ;)

4. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Jettje en Johana, jullie van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat mij het zelfde lot gegund is als jullie. Dat zou natuurlijk geweldig zijn, maar op de een of andere manier denk ik dat ik gewoon een cyclus heb overgeslagen of zo.

Liefs Willes

5. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Succes allemaal
    Spannend..
    Na dat gelezen te hebben van na een week
    maak ik me weer druk
    nja ik moet rustig afwachten