Medicijnen/foliumzuur in handbagage

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LizMe, 9 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.891
    2.564
    113
    Hallo dames,

Ik slik vanaf deze cyclus progesteron. Ik moet dit dus ook meenemen op vakantie.
    Nu heb ik al begrepen dat ik hiervoor een verklaring nodig heb voor de huisarts.
    Dit wou ik vandaag gaan regelen maar ik bedacht me ineens dat ik ook foliumzuur slik (met andere vitamines erbij in) moet je dit ook aangeven of mag dit wel gewoon mee??

Hoor het graag

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vitamines mogen gewoon mee.

Ik haalde altijd een medisch paspoort bij de apotheek.

3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Inderdaad even medisch paspoort ophalen bij de apotheek.

Als je twijfelt over de vitamines kan je die ook gewoon in je koffer meenemen die het ruim in gaat. Desnoods koop je een extra potje zodat je in 2 koffers een potje hebt.

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Wij hebben onze medicijnen in ruimbagage (in de grote koffer dus) meegenomen
    ik gebruik dan alleen vitamines maar mijn man bloeddruk verlagende medicatie. Zolang er op staat wat het is (dus in orginele verpakking) is dit geen probleem

5. Roseline

Roseline Niet meer actief

Volgens mij is foliumzuur geen probleem voor je andere medicijnen moet je een medicijn-paspoort bij je apotheek halen. Kan je gelijk even navragen hoe het met foliumzuur zit...

6. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Progesteron weet ik niet. Maar sowieso ALLES in de handbagage! Koffer kwijt en jehebt een probleem.

Progesteron mag je gewoon meenemen. Ik vlieg al jaren met naalden en medicijnen en er is nog nooit een vraaggesteld

Deel Deze Pagina