Na in mei en in augustus een miskraam te hebben gehad denk ik dat ik nu wel zeker mag zijn dat ik weer zwanger ben donderdag moest ik ongesteld worden ik wilde een test doen maar omdat ik lichte menstruatiepijn had en roze afscheiding heb ik besloten de test niet te doen. Gisterochtend pijnstiller genomen tegen de menstruatiepijn, niet omdat ik zo'n pijn had maar omdat ik een hele dag moest werken en dacht dan kom ik iig de dag Door. Op het werk steeds naar wc maar er was zelfs geen roze afscheiding meer toch wel gek. En gisteravond heb ik dan toch maar besloten om een test te doen en dit was het resultaat! We zijn helemaal happy al maak ik me wel zorgen na 2 miskramen lijkt het alsof ik er nog niet helemaal van kan genieten.
Oh wat fijn om te lezen, gefeliciteerd! Begrijp je angst wel, ik hoop dat je er toch van kan genieten en je over 8 maandjes jullie wondertje mag aanschouwen.
Gefeliciteerd! Begrijp je angst helemaal, ik hoop voor je op een plakkertje! Probeer er van te genieten, maar dat is lastig dat snap ik.
Fijn om dit te zien na twee miskramen! Houd moed hier ook twee x eerder mis gegaan en afgelopen donderdag een heel mooi bewegend kindje gezien!!
Gefeliciteerd!! Genieten is moeilijk als het al vaker mis is gegaan. Probeer het per dag te bekijken en niet te veel te piekeren. Ik duim voor je!
Dankjulliewel! Ik ga ook zeker iedere dag proberen te genieten. @flowertje helemaal super dat je een mooi bewegend kindje zag! Geniet van je zwangerschap