buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mar, 17 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo allemaal,

    Sinds 2 cyclussen heb ik vanaf de 2e week tot aan mijn menstruatie vreselijk veel pijn in mijn onderbuik en gevoelige borsten, pijnlijke tepels... deze keer weer erger dan vorige maand. Dit houdt wel 2 tot 3 weken aan, ligt aan de lengte van mijn cyclus. Hebben meer vrouwen dit? Is dit een eisprong? Kan de pijn daarna zolang aanhouden? Ik zit nu op dag 20 van mijn cyclus. Zou het een evt zwangerschap kunnen zijn? Ik ga er niet vanuit omdat mijn cyclus nogal wisselend is.......

    Marlies
     
  2. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Jee das moelijk te zeggen, ik voelde mijn eisprong ook altijd, maar hield meestal niet langer dan 2 dagen aan todat ik zwanger was! kheb het nu al vanaf mijn eisprong en heb het nu nog steeds!
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent!! Ga heel hard voor je duimen! Wanneer verwacht je ongeveer je NOD?

    Liefs Petra
     
  3. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    ik heb dat ook 3 maanden lang gehad. heel irritant., maar nu is het veel minder geworden.
     
  4. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Dank jullie voor de antwoorden, als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben , dan zou ik over een weekje ongi moeten worden, maar dit kan dus ook nog 2 weken langer duren, zoals vorige maand.....Alleen vind ik het heel rot als ik steeds, na 2 weken, al vreselijk last krijg van alles tot mijn ongi....wanneer deze dan ook een keer zal komen :)
    Afwachten dus, vorige maand had ik ongeveer hetzelfde, dus ik verwacht ook deze keer de :evil: weer........

    Groetjes,
    Mar
     
  5. maria

    maria Lid

    2 nov 2005
    58
    0
    0
    omg amsterdam
    hoi

    ik heb het ook steeds die buikpijn onder

    gisteren had ik een hele heftige steek onder in mijn buik aan de rechterkant

    dat heb ik in die 3 maanden nog nooit gehad

    ben wel vandaag vruchtbaar als het goed is

    we wachten maar weer af he

    veel liefs maria
     
  6. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Maria,

    Ja we wchten inderdaad maar af, sinds ik gestopt ben met de pil voel ik overal ineens steken, pijn en zijn mijn borsten en tepels ook pijnlijk gevoelig......zal er allemaal wel bijhoren he? :)

    Enne vandaag vruchtbaar: Succes met klussen!!!

    Liefs,
    Mar
     
  7. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Heb vorige week maandag ook zo,n pijn gehad onder in mijn buik, en dat was precies 2 weken na mijn menstruatie dus zoals ik hier heel vaak lees kan dat dus een eisprong zijn.
    Die hebben we ook heel goed benut die dagen, maar heb dus ook sinds vorige week pijnlijke borsten en dat zeurend gevoel onder in mijn buik, maar dat heb ik na mijn eerste kindje altijd gehad.
     

Deel Deze Pagina