Hallo allen, Misschien een vreemde dan toch wel voor de hand liggende vraag, maar op het net zijn er ook verschillende verhalen te vinden. Wanneer is nu de eertse dag van je cyclus? Is dat de dag dat je echt een maandverband en/of tampon moet gebruiken of is de dag dat je wat bruinig verlies hebt al dag 1? Of misschien de dag dat als je afveegt alleen wat verkleurde afscheiding hebt? Wie o wie weet dit? Liefs
Hoi just4love, je moet normaal,naar wat ik hier heb gelezen,tellen vanaf de dag dat je echt rood bloedverlies hebt!Dus echt als je een maandverband of tampons moet gebruiken. Grts Lucia
Als je voor de middag echt ongesteld bent! Wordt je het aan het eind van de middag dan mag ik het van "ons" ziekenhuis al niet meer tellen....
Stel dat je bij bruinverlies al een tampon of maandverband nodig hebt? Ik neem aan dat jullie dan bedoelen dat de cyclus dus begint op de dag dat je rood bloedverlies hebt, dus niet specifiek op de dag dat je maandverband/tampon moet gaan gebruiken. Of heb ik het nu mis? Groetjes.